1 (1 бал). Яку з наведених цифр можна підставити замість зірочки у запис 5929 > *929, щоб утворилася правильна нерівність?
А. 4 Б. 5 В. 6 Г. 7
2 (1 бал). За малюнком знайти градусну міру кута АOB.
А. 30° Б. 150° В. 60° Г. 90°
3 (1 бал). Укажіть число, яке ділиться націло на 2 і на 9.
А. 578 Б. 893 В. 4139 Г. 378
4 (1 бал). Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють 4,2 см і 5 см.
А. 21 см2 Б. 11 см2 В. 9,2 см2 Г. 9 см2
5 (1 бал). В учня є 24 зишити. З них ‒ у клітинку. Скільки зошитів у клітинку в учня?
А. 24 Б. 12 В. 48 Г. 9
6 (1 бал). Знайдіть середнє арифметичне чисел 27,4; 13,9; 14,8.
А. 18,7 Б. 18,5 В. 18,6 Г. 18,8
7 (2 бали). Обчисліть значення виразу .
8 (2 бали). Розв’яжіть рівняння: 3,45x – 2,05x = 3,15.
9 (2 бали). З одного села одночасно в протилежних напрямках вирушили велосипедист і пішохід. Через 2 год після початку руху відстань між ними становила 34 км. Велосипедист їхав зі швидкістю 13 км/год. З якою швидкістю йшов пішохід?
Варіант 1
1 (1 бал). Яку з наведених цифр можна підставити замість зірочки у запис 5929 > *929, щоб утворилася правильна нерівність?
А. 4 Б. 5 В. 6 Г. 7
2 (1 бал). За малюнком знайти градусну міру кута АOB.
А. 30° Б. 150° В. 60° Г. 90°
3 (1 бал). Укажіть число, яке ділиться націло на 2 і на 9.
А. 578 Б. 893 В. 4139 Г. 378
4 (1 бал). Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють 4,2 см і 5 см.
5 (1 бал). В учня є 24 зишити. З них ‒ у клітинку. Скільки зошитів у клітинку в учня?
6 (1 бал). Знайдіть середнє арифметичне чисел 27,4; 13,9; 14,8.
7 (2 бали). Обчисліть значення виразу .
8 (2 бали). Розв’яжіть рівняння: 3,45x – 2,05x = 3,15.
9 (2 бали). З одного села одночасно в протилежних напрямках вирушили велосипедист і пішохід. Через 2 год після початку руху відстань між ними становила 34 км. Велосипедист їхав зі швидкістю 13 км/год. З якою швидкістю йшов пішохід?
Варіант 1
1 (1 бал). Яку з наведених цифр можна підставити замість зірочки у запис 5929 > *929, щоб утворилася правильна нерівність?
А. 4 Б. 5 В. 6 Г. 7
2 (1 бал). За малюнком знайти градусну міру кута АOB.
А. 30° Б. 150° В. 60° Г. 90°
3 (1 бал). Укажіть число, яке ділиться націло на 2 і на 9.
А. 578 Б. 893 В. 4139 Г. 378
4 (1 бал). Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють 4,2 см і 5 см.
5 (1 бал). В учня є 24 зишити. З них ‒ у клітинку. Скільки зошитів у клітинку в учня?
6 (1 бал). Знайдіть середнє арифметичне чисел 27,4; 13,9; 14,8.
7 (2 бали). Обчисліть значення виразу .
8 (2 бали). Розв’яжіть рівняння: 3,45x – 2,05x = 3,15.
9 (2 бали). З одного села одночасно в протилежних напрямках вирушили велосипедист і пішохід. Через 2 год після початку руху відстань між ними становила 34 км. Велосипедист їхав зі швидкістю 13 км/год. З якою швидкістю йшов пішохід?
Варіант 2
1 (1 бал). Яку з наведених цифр можна підставити замість зірочки у запис 5929 > *929, щоб утворилася правильна нерівність?
А. 4 Б. 5 В. 6 Г. 7
2 (1 бал). За малюнком знайти градусну міру кута АOB.
А. 30° Б. 150° В. 60° Г. 90°
3 (1 бал). Укажіть число, яке ділиться націло на 2 і на 9.
А. 578 Б. 893 В. 4139 Г. 378
4 (1 бал). Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють 4,2 см і 5 см.
5 (1 бал). В учня є 24 зишити. З них ‒ у клітинку. Скільки зошитів у клітинку в учня?
6 (1 бал). Знайдіть середнє арифметичне чисел 27,4; 13,9; 14,8.
7 (2 бали). Обчисліть значення виразу .
8 (2 бали). Розв’яжіть рівняння: 3,45x – 2,05x = 3,15.
9 (2 бали). З одного села одночасно в протилежних напрямках вирушили велосипедист і пішохід. Через 2 год після початку руху відстань між ними становила 34 км. Велосипедист їхав зі швидкістю 13 км/год. З якою швидкістю йшов пішохід?