Конспект уроку з математики 6 клас на тему: «Множення числа 7. Розв’язування прикладів і задач»

Про матеріал
Мета: - навчальна: ознайомити учнів з таблицею множення числа 7, формувати вміння складати та розв’язувати приклади, розв’язувати задачі із застосуванням таблиці; - корекційно - розвивальна: розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу, фотографічну пам’ять дрібну моторику рук; корегувати правильність звуковимови, зв’язне мовлення; - виховна: виховувати наполегливість, точність, самостійність у роботі, акуратність, вміння доводити розпочату справу до кінця. Обладнання: підручники, зошити, ручки, олівці, таблиця множення числа 7, картки, трафарет тварин, геометричні фігури, роздатковий матеріал.
Перегляд файлу

Микільський навчально-реабілітаційний центр

Полтавського району Полтавської обласної ради

 

 

 

 

 

Конспект  уроку з математики 6 клас

на тему:

«Множення числа 7.

Розв’язування прикладів і задач»

 

 

https://2.bp.blogspot.com/-HHW1OZdQZb4/XGv0qUWbCsI/AAAAAAAAIpc/jnETsp4ZYtkCP1lvPFcn8Rtpl7NF4pYmgCLcBGAs/s1600/depositphotos_129545568-stock-illustration-owl-wearing-graduation-cap-and.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            Підготувала: вчитель математики

                                                  Телятник Ю.В.

 

Полтава 2024

Мета:

  •          навчальна: ознайомити учнів з таблицею множення числа 7, формувати вміння складати та розв’язувати приклади, розв’язувати задачі із застосуванням таблиці;
  •          корекційно - розвивальна: розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу, фотографічну пам’ять дрібну моторику рук; корегувати правильність звуковимови, зв’язне мовлення;
  •          виховна: виховувати наполегливість, точність, самостійність у роботі, акуратність, вміння доводити розпочату справу до кінця.

Обладнання: підручники, зошити, ручки, олівці, таблиця множення числа 7, картки, трафарет тварин, геометричні фігури, роздатковий матеріал.

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок.

 

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Ось дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.
То ж і ми часу не гаймо,
Працювати починаймо.

1. 1. Нервово-психологічна підготовка до уроку.

Доброго дня, діти. Я рада всіх вас бачити сьогодні. І сподіваюсь, що ви теж прийшли на урок з гарним настроєм. Тому давайте налаштуємось на наш урок: поверніться до свого сусіда по парті і посміхніться йому і зарядіться позитивними емоціями на весь урок.

1.2. Ознайомлення з девізом.

А тепер девіз згадаймо і урок наш починаймо.

Міркуємо – швидко!

Відповідаємо – правильно!

Лічимо – точно!

Пишемо – гарно!

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1.           Перевірка домашнього завдання 

Гра « Зайве  слово»(робота  в  парах)

На парту  дається  картка  з  завданням.

Знайди  зайве  слово:

  •          Додавання, віднімання, доданок, множення, ділення
  •          1-й множник, 2-й множник, добуток, частка
  •          Ділене, дільник, частка, добуток.

2.2. Робота з картками.  Два учні біля дошки. Решта – в зошитах.

12:4+1    6:2+2    10:(2+0)

12:3+1    6:3-2     (8+1):3

- Перевірте зошити один в одного і поставте оцінки.

 - Ви всі добре справилися з завданням.

2. 3. Гра «Не зіб’юсь».

- Назвати числа від 1 до 50. При цьому, замість числа, яке ділиться на 5 казати «не зіб’юсь».

2. 4. Хвилинка каліграфії

  - Урок продовжим без зупинки з каліграфічної  хвилинки. 

 - Запишіть: 5 березня

                   Класна робота

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОТІ УЧНІВ.

 Раз, два, три, чотири, п’ять –

До п’яти ще два додать.

Тож відомо буде всім –

Разом вийде число сім.

- Запишіть в новому рядку цифру 7, стільки разів, скільки вам років. 

- У наступному  рядку запишіть числа  28 70 21 49 63 42 14 35 56 7.

- У наступному  рядку запишіть числа у порядку зростання.

- Що цікавого ви спостерігаєте?

 3.1.  Створення «асоціативної павутинки».

- Де ви зустрічалися з цим числом?

- Число сім здавна вважалося священним та чарівним.

 - Діти, в яких казках зустрічається число 7? («Вовк та семеро козенят», «Білосніжка і сім гномів», «Квітка-семиквітка»).

- Де ще зустрічалося вам число 7? (7 днів тижня, сім кольорів веселки, 7 нот, слово «сім’я», Сім Чудес світу).

- Ще число 7 зустрічається у прислів’ях: «Сім п’ятниць на тиждень», «Сім разів відміряй – один відріж», «Сім шкур спустити», «Семеро одного не чекають», «Сім няньок, а дитя без ока».

- Можливо, ви вже здогадалися, що ми будемо робити на сьогоднішньому уроці? 

IV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми з вами пригадаємо вивчені таблиці множення і ознайомимося з таблицею множення числа 7. Будемо розв’язувати задачі та багато  різних цікавих завдань.

V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

5.1. Робота з підручником (с. 105)

Повторити компоненти дії множення.

Завдання 1. Усне виконання завдання

7·…=21              7·…=35

7·…=14              7·…=28

7·…=42              7·…=49

Завдання 2.

Складіть і розв’яжіть приклади.

Перший множник 6, другий множник 7. Знайдіть добуток.

Перший множник 7, другий множник 3. Знайдіть добуток.

Помножити 5 на 7.

Помножити 7 на 2.

Знайти добуток чисел 4 і 7.

Знайти добуток чисел 7 і 5.

  1.           Фізкультхвилинка

Діти, а  знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Будьте уважні".

  • – В Австралії піднявся вітер (вчитель тре долоні).
  • – Починає накрапати дощ (клацання пальцями).
  • – Дощ посилюється (почергове плескання долонями по плечах).
  • – Починається справжня злива (плескання по стегнах).
  • – А ось і град та справжня буря (тупіт ногами).
  • – Але що це? Буря стихає (плескання по стегнах).
  • – Дощ стихає (плескання долонями по плечах).
  • – Лише рідкі краплі падають на землю (клацання пальцями)
  • – Тихий шелест вітру (потирання долонь).
  • – Ура! Сонце вийшло! (руки догори).

5. 3. Задача 4 2)

За день в ательє пошили 7 костюмів, а суконь – у 4 рази більше, ніж костюмів. Скільки суконь пошили в ательє за день?   

 Задача 4

К. – 7

С. - ?, у 4 рази більше

Розв'язання:

7·4=28 (с.)

Відповідь: 28 суконь.

 VI. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Робота в групах

6.1. Порівняння виразів

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics2_2/mathematics2_2.files/image075.jpg 

6.2. Гра « Квіткова галявина»

(До дошки викликають два учня. Завдання: вчитель називає приклад,

діти дають відповідь показуючи на відповідну квіточку з числом.

Завдання на закріплення таблиці множення на 7).

  1. Гра «Склади тварину з геометричних фігур»

У мене є цікава гра з геометричних фігур. Завдання: У кожного із вас є трафарет тваринки. Ваше завдання підібрати відповідні геометричні фігурки і скласти тваринку та назвати геометричні фігурки. (роботи дітей)

VIІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ.

  1. РЕФЛЕКСІЯ

Ось і підійшов до закінчення наш урок.

- Що  нового  дізналися  на  уроці?  (вивчали  таблицю  множення числа 7).

- Для  чого  ми  це  робили? (Щоб  швидко  рахувати  і  раціонально  використовувати  час  на  уроці.)

- Який  настрій  у  вас  після  уроку? Як добре ви зрозуміли новий матеріал, ми дізнаємося виконавши вправу «Квітка засвоєння»

 2. Вправа  «Квітка засвоєння».

             Учні прикріплюють на дошці пелюстки квітки:

-        Зелені – все зрозуміло;

-        Сині – майже все зрозуміло;

-        Жовті – зрозуміло наполовину;

-        Оранжеві – дещо зрозуміло;

-        Червоні – нічого не зрозуміло.

- Дивлячись на наш букет,  ми бачимо, що в нас є певні успіхи, є над чим ще працювати. Але, ви великі розумники – впоралися з усіма завданнями, працювали дружно, старанно.

Збіг урок наш, як коротка мить,

Дуже швидко час біжить.

Та попереду у нас багато кроків

Багато веселих, цікавих уроків.

VIІI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

с. 105, вивчити таблицю множення, завдання 6, задача 4 1).

Проведення інструктажу на предмет виконання д/з

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
12 жовтня
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку