18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Контрольна робота №1

Про матеріал
Тестові завдання з української мови дл учнів 8 класу академічного рівня вивчення предмету
Перегляд файлу

8 КЛАС

 

Контрольна робота  №1

Варіант 1

У завданнях 1-14 потрібно вибрати одну правильну відповідь

  1. Укажіть словосполучення.
  1. бджоли літають
  2. перед хатою
  3. хліб і сіль
  4. дари лісу

 

  1. Установіть іменникове словосполучення.
  1. розмова з братом
  2. ходити слідом
  3. дехто з нас
  4. навчитись любити

 

  1. Віднайдіть дієслівне словосполучення.
  1. четверо друзів
  2. холодна зима
  3. дивитися пильно
  4. їхній друг

 

  1. Оберіть прислівникове словосполучення.
  1. весело сміятись
  2. щаслива родина
  3. вірний друг
  4. утричі швидше

 

  1. Укажіть прикметникове словосполучення.
  1. безмежно щасливий
  2. неспокійний вік
  3. надводна споруда
  4. усвідомлюючи помилку

 

  1. Віднайдіть рядок, у якому у всіх словосполученнях головне слово виражене однією частиною мови.
  1. дуже зручний, теплий вересень, думаю поїхати
  2. відчинив вікно, скупі слова, дуже холодно
  3. яскраве сонце, пекти торт, подати рушницю
  4. ніч весняна, звуки трембіти, добірні овочі

 

  1. Визначте тип словосполучення йти пішки.
  1. прислівникове
  2. прикметникове
  3. дієслівне
  4. займенникове

 

  1. Знайдіть зайве словосполучення.
  1. бігати наввипередки
  2. вечірній дзвін
  3. говорити правильно
  4. грати на роялі

 

  1. Укажіть речення.
  1. вечоріло дуже швидко
  2. гаптувати кольоровими нитками
  3. близько третьої години
  4. помчав щодуху

 

  1.   Оберіть словосполучення, утворені способом керування.
  1. зрубане дерево, прибігли здалеку, несподіваний лист
  2. солов`їна мова, рубати ліс, марно сподіватися
  3. любити палко, ледь чутний, прощальні листи
  4. зграя птахів, шум акації, хвилювати серце

 

  1.   Укажіть речення, у якому підмет виражений дієсловом.
  1. Життя людині дається один раз.
  2. Від життя має залишатися тільки прекрасне.
  3. Жити – не тільки брати, а й давати.
  4. Це був улюблений куточок міста.

 

  1.   Знайдіть речення зі складеним дієслівним присудком.
  1. Без знань не керуватимеш складними механізмами.
  2. Ясне сонце почало підніматися десь далеко за лісом.
  3. Випускники попрощались з учителями.
  4. Він був незвичний, той смуток.

 

  1.   Визначте речення, у якому подані всі види підрядного зв`язку між словами.
  1. Усюди вчуваються мені сумовиті перебори кобзи.
  2. Василь Стус – справді великий поет.
  3. Спортсмен випередив свого суперника.
  4. Почав жевріти схід сонця.

 

  1.   Оберіть рядок, у якому словосполучення синонімічні.
  1. швидко рухатися – швидкий рух
  2. вивчати справу – вивчена справа
  3. грона винограду – виноградові грона
  4. радісна праця – радість праці

 

У завданнях 15-18 потрібно встановити відповідність

  1.   Установіть відповідність між видом зв’язку та словосполученням, граматичною основою та реченням.

      Вид зв`язку, граматична основа

Словосполучення, речення

1

керування

А

благодійний фонд

2

прилягання

Б

надворі потеплішало  

3

узгодження 

В

метр полотна      

4

підмет і присудок

Г

поблизу будинку  

 

 

Д

опало листя

 

 

 

  1.   Установіть відповідність між видом присудка та реченням.

Вид присудка

Речення

1

простий дієслівний присудок

А

Повітря було наскрізь сухим.  

2

складений іменний присудок

Б

По синіх водах небес плив місяць.

3

складений дієслівний присудок

В

Поле. Гай. Річка.

4

присудка немає

Г

Будуть вік стояти посивілі верби.  

 

 

Д

Читати вголос.

 

  1.   Установіть відповідність між реченням та способом вираження підмета.

Речення

Спосіб вираження підмета

1

Минуле свого краю завжди хвилює.

А

числівник  

2

«Садок вишневий коло хати» –                                  зразок геніальної простоти в поезії

Б

займенник  

3

Люблю я слухати у полі пісні  дівочі на зорі.      

В

словосполучення

4

Три – просте число.                                                    

Г

іменник  

 

 

Д

прикметник у значенні іменника

 

  1.   Установіть відповідність між характеристикою та реченням.

   Характеристика

Речення 

1

розповідне, неокличне, непоширене , ускладнене звертанням  

А

Співають ідучи дівчата. 

2

розповідне, неокличне, поширене, ускладнене однорідними присудками 

Б

Як співають дівчата!

3

розповідне, окличне, непоширене, неускладнене

В

Заспівайте, дівчата.

4

розповідне, окличне, поширене, неускладнене 

Г

Як співають сьогодні дівчата!   

 

 

Д

Дівчата повертаються з роботи і співають.

