ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
10 клас ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬ
УРОК № 45
Тема: Узагальнення знань за темою «Країни Центральної та Східної Європи у міжвоєнний період»
Мета:
-
перевірити рівень загальноосвітньої підготовки учнів із вивченої теми згідно з критеріями програми: рівень теоретичних знань, дат, фактів, подій, понять та їх розуміння й використання;
-
перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок роботи з історичною картою;
-
оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми відповідно до державних вимог і мети уроків;
-
виховувати толерантне ставлення до представників інших народів. повагу до чужої культури та історії;
-
заохочувати учнів на використання різноманітних інтернет-платформ для розвитку креативності, творчості і зацікавленості у вивченні історії.
Обладнання: завдання для перевірки знань на різних інтернет-платформах (learningapps.org; OnlineTestPad; plickers, worditout.com, WordItOut, mindmeister.com)
Тип уроку: урок контролю та перевірки знань.
Форма проведення уроку: квест «У пошуках істини»
ХІД УРОКУ:
І. Організація навчальної діяльності(привітання, нагадування про правила поведінки у комп’ютерному залі)
ІІ. Етап мотивації та ціле покладання
Вступне слово вчителя:
-
про опановану тему і необхідність отриманих знань для учнів у подальшому житті;
-
про структуру уроку-квесту
-
налаштування на успіх: французький філософ Жан-Жак Руссо сказав такі слова, які я хочу адресувати вам. «Ви талановиті діти! Коли-небудь ви самі приємно здивуєтесь, які ви розумні, як багато вмієте, якщо будете постійно працювати над собою, ставити нові цілі і прагнути до їх досягнення».
ІІІ. Етап досягнення мети:
-
Систематизація та узагальнення основних теоретичних знань з теми за допомогою ментальної карти теми (https://www.mindmeister.com/1034822416?t=X6FA78gUTj)
-
Розгляд «хмари слів» «Болгарія» і «Югославія», які створенні з інформації по цим країнам за допомогою WordItOut : індивідуальне завдання «Впізнай країну» (два учні розглядають хмару, називають країну, пояснюють свій вибір, називаючи дати або події указані на «хмарі»
-
Фронтальна робота: налаштування учнів на перевірку знань через використання тренувальної вправи «Розподіли інформацію» за допомогою сервіса learningapps.
-
Розминка - виконання вправ з перевірки знань за допомогою сервісу plickers(5 тестових завдань на 2 бали)
-
Виконання комплексу вправ за вибором (учень власноруч обирає траєкторію досягнення результату, виконуючи вправи за бажанням:
-
Робота з термінами (за допомогою платформи OnlineTestPad, гра склади визначення термінів, 5 термінів) – 2 бали. Режим доступу: https://onlinetestpad.com/dhri7yxgp2ue2
-
Робота з датами на карті (за допомогою сервіса learningapps вправа «Назви подію на карті»,6 подій) – 2 бали
Свої результати учні заносять до бланку відповідей. Результати фіксуються і вчителем за допомогою он-лайн журналу.
ІV. Підведення підсумків уроку