Контрольна (діагностувальна) робота "Звичайні дроби"

Про матеріал
Контрольна (діагностувальна) робота з математики для учнів 5 класу. Завдання розробленні разом з критеріями оцінювання. Допоможуть перевірити знання з теми "Звичайні дроби".
Перегляд файлу

Контрольна (діагоностувальна) робота №6

учня/ учениці  ___5__ класу

__________________________________________

(Прізвище, ім’я учня)

 

Звичайні  дроби

Варіант 1

І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (по 0,5бала)

1.Число записане над рискою дробу…                                                    а) чисельник; б) знаменник; в) частка.

2. У правильного дробу чисельник… а) більший за знаменник; б) менший за знаменник                                             

3.При додаванні дробів з однаковими знаменниками потрібно: а) додати чисельники;  б) додати чисельники та  знаменники.

4. Знаменник дробу вказує … а) на скільки рівних частин поділено ціле;  б) скільки рівних частин взято. 

 

ІІ. Завдання: вписати відповідь (по 0,5 бала)

5. Щоб знайти дріб від числа, потрібно число _______________ на знаменник дробу й одержану частку ____________________  на чисельник..

 6. Поставити знак:

а)    *  ;      б)    *  ;     в)    * 

 

ІІІ. Завдання практичного змісту ( 1б.)

7. Побудувати прямокутники, у яких зобразити такі дроби:          а)   ;                       б)

Лист в клетку крупную - Скачать и распечатать на А4

8. Виписати правильні, неправильні дроби та дроби більші за 1: ;    ;   ;;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Запишіть мішане число у вигляді неправильного дробу:

а)                             

б)

ІV. Завдання на застосування теоретичних і практичних вмінь та навичок (по 2 бали)

10. Обчислити:   – (  + )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Розв’язати рівняння:   – (  – х) = 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12. Із трьох рядів виноградника зібрали 64 кг винограду. З першого ряду зібрали усього винограду, з другого — на  кг менше, ніж з першого. Скільки кілограмів винограду зібрали з третього ряду?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна (діагоностувальна) робота №6

учня/ учениці  ___5__ класу

__________________________________________

(Прізвище, ім’я учня)

Звичайні дроби

Варіант 2

І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (по 0,5бала)

1.Число записане під  рискою дробу…                                                    а) чисельник; б) знаменник; в) частка.

2. У неправильного дробу чисельник  а) більший за знаменник; б) менший за знаменник.                                             

3. При відніманні дробів з однаковими знаменниками потрібно: а) відняти чисельники; б) відняти чисельники та знаменники.

 4. Чисельник дробу вказує… а) на скільки рівних частин поділено ціле;  б) скільки взято таких частин.

ІІ. Завдання з вибором більше як одна правильні відповіді (по 0,5 бала)

5. Щоб знайти число за відомим значенням його дробу, потрібно це значення__________________ на чисельник дробу й одержану частку _________________________ на знаменник.

6.  Поставити знак:

а)    *  ;      б)    *  ;     в)    * 

 

ІІІ. Завдання практичного змісту ( 1б.)

7.  Побудувати прямокутники, у яких зобразити такі дроби:          а)  ;      б)  

Лист в клетку крупную - Скачать и распечатать на А4

8. Виписати правильні, неправильні дроби та дроби більші за 1.

;    ;   ;;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Запишіть мішане число у вигляді неправильного дробу:

а)                            

 б)

ІV. Завдання на застосування теоретичних і практичних вмінь та навичок (по 2 бали)

10. Обчислити:      – (  + )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Розв’язати  рівняння:  – (х –   ) =

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12. Сувій тканини завдовжки 30 м магазин продав за три дні. Першого дня було продано    усього сувою, а другого — на    м більше, ніж першого. Скільки метрів тканини продав магазин третього дня?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
692
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку