Контрольна (діагоностувальна) робота №6
учня/ учениці ___5__ класу
__________________________________________
(Прізвище, ім’я учня)
Звичайні дроби
Варіант 1
І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (по 0,5бала)
1.Число записане над рискою дробу… а) чисельник; б) знаменник; в) частка.
2. У правильного дробу чисельник… а) більший за знаменник; б) менший за знаменник
3.При додаванні дробів з однаковими знаменниками потрібно: а) додати чисельники; б) додати чисельники та знаменники.
4. Знаменник дробу вказує … а) на скільки рівних частин поділено ціле; б) скільки рівних частин взято.
ІІ. Завдання: вписати відповідь (по 0,5 бала)
5. Щоб знайти дріб від числа, потрібно число _______________ на знаменник дробу й одержану частку ____________________ на чисельник..
6. Поставити знак:
а) * ; б) * ; в) *
ІІІ. Завдання практичного змісту ( 1б.)
7. Побудувати прямокутники, у яких зобразити такі дроби: а) ; б)
8. Виписати правильні, неправильні дроби та дроби більші за 1: ; ; ;;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Запишіть мішане число у вигляді неправильного дробу:
а)
б)
ІV. Завдання на застосування теоретичних і практичних вмінь та навичок (по 2 бали)
10. Обчислити: – ( + )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Розв’язати рівняння: – ( – х) =
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. Із трьох рядів виноградника зібрали 64 кг винограду. З першого ряду зібрали усього винограду, з другого — на кг менше, ніж з першого. Скільки кілограмів винограду зібрали з третього ряду?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контрольна (діагоностувальна) робота №6
учня/ учениці ___5__ класу
__________________________________________
(Прізвище, ім’я учня)
Звичайні дроби
Варіант 2
І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (по 0,5бала)
1.Число записане під рискою дробу… а) чисельник; б) знаменник; в) частка.
2. У неправильного дробу чисельник а) більший за знаменник; б) менший за знаменник.
3. При відніманні дробів з однаковими знаменниками потрібно: а) відняти чисельники; б) відняти чисельники та знаменники.
4. Чисельник дробу вказує… а) на скільки рівних частин поділено ціле; б) скільки взято таких частин.
ІІ. Завдання з вибором більше як одна правильні відповіді (по 0,5 бала)
5. Щоб знайти число за відомим значенням його дробу, потрібно це значення__________________ на чисельник дробу й одержану частку _________________________ на знаменник.
6. Поставити знак:
а) * ; б) * ; в) *
ІІІ. Завдання практичного змісту ( 1б.)
7. Побудувати прямокутники, у яких зобразити такі дроби: а) ; б)
8. Виписати правильні, неправильні дроби та дроби більші за 1.
; ; ;;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Запишіть мішане число у вигляді неправильного дробу:
а)
б)
ІV. Завдання на застосування теоретичних і практичних вмінь та навичок (по 2 бали)
10. Обчислити: – ( + )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Розв’язати рівняння: – (х – ) =
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. Сувій тканини завдовжки 30 м магазин продав за три дні. Першого дня було продано усього сувою, а другого — на м більше, ніж першого. Скільки метрів тканини продав магазин третього дня?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|