 

                     Варіант 2

У завдання 1-14 потрібно вибрати одну правильну відповідь

  1. Укажіть словосполучення.
  1. цвітуть сади
  2. зріють хліба
  3. рвати вишні
  4. співає соловей

 

  1. Установіть іменникове словосполучення.
  1. сторінка з книжки
  2. дехто з вас
  3. возив сіно
  4. червоний від сорому

 

  1. Віднайдіть дієслівне словосполучення.
  1. добре знайомий
  2. варити кашу
  3. хліб і сіль
  4. цікаве завдання
  1. Оберіть прислівникове словосполучення.
  1. уважний учень
  2. перший у ряду
  3. одягатися швидко
  4. попереду нас

 

  1. Віднайдіть прикметникове словосполучення.
  1. неспокійний через неврівноваженість
  2. чашка від молока
  3. ішов по стежці
  4. посеред степу

 

  1. Укажіть рядок, у якому у всіх словосполученнях головне слово виражене однією частиною мови.
  1. виконати завдання, широкий степ, спати допізна
  2. сидіти за столом, облік активів, кришталева ваза
  3. клацати зубами, розкішне волосся, масивне підґрунтя
  4. подякувати за привітання, виконати разом, викувати із чавуну

 

  1. Визначте тип словосполучення читати вголос.
  1. прислівникове
  2. прикметникове
  3. дієслівне
  4. займенникове

 

  1. Знайдіть зайве словосполучення.
  1. гарна розповідь
  2. малювати пензлем
  3. йти швидко
  4. поспіхом робити

 

  1. Укажіть речення.
  1. бігати вниз
  2. було вже пізно
  3. багряні зорі
  4. великий урожай яблук

 

  1.   Оберіть словосполучення, утворені способом керування.
  1. розцвітати пишно, відповідає думаючи, щедра осінь
  2. мріяти про поїздку, захоплюватися природою, старт ракети
  3. міська вулиця, писати без помилок, охоплений радістю
  4. розмовляти тихо, осінній краєвид, красою зачарований

 

  1.   Укажіть речення, у якому підмет виражений словосполученням.
  1. Я на повну міць свою в сталь дзвінку невтомно б`ю.
  2. Дві хмароньки пливли кудись в убранні золотім.
  3. На галявині з`явилася група незнайомих людей.
  4. Уже стояли декілька возів із зерном.

 

  1.   Знайдіть речення зі складеним дієслівним присудком.
  1. Ми заходилися розковувати своїм невольникам кайдани.
  2. І я б гуляв оце в зеленому гаю.
  3. Мій дід теж Матвієм звався.
  4. Бродський був великим хліборобом.

 

  1.  Визначте, у якому з поданих речень подані  всі способи підрядного зв`язку між словами.
  1. Я довго слухала розмову чарівну ясного місяця й лагідної зорі.
  2. Дика конюшина вкривала низькі трави білими й червоними голівками.
  3. Степ спочиває, набирається прохолоди.
  4. Низенькі хати осіли під синьою банею неба.

 

  1.   Оберіть рядок , у якому словосполучення синонімічні.
  1. лист матері – лист до матері
  2. дорогий подарунок – дорожити подарунком
  3. вивчати справу – вивчена справа
  4. книга брата – братова книга

 

У завданнях 15-18  потрібно встановити відповідність

  1.   Установіть відповідність між видом зв’язку та словосполученням, граматичною основою та реченням.

Вид зв’язку, граматична основа

Словосполучення, речення 

1

прилягання  

А

думати про навчання  

2

узгодження

Б

швидко мчати  

3

керування

В

свіжа газета

4

підмет і присудок

Г

про землю  

 

 

Д

ми вивчаємо

 

  1.   Установіть відповідність між видом присудка та реченням.

Вид присудка

Речення

1

 простий дієслівний присудок

А

Людина залишає по собі пам`ять.                      

2

 складений іменний присудок

Б

Снаряди почали падати в річку.   

3

 складений дієслівний присудок

В

Із-за обрію накочувалися хмари.                                    

4

 присудка немає

Г

Осінь. Вітер. Шелест листя.  

 

 

Д

Виконувати завдання.

 

  1.   Установіть відповідність між реченням та способом вираження підмета.

  Речення

Спосіб вираження підмета

1

Люблю я слухати у полі пісню жайворонка.  

А

підмета немає

2

На галявину вийшла група студентів.  

Б

прикметник у значенні

іменника

3

Малюю тебе серед малинового раю.

В

займенник

4

Вороний не вагається, скаче прямо на Всеволода.

Г

словосполучення

 

 

Д

 іменник  

 

  1.  Установіть відповідність між характеристикою та реченням.

Характеристика

Речення

1

просте, розповідне, неокличне, ускладнене однорідними означеннями  

А

Обов`язок пастухів дбати про худобу і знаходити для неї пашу.  

2

просте, розповідне,  окличне,  

ускладнене звертанням

Б

 Увійшло двоє.

3

просте, розповідне, неокличне, неускладнене

В

Друзі, бережіть природу!

4

просте, розповідне,  неокличне,   ускладнене однорідними присудками

Г

Лиман уже повністю  звільнився від криги!  

 

 

Д

Погляд у матусі ніжний, лагідний.  

 

 

docx
Додано
10 лютого
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку