Контрольна робота №1. Аудіювання з літературного читання для 2 класу

Про матеріал

Дана контрольна робота з літературного читання для 2 класу містить завдання спрямовані на перевірку аудіативних вмінь та навичок. Складається з 8 завдань закритого і відкритого типу.

Перегляд файлу

Як Миколка став хоробрим

1. Коли Миколка прийшов до школи?

а) дуже пізно   б) вчасно   в) дуже рано

2. Кого побачив Миколка на лавці під високою тополею?

а) двох дівчаток  б) п’ять дівчаток  в) п’ять хлопців

3. Що випало з гнізда?

а) пташине яйце  б) пташеня   в) камінець

4. Що відчував Миколка, коли ліз на дерево?

а) Від страху в нього тремтіли руки й ноги.

б) Він був спокійний, зовсім не хвилювався.

в) Він не поліз на дерево.

5. Хто це сказав? Встановіть відповідність.

1) Я полізу.            а) дівчинка

2) Якби ж це хто сміливий був зараз у школі... він би поліз на дерево.  б) Миколка

6. Запишіть речення, яке не зустрічалось в тексті

Миколка був дуже боязкий, але слова дівчинки вразили його.

Дівчинка підняла пташеня і забрала до себе додому.

Миколка поклав пташеня за пазуху й поліз на тополю.

7. Встановіть послідовність подій у творі.

З гнізда випало пташеня.

Миколка прийшов до школи.

Дівчатка дивилися на Миколку захоплено.

Миколка поліз на дерево й поклав пташеня в гніздо.

8. Випишіть слова, які описують Миколку.

Добрий, щедрий, впертий, сміливий.

 

Як Миколка став хоробрим

1. Коли Миколка прийшов до школи?

а) дуже пізно   б) вчасно   в) дуже рано

2. Кого побачив Миколка на лавці під високою тополею?

а) двох дівчаток  б) п’ять дівчаток  в) п’ять хлопців

3. Що випало з гнізда?

а) пташине яйце  б) пташеня   в) камінець

4. Що відчував Миколка, коли ліз на дерево?

а) Від страху в нього тремтіли руки й ноги.

б) Він був спокійний, зовсім не хвилювався.

в) Він не поліз на дерево.

5. Хто це сказав? Встановіть відповідність.

1) Я полізу.            а) дівчинка

2) Якби ж це хто сміливий був зараз у школі... він би поліз на дерево.  б) Миколка

6. Запишіть речення, яке не зустрічалось в тексті

Миколка був дуже боязкий, але слова дівчинки вразили його.

Дівчинка підняла пташеня і забрала до себе додому.

Миколка поклав пташеня за пазуху й поліз на тополю.

7. Встановіть послідовність подій у творі.

З гнізда випало пташеня.

Миколка прийшов до школи.

Дівчатка дивилися на Миколку захоплено.

Миколка поліз на дерево й поклав пташеня в гніздо.

8. Випишіть слова, які описують Миколку.

Добрий, щедрий, впертий, сміливий.

doc
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
2757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку