Контрольна (діагоностувальна) робота №5
учня/ учениці ___5__ класу
__________________________________________
(Прізвище, ім’я учня)
Геометричні фігури і величини
Варіант 1
І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (по 0,5бала)
1.Відрізки вимірюють за допомогою… а) транспортира; б) лінійки; в) циркуля.
2. Трикутник, що має кут 80⁰ називається… а) прямокутнім; б) гострокутнім; в) розгорнутим; г) тупокутнім.
3.Сума усіх сторін трикутника – це… а) площа; б) об’єм; в) периметр; г) довжина.
4. З чого складається ламана? а) точок; б) променів; в) відрізків; г) кутів.
ІІ. Завдання з вибором більше як одна правильні відповіді (по 1балу)
4. Прямокутник…. а) протилежні сторони рівні; б) кути по 90⁰; в) сторони усі рівні.
6. Об’єм ….
а) см²; б) м³; в) л; д) г.
ІІІ. Завдання практичного змісту ( 1б.)
7. Побудувати відрізки: 10 см, в 5 разів менший; на 40мм більший.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Дано кути: 60⁰ та 140⁰ . Побудувати бісектриси та вказати градусну міру новоутворених кутів.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІV. Завдання на застосування теоретичних і практичних вмінь та навичок (по 2 бали)
9. Накресліть прямокутник, площа якого дорівнює 24 см² , а одна зі сторін — 6 см. Знайдіть його периметр.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Ящик з вимірами 40 см, 30 см і 25 см заповнений піском. Знайдіть масу піску в ящику, якщо маса 1 дм³ піску дорівнює 1500 г.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Основою прямокутного паралелепіпеда є квадрат зі стороною 15 см, а сума довжин усіх ребер дорівнює 2 м. Знайдіть площу поверхні паралелепіпеда.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контрольна (діагоностувальна) робота №5
учня/ учениці ___5__ класу
__________________________________________
(Прізвище, ім’я учня)
Геометричні фігури і величини
Варіант 2
І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (по 0,5бала)
1.Кути вимірюють за допомогою… а) транспортира; б) лінійки; в) циркуля.
2. Трикутник, що має кут 120⁰ називається… а) прямокутнім; б) гострокутнім; в) розгорнутим; г) тупокутнім.
3.Добуток довжини на ширину прямокутника – це… а) площа; б) об’єм; в) периметр; г) довжина.
4. З чого складається промінь? а) точки; кутів; б) точки і променів; в) точки і відрізків; г) точки і прямої.
ІІ. Завдання з вибором більше як одна правильні відповіді (по 1балу)
4. Квадрат …. а) протилежні сторони рівні; б) кути по 90⁰; в) сторони усі рівні.
6. Площа ….
а) см²; б) м³; в) л; д) а.
ІІI. Завдання практичного змісту ( 1б.)
7. Побудувати відрізки: 5 см, в 3 разів більший; на 20мм менший.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Дано кути: 160⁰ та 40⁰ . Побудувати бісектриси та вказати градусну міру новоутворених кутів.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІV. Завдання на застосування теоретичних і практичних вмінь та навичок (по 2 бали)
9. Накресліть прямокутник, площа якого дорівнює 32 см² , а одна зі сторін — 4 см. Знайдіть його периметр.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Брусок з вимірами 60 см, 20 см і 25 см. Знайдіть масу бруска, якщо маса його 1 дм³ дорівнює 1300 г.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Основою прямокутного паралелепіпеда є квадрат зі стороною 20 см, а сума довжин усіх ребер дорівнює 2 м. Знайдіть площу поверхні паралелепіпеда.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|