Контрольна робота №1 6 клас

Про матеріал
Контрольна робота для 6 класу складається з двох варіантів, які містять по 9 завдань різного рівня складності.
Перегляд файлу

1 (1 бал). Яку з наведених цифр можна підставити замість зірочки у запис 5929 > *929, щоб утворилася правильна нерівність?

А. 4   Б. 5   В. 6   Г. 7

2 (1 бал). За малюнком знайти градусну міру кута АOB.

А. 30°  Б. 150°  В. 60°   Г. 90°

3 (1 бал). Укажіть число, яке ділиться націло на 2 і на 9.

А. 578  Б. 893   В. 4139  Г. 378

4 (1 бал). Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють 4,2 см і 5 см.

А. 21 см2  Б. 11 см2  В. 9,2 см2  Г. 9 см2

5 (1 бал). В учня є 24 зишити. З них ‒ у клітинку. Скільки зошитів у клітинку в учня?

А. 24  Б. 12   В. 48   Г. 9

6 (1 бал). Знайдіть середнє арифметичне чисел 27,4; 13,9; 14,8.

А. 18,7  Б. 18,5   В. 18,6   Г. 18,8

7 (2 бали). Обчисліть значення виразу .

8 (2 бали). Розв’яжіть рівняння: 3,45x – 2,05x = 3,15.

9 (2 бали). З одного села одночасно в протилежних напрямках вирушили велосипедист і пішохід. Через 2 год після початку руху відстань між ними становила 34 км. Велосипедист їхав зі швидкістю 13 км/год. З якою швидкістю йшов пішохід?

 

Варіант 1

 

1 (1 бал). Яку з наведених цифр можна підставити замість зірочки у запис 5929 > *929, щоб утворилася правильна нерівність?

А. 4   Б. 5   В. 6   Г. 7

2 (1 бал). За малюнком знайти градусну міру кута АOB.

А. 30°  Б. 150°  В. 60°   Г. 90°

3 (1 бал). Укажіть число, яке ділиться націло на 2 і на 9.

А. 578  Б. 893   В. 4139  Г. 378

4 (1 бал). Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють 4,2 см і 5 см.

5 (1 бал). В учня є 24 зишити. З них ‒ у клітинку. Скільки зошитів у клітинку в учня?

6 (1 бал). Знайдіть середнє арифметичне чисел 27,4; 13,9; 14,8.

7 (2 бали). Обчисліть значення виразу .

8 (2 бали). Розв’яжіть рівняння: 3,45x – 2,05x = 3,15.

9 (2 бали). З одного села одночасно в протилежних напрямках вирушили велосипедист і пішохід. Через 2 год після початку руху відстань між ними становила 34 км. Велосипедист їхав зі швидкістю 13 км/год. З якою швидкістю йшов пішохід?

 

 

 

 

 

Варіант 1

1 (1 бал). Яку з наведених цифр можна підставити замість зірочки у запис 5929 > *929, щоб утворилася правильна нерівність?

А. 4   Б. 5   В. 6   Г. 7

2 (1 бал). За малюнком знайти градусну міру кута АOB.

А. 30°  Б. 150°  В. 60°   Г. 90°

3 (1 бал). Укажіть число, яке ділиться націло на 2 і на 9.

А. 578  Б. 893   В. 4139  Г. 378

4 (1 бал). Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють 4,2 см і 5 см.

5 (1 бал). В учня є 24 зишити. З них ‒ у клітинку. Скільки зошитів у клітинку в учня?

6 (1 бал). Знайдіть середнє арифметичне чисел 27,4; 13,9; 14,8.

7 (2 бали). Обчисліть значення виразу .

8 (2 бали). Розв’яжіть рівняння: 3,45x – 2,05x = 3,15.

9 (2 бали). З одного села одночасно в протилежних напрямках вирушили велосипедист і пішохід. Через 2 год після початку руху відстань між ними становила 34 км. Велосипедист їхав зі швидкістю 13 км/год. З якою швидкістю йшов пішохід?

 

 

Варіант 2

1 (1 бал). Яку з наведених цифр можна підставити замість зірочки у запис 5929 > *929, щоб утворилася правильна нерівність?

А. 4   Б. 5   В. 6   Г. 7

2 (1 бал). За малюнком знайти градусну міру кута АOB.

А. 30°  Б. 150°  В. 60°   Г. 90°

3 (1 бал). Укажіть число, яке ділиться націло на 2 і на 9.

А. 578  Б. 893   В. 4139  Г. 378

4 (1 бал). Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють 4,2 см і 5 см.

5 (1 бал). В учня є 24 зишити. З них ‒ у клітинку. Скільки зошитів у клітинку в учня?

6 (1 бал). Знайдіть середнє арифметичне чисел 27,4; 13,9; 14,8.

7 (2 бали). Обчисліть значення виразу .

8 (2 бали). Розв’яжіть рівняння: 3,45x – 2,05x = 3,15.

9 (2 бали). З одного села одночасно в протилежних напрямках вирушили велосипедист і пішохід. Через 2 год після початку руху відстань між ними становила 34 км. Велосипедист їхав зі швидкістю 13 км/год. З якою швидкістю йшов пішохід?

 

docx
Додано
10 жовтня
Переглядів
1929
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку