22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Контрольна робота № 5 "Формули скороченого множення",7 клас, алгебра.

Про матеріал
Контрольна робота для перевірки знань учнів з теми "Формули скороченого множення", 7 клас.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 5

Формули скороченого множення

 

І варіант

 

І-ІІ рівень

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь.

 

1. Подати у вигляді многочлена:    (2х – 1).

    а) 2х  1; б) 4х - 1; в) 4х – 4х - 1; г) 4х - 4х + 1.

 

2. Обчислити значення виразу   х - 12х + 36, якщо х = - 4.

    а) 36; б) - 100; в) 100; г) 4.

 

3. Розкласти на множники многочлен:    - 4ав + 2ав.

    а) 2а(а – в); б) а(2а – в); в) 2(а - в); г) (а – 2в).

 

4. Спростити вираз:    (3х – 1)(3х + 1) – 4х.

    а) - х - 1; б) 5х - 1; в) 2х - 1; г) 4х.

 

5. Знайти корені рівняння:        - 4х + 1 = 0. 

    а) 0; б) - 1; в) 0,5; г) .

 

6. Обчислити:           14 - 11.

    а) 6; б) 75; в) 60; г) 7,5.

 

ІІІ рівень

Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь.

 

7. Спростити вираз:   (4х + 5)(5 – 4х) – (4х - 5).

 

8. Знайти значення виразу (х + 7)(х – 7х + 49) – х – 0,25х,  якщо х = - 16.

 

9. Розв’язати рівняння:    (7х – 4) - 25 = 0.

 

IV рівень

Розв’язання задач 10 -12 повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання, на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання схемами, графіками, таблицями.

 

10. Розв’язати рівняння:     (3х – 2) - (7х + 4) = 0.

 

11. Розкласти на множники:    216у + (2у - 3).

 

12.  Подати у вигляді многочлена:  (9х – 4)(2х + 3).

 

 

ІІ варіант

 

І-ІІ рівень

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь.

 

1. Подати у вигляді многочлена:    (х + 2).

    а) х +  4; б) 2х + 4; в) х + 4х + 4; г) х + 2х + 4.

 

2. Обчислити значення виразу   х + 16х + 64, якщо х = - 9.

    а) - 1; б) - 2; в) 1; г) 2.

 

3. Розкласти на множники многочлен:    + 6ху + 3ху.

    а) х(3х + у); б) (х + у); в) 3(х + у); г) 3х(х + у).

 

4. Спростити вираз:    (5х – 3)(5х + 3) – 3х.

    а) 7х - 9; б) 22х - 9; в) 13х; г) - 4х.

 

5. Знайти корені рівняння:        х + 2х + 1 = 0. 

    а) 0; б) - 1; в) ; г) - .

 

6. Обчислити:           17 - 14.

    а) 3; б) 31; в) 93; г) 7.

 

ІІІ рівень

Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь.

 

7. Спростити вираз:   (5х - 3) - (3 – 5х)(5х + 3).

 

8. Знайти значення виразу  х – (х – 6)(х + 6х + 36) + х – 112,  якщо х = - 72.

 

9. Розв’язати рівняння:    (9х + 7) - 36 = 0.

 

IV рівень

Розв’язання задач 10 -12 повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання, на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання схемами, графіками, таблицями.

 

10. Розв’язати рівняння:     (6х – 5) - (8х + 9) = 0.

 

11. Розкласти на множники:    125х - (3х + 4).

 

12. Подати у вигляді многочлена:  (8х + 7)(3х - 1).

 

 

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
Додано
6 лютого
Переглядів
497
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку