Контроль знань за темою «Країни Центральної та Східної Європи у міжвоєнний період»

Про матеріал
Запропонована розробка уроку для учнів 10 класу із використанням різноманітних інтернет-платформ для розвитку креативності, творчості і зацікавленості учнів у вивченні історії
Перегляд файлу

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

10 клас ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬ

УРОК № 45                

Тема: Узагальнення знань за темою «Країни Центральної та Східної Європи у міжвоєнний період»

Мета: 

  • перевірити рівень загальноосвітньої підготовки учнів із вивченої теми згідно з критеріями програми: рівень теоретичних знань, дат, фактів, подій, понять та їх розуміння й використання;
  • перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок роботи з історичною картою;
  • оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми відповідно до державних вимог і мети уроків;
  • виховувати толерантне ставлення до представників інших народів. повагу до чужої культури та історії;
  • заохочувати учнів на  використання різноманітних інтернет-платформ для розвитку креативності, творчості і зацікавленості у вивченні історії.

Обладнання: завдання для перевірки знань на різних інтернет-платформах (learningapps.org; OnlineTestPad; plickers, worditout.com, WordItOut, mindmeister.com)

Тип уроку: урок контролю та перевірки знань.

Форма проведення уроку: квест «У пошуках істини»

ХІД УРОКУ:

І. Організація навчальної діяльності(привітання, нагадування про правила поведінки у комп’ютерному залі)

ІІ. Етап мотивації та ціле покладання

Вступне слово вчителя:

  • про опановану тему і необхідність отриманих знань для учнів у подальшому житті;
  • про структуру уроку-квесту
  • налаштування на успіх: французький філософ Жан-Жак Руссо сказав такі слова, які я хочу адресувати вам. «Ви талановиті діти! Коли-небудь ви самі  приємно здивуєтесь, які ви розумні, як багато вмієте, якщо  будете постійно працювати над собою, ставити нові цілі і прагнути до їх досягнення».

ІІІ. Етап досягнення мети:

  • Систематизація та узагальнення основних теоретичних знань з теми за допомогою ментальної карти теми (https://www.mindmeister.com/1034822416?t=X6FA78gUTj)
  • Розгляд «хмари слів» «Болгарія» і «Югославія», які створенні з інформації по цим країнам за допомогою WordItOut : індивідуальне завдання «Впізнай країну» (два учні розглядають хмару, називають країну, пояснюють свій вибір, називаючи дати або події указані на «хмарі»
  • Фронтальна робота: налаштування учнів на перевірку знань через викориQR Codeстання тренувальної вправи «Розподіли інформацію» за допомогою сервіса learningapps.
  • Розминка - виконання вправ з перевірки знань за допомогою сервісу plickers(5 тестових завдань на 2 бали)
  • Виконання комплексу вправ за вибором (учень власноруч обирає траєкторію досягнення результату, виконуючи вправи за бажанням:
  • 12 тестових завдань(за допомогою платформи OnlineTestPad) на 10 балів Режим доступу: https://onlinetestpad.com/hny2py3tfyobc
  • Розв’язання он-лайн кросворду (за допомогою платформи OnlineTestPad) – на 6 балів Режим доступу: https://onlinetestpad.com/f45wstisv3nu4
  • QR CodeРобота з портретами і посадами історичних осіб (за допомогою сервіса learningappsвправа «Знайди пару», 8 портретів) – 4 бали

 

  • QR CodeРобота з термінами (за допомогою платформи OnlineTestPad, гра склади визначення термінів, 5 термінів) – 2 бали. Режим доступу: https://onlinetestpad.com/dhri7yxgp2ue2
  • Робота з датами на карті (за допомогою сервіса learningapps вправа «Назви подію на карті»,6 подій) – 2 бали

Свої результати учні заносять до бланку відповідей. Результати фіксуються і вчителем за допомогою он-лайн журналу.

ІV. Підведення підсумків уроку

 

docx
До підручника
Всесвітня історія (профільний рівень) 10 клас (Ладиченко Т.В., Осмоловський С.О.)
Додано
23 січня 2020
Переглядів
1374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку