Контрольна (діагностувальна) робота "Геометричні фігури та величини"

Про матеріал
Контрольна ( діагностувальна) робота допоможе перевірити здобуті знання та вміння учнів. Крім цього, допоможе зробити самоаналіз та самоперевірку самими учнями засвоєної теми.
Перегляд файлу

Контрольна (діагоностувальна) робота №5

учня/ учениці  ___5__ класу

__________________________________________

(Прізвище, ім’я учня)

 

Геометричні фігури і величини

Варіант 1

І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (по 0,5бала)

1.Відрізки вимірюють за допомогою…                                                     а) транспортира; б) лінійки; в) циркуля.

2. Трикутник, що має кут 80⁰ називається…                                                   а) прямокутнім;   б) гострокутнім;      в) розгорнутим;          г) тупокутнім.

3.Сума усіх сторін трикутника – це…                                                          а) площа; б) об’єм; в) периметр; г) довжина.

4. З чого складається ламана?       а) точок;      б) променів;  в) відрізків;  г) кутів.

ІІ. Завдання з вибором більше як одна правильні відповіді (по 1балу)

4. Прямокутник….                     а) протилежні сторони рівні; б) кути по 90⁰;                            в) сторони усі рівні.

6. Об’єм ….         

а) см²;       б) м³;      в) л;       д) г.

 

ІІІ. Завдання практичного змісту ( 1б.)

7. Побудувати відрізки: 10 см, в 5 разів менший; на 40мм більший.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Дано кути: 60⁰ та  140⁰ . Побудувати бісектриси та вказати градусну міру новоутворених кутів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Завдання на застосування теоретичних і практичних вмінь та навичок (по 2 бали)

9. Накресліть прямокутник, площа якого дорівнює 24 см² , а одна зі сторін — 6 см. Знайдіть його периметр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Ящик з вимірами 40 см, 30 см і 25 см заповнений піском. Знайдіть масу піску в ящику, якщо маса 1 дм³ піску дорівнює 1500 г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Основою прямокутного паралелепіпеда є квадрат зі стороною 15 см, а сума довжин усіх ребер дорівнює 2 м. Знайдіть площу поверхні паралелепіпеда.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна (діагоностувальна) робота №5

учня/ учениці  ___5__ класу

__________________________________________

(Прізвище, ім’я учня)

 

Геометричні фігури і величини

Варіант 2

І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (по 0,5бала)

1.Кути вимірюють за допомогою…                                                     а) транспортира; б) лінійки; в) циркуля.

2. Трикутник, що має кут 120⁰ називається…                                                   а) прямокутнім;   б) гострокутнім;      в) розгорнутим;          г) тупокутнім.

 3.Добуток довжини на ширину прямокутника  – це…                                                          а) площа; б) об’єм; в) периметр; г) довжина.

4. З чого складається промінь?    а) точки; кутів;      б) точки і променів;  в)  точки і відрізків;  г) точки і прямої.

ІІ. Завдання з вибором більше як одна правильні відповіді (по 1балу)

4. Квадрат      ….                     а) протилежні сторони рівні; б) кути по 90⁰;                         в) сторони усі рівні.

6. Площа ….         

а) см²;       б) м³;      в) л;       д) а.

 

ІІI. Завдання практичного змісту ( 1б.)

7. Побудувати відрізки: 5 см, в 3 разів більший; на 20мм менший.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Дано кути: 160⁰ та  40⁰ . Побудувати бісектриси та вказати градусну міру новоутворених кутів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Завдання на застосування теоретичних і практичних вмінь та навичок (по 2 бали)

9. Накресліть прямокутник, площа якого дорівнює 32 см² , а одна зі сторін — 4 см. Знайдіть його периметр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Брусок з вимірами 60 см, 20 см і 25 см. Знайдіть масу бруска, якщо маса його 1 дм³  дорівнює 1300 г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Основою прямокутного паралелепіпеда є квадрат зі стороною 20 см, а сума довжин усіх ребер дорівнює 2 м. Знайдіть площу поверхні паралелепіпеда.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Андрейченко Тетяна Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Косарєва Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 грудня 2022
Переглядів
4668
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку