Контрольна робота № 1
Цілі вирази
І Варіант
І-ІІ рівень
Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь.
а) 2,15; б) 20,15; в) 21,15; г) 21,5.
а) -13; б) 3х - 13; в) 9х - 13; г) 3х.
а) 0; б) -10; в) 10; г) 1.
а) 4х - 2; б) 2х + 12; в) – 2х + 12; г) – 2х – 12.
Ширина прямокутника на 4 см менша від довжини. Знайти периметр
прямокутника. а) 2(х + 4); б) 4(х - 4); в) 2(2х – 4); г) х + х - 4.
ІІІ рівень
Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь.
6(2х – 0,6) + 14,5х - , якщо х = 0,2.
ІV рівень
Розв’язання задач 10 -11 повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання, на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання схемами, графіками, таблицями.
4х – (х – (3х + 5)) – 5(4 + 1,2х).
ІІ Варіант
І-ІІ рівень
Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь.
а) 21; б) -9; в) -21; г) 9.
а) 8; б) 0,8; в) 80; г) 0,08.
а) 25; б) 20а + 25; в) 6а + 25; г) 31а.
а) 30; б) 0; в) -30; г) 15.
а) -7х + 16у; б) 5х – 6у; в) 5х – 16у; г) – 7х – 6у.
Одна сторона трикутника у 2 рази менша від другої сторони і на 2 см більша
за третю. Знайти периметр трикутника.
а) 3х + 2; б) 2х - 2; в) 4х - 2; г) 5х + 2.
ІІІ рівень
Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь.
7. При якому значенні змінної у вираз менший від нуля?
8. Обчислити .
- 8(х - 1,2) – 11,5х + , якщо х = 0,6.
ІV рівень
Розв’язання задач 10 -11 повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання, на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання схемами, графіками, таблицями.
10. Довести, що значення виразу не залежить від
11. Доведіть тотожність: 18 – 18(а - ) = 11а – 29(а - 1). значення змінної:
3а + (- а – (5а – 6)) – 4(4 - а).