Контрольна робота №1 "Цілі вирази", 7 клас, алгебра.

Про матеріал
Контрольна робота містить два варіанти для розвязування з теми "Цілі вирази".Розрахована для шкіл з академічним рівнем навчання.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 1

Цілі вирази

 

І Варіант

 

І-ІІ рівень

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь.

 

  1. Знайти значення виразу:  24 : (-6+3).   а) 8; б) -8; в) 6; г) -6.

 

  1. Знайти значення виразу:  (10,4 + 6,8) : 0,8.

      а) 2,15; б) 20,15; в) 21,15; г) 21,5.

 

  1. Знайти вираз, який є тотожно рівним виразу: 6х – 13 – 3х.

      а) -13; б) 3х - 13; в) 9х - 13; г) 3х.

 

  1. Знайти значення виразу 2(х – 13) + (21 – 3х), якщо х = -5.

      а) 0; б) -10; в) 10; г) 1.

 

  1. Спростити вираз:    – (3х + 5) + (х – 7).

      а) 4х - 2; б) 2х + 12; в) – 2х + 12; г) – 2х – 12.

 

  1. Скласти вираз:

      Ширина прямокутника на 4 см менша від довжини. Знайти периметр 

       прямокутника.      а) 2(х + 4); б) 4(х - 4); в) 2(2х – 4); г) х + х - 4.

 

ІІІ рівень

Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь.

 

  1. При якому значенні змінної х вираз менший від 0?

 

  1. Обчислити:  .
  2. Спростити  вираз і знайти його значення

       6(2х – 0,6) + 14,5х - , якщо  х = 0,2.

 

ІV рівень

Розв’язання задач 10 -11 повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання, на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання схемами, графіками, таблицями.

 

  1.   Довести, що значення виразу не залежить від значення змінної:

                                            4х – (х – (3х + 5)) – 5(4 + 1,2х).

  1.   Доведіть тотожність:    16 – 5(а - ) + 7а – 18 = 2а – 7(а - 2).

 

 

ІІ Варіант

 

І-ІІ рівень

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь.

 

  1. Знайти значення виразу:  - 63 : (-12 + 5).

      а) 21; б) -9; в) -21; г) 9.

 

  1. Знайти значення виразу:  (14,6 – 8,2) : 0,08.

      а) 8; б) 0,8; в) 80; г) 0,08.

 

  1. Знайти вираз, який є тотожно рівним виразу:  13а + 25 – 7а.

      а) 25; б) 20а + 25; в) 6а + 25; г) 31а.

 

  1. Знайти значення виразу 4(2х – 5) - (3х – 5), якщо х = 3

      а) 30; б) 0; в) -30; г) 15.

 

  1. Спростити вираз:  (– х + 5у) - (- 6х + 11у).

      а) -7х + 16у; б) 5х – 6у; в) 5х – 16у; г) – 7х – 6у.

 

  1. Скласти вираз:

      Одна сторона трикутника у 2 рази менша від другої сторони і на 2 см більша

       за третю. Знайти периметр трикутника.

       а) 3х + 2; б) 2х - 2; в) 4х - 2; г) 5х + 2.

 

ІІІ рівень

Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь.

 

 7.  При якому значенні змінної у вираз менший від нуля?

 

 8.  Обчислити  .

 

  1. Спростити  вираз і знайти його значення

      - 8(х - 1,2) – 11,5х + , якщо х = 0,6.

 

                                                                ІV рівень

Розв’язання задач 10 -11 повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання, на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання схемами, графіками, таблицями.

 

10.  Довести, що значення виразу не залежить від

11.  Доведіть тотожність:     18 – 18(а - ) = 11а – 29(а - 1). значення змінної:

                                            3а + (- а – (5а – 6)) – 4(4 - а).

 

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
Додано
6 лютого
Переглядів
811
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку