Контрольна робота №1 "Повторення та узагальнення вивченого" 7 клас НУШ

Про матеріал
Контрольна робота №1 з теми "Повторення та узагальнення вивченого (словотвір, лексикологія, фразеологія, морфологія)" 7 клас НУШ. Складено за програмою Заболотного О. В. та підручником О. Авраменка, З. Тищенко "Українська мова 7 клас". Загальна група результатів 4 - досліджує мовлення.
Перегляд файлу

                                       Українська мова, 7 кл, НУШ

                                              Контрольна робота №1

                                  Повторення та узагальнення вивченого

1.Розділ науки про мову, що вивчає слова як частини мови:

А морфологія     Б лексикологія    В синтаксис    Г фразеологія

2. У якому із поданих словосполучень НЕ порушено норму літературної вимови:

А ознайомитися з прейскурантом цін       Б підніматися сходами вгору

В зустрітися в травні                                   Г самий дорогий

3. Визначте способи творення слів:

1 префіксальний                                                    А ООН, ЄС

2 суфіксальний                                                       Б   хмарочос, життєпис

3 префіксально-суфіксальний                              В   заходити, прехороший

4 безафіксний                                                         Г   холодненький , дубок

5 складання основ                                                  Д   молода, полонений

6   перехід з однієї частини мови в іншу              Е   блакить, синь

7 абревіація                                                            Ж   надбрівний, затишок      

4. Установіть відповідність між фразеологізмом  та його   тлумаченням:

1 хоч з лиця воду пий                                    А   мати досвід

2 як сніг на голову                                          Б  соромитись

3 показувати п’яти                                          В  вродливий

4 з’їсти зуби                                                     Г   утікати

                                                                           Д несподівано 

5. Утворіть і запишіть пари слів так, щоб одне з них було вжито в прямому значенні, а друге – у переносному. Зразок. Тонкий папір – тонкий натяк.

Важкий, мертвий, теплий  гострий, золотий, море.

6. До поданих діалектних слів доберіть літературні відповідники з довідки.

Кукуля, лельо, когут, ляскавиця, глива, зимарка.

Довідка:  батько, зимівля, зозуля, півень, грім, груша.

7. До поданих слів доберіть синоніми. Із двома зі знайдених синонімів складіть і запишіть речення.

Лелека -                   Азбука -

9. Запишіть іменники, добираючи до них прикметники. Утворені словосполучення запишіть.

Шампунь, нежить, денді, вермішель, ваніль, путь,  біль, Поті ( місто), степ, какаду, метро, ему.

 10. З-поміж поданих прикметників виберіть такий, від якого можна було б утворити ступені порівняння. Утворіть від цього прикметника усі можливі ступені порівняння.

Голий, босий, премилий, злющий, ультрамодний, глухий, довгий, білявий.

11. Подані іменники поставте у форму кличного відмінка:  Сава, Ганнуся, сестра, Ольга Іванівна, тітонько Марія.

12. Провідміняйте числівник сто.

13. Запишіть подані займенники відповідно до правил.

(Де)хто, (де)кого, де(в) кого, (аби)хто, (аби)ким, будь(що), аби(з)ким, скільки(небудь), хтозна(який), хтозна(з)яким, ні(хто), ні(про)що, кому(сь), (ні)кого, ні(до)кого, хто(сь).

   

 

                        

docx
Додано
23 листопада
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку