20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Контрольна робота №1 (тестові завдання) для 9 класу "Література Просвітництва"

Про матеріал
Контрольна робота № 1 (тестові завдання) для 9 класу "Література Просвітництва". Два варіанти різнорівневих тестових завдань для учителя (з правильними відповідями) та для учнів. 1 рівень - запитання і кілька варіантів відповіді, з яких правильна тільки одна; 2 рівень - запитання і кілька варіантів відповіді, серед яких 2 правильних; 3 рівень - 2 завдання: на відповідність і стисла відповідь на запитання; 4 рівень - твір-мініатюра на запропоновану тему. Кожен рівень - 3 бали.
Перегляд файлу

 

 

 

ТЕМА УРОКУ: Контрольна робота за творчістю Дж.Свіфта, Й.В.Ґете та Й.К.Ф.Шиллера.

МЕТА УРОКУ: Розвивати зв’язне мовлення та вміння правильно висловлювати свої думки; проконтролювати обсяг знань, здобутих учнями при вивченні даної теми; виявити помилки у розумінні чи трактуванні теми, розвивати творче мислення дітей.

ТИП УРОКУ:комбінований.

ХІД УРОКУ

 

І. Повідомлення теми та мети уроку. Ознайомлення учнів із завданням, що стоїть перед ними, вимогами до написання роботи та нормами оцінювання.

ІІ.  Завдання для написання контрольної роботи за творчістю Свіфта, Ґете, Шиллера.

Варіант І

Рівень І (1 правильна відповідь по 1 балу)

  1. Укажіть, який закон просвітники вважали вищим законом буття: А.Божий; Б.Краси; В.Моралі; Г.Розуму.
  2. Джонатан Свіфт отримав освіту: А. юридичну; Б. богословську; В. медичну; Г. педагогічну.
  3. Укажіть, учасником якого мистецького руху був Ґете: А. Земля і воля; Б. Озерна школа; В. Буря і натиск; Г.Захисники вітчизни.

 

Рівень ІІ (2 правильні відповіді по 0,5 бала за кожну)

  1. Організаторами видання першої в світі багатотомної «Енциклопедії» були А. Вольтер; Б. Руссо; В. Дідро; Г. Гердер; Д. д’Аламбер.
  2. Що, на думку Шиллера, може повернути людину до стану первісної гармонії: А. естетичне виховання людини; Б. кохання; В. мистецтво; Г. розум; Д. дотримання традицій.
  3. Назва кораблів, на яких плавав Гуллівер: А. Іспаньйола; Б. Ластівка; В.Пілігрим; Г. Дункан; Д. Антилопа.

 

Рівень ІІІ (3 бали)

  1. Установіть відповідність між героєм твору Гете і його словами:

 


  1. Хлопчик — Д;
  2. Вільшаний король — Г;
  3. Батько — А;
  4. Вільхівни — В.

 

А. Годі, маля, заспокойся

Б. Насилу додому доїхав

В. Вітати, співати, тебе колихать

Г. Квіти прекрасні знайду

Д. він у короні.


8.  Дайте визначення:

Памфлет — це… (наведіть приклади)

Рівень ІV ( 3 бали) Написати твір-роздум:

9. Уявіть, що ви радите прочитати книгу Дж.Свіфта «Мандри Гуллівера» другові. Які б аргументи ви навели?

 

 

Варіант ІІ

 

Рівень І (1 правильна відповідь по 1 балу)

  1. Ідеї Просвітництва проростають спочатку в А. Англії; Б. Франції, В. Німеччині; Г. Іспанії.
  2. Укажіть першу драма Шиллера: А. Змова Фієско в Генуї; Б. Вільгельм Телль; В.Підступність і кохання; Г.Розбійники.
  3. Найвідоміший памфлет Свіфта: А.Мандри Гуллівера; Б. Казка бочки, В.Битва книг; Г. Поведінка союзників..

 

Рівень ІІ (2 правильні відповіді по 0,5 бала за кожну)

  1. Термін «просвітництво» вперше використовують ідеологи Просвітництва А.Вольтер; Б. Руссо; В. Дідро; Г. Гердер; Д. д’Аламбер.
  2. Гете став визнаним ученим у галузі наук, зокрема: А. фізики; Б. оптики; В. хімії; Г. біології, Д. математики.
  3. Знаннями яких наук скористались ліліпути, аби перевезти Гуллівера до столиці: А. Фізики; Б. Математики; В.Географії; Г. Біології, Д.Механіки.

 

Рівень ІІІ (3 бали)

  1. Установіть відповідність між героєм твору Шиллера і його словами:

 


1. Івік — Г;

2. Приятель — Д;

3. Народ — А;

4. Хор — В.

 

А. Нехибна помста евменід…

     Б. Віддалі не Івікові журавлі;

В. Блажен, у кім душа невинна;

Г. Прикмета ця мені ясна

Д. Не ждав я зустрічі такої…

 


8.  Дайте визначення:

Просвітництво — це... (перерахуйте представників із різних країн)

 

Рівень ІV ( 3 бали) Написати твір-роздум:

  1. Висловіть вашу думку щодо підходу до вибору кандидатур на державні посади, боротьби політичних партій, причин суперечки між Блефуском та Ліліпутією у творі ДжСвіфта і у нашому суспільстві.

 

ІІІ. Домашнє завдання. Підготувати інформацію про життя та творчість Г.Гейне; підготуватись до уроку виразного читання збірки «Книга пісень»; вивчити напам’ять вірш.

 

 

 

 

 

 

 

 

 Творчість Дж.Свіфта, Й.В.Ґете, Ф.Шиллера

Тестові завдання

 

Варіант І

 

Рівень І (1 правильна відповідь по 1 балу)

  1. Укажіть, який закон просвітники вважали вищим законом буття: А.Божий; Б.Краси; В.Моралі; Г.Розуму.
  2. Джонатан Свіфт отримав освіту: А. юридичну; Б. богословську; В. медичну; Г. педагогічну.
  3. Укажіть, учасником якого мистецького руху був Ґете: А. Земля і воля; Б. Озерна школа; В. Буря і натиск; Г.Захисники вітчизни.

 

Рівень ІІ (2 правильні відповіді - 1 бал)

 

  1. Організаторами видання першої в світі багатотомної «Енциклопедії» були А. Вольтер; Б. Руссо; В. Дідро; Г. Гердер; Д. д’Аламбер.
  2. Що, на думку Шиллера, може повернути людину до стану первісної гармонії: А. естетичне виховання людини; Б. кохання; В. мистецтво; Г. розум; Д. дотримання традицій.
  3. Назва кораблів, на яких плавав Гуллівер: А. Іспаньйола; Б. Ластівка; В.Пілігрим; Г. Дункан; Д. Антилопа.

 

Рівень ІІІ (3 бали)

  1. Установіть відповідність між героєм твору Гете і його словами:

 


  1. Хлопчик — ;
  2. Вільшаний король — ;
  3. Батько — ;
  4. Вільхівни — .

 

А. Годі, маля, заспокойся

Б. Насилу додому доїхав

В. Вітати, співати, тебе колихать

Г. Квіти прекрасні знайду

Д. він у короні.


 

8.  Дайте визначення:

Памфлет — це… (наведіть приклади)

 

Рівень ІV ( 3 бали) Написати твір-роздум:

 

9. Уявіть, що ви радите прочитати книгу Дж.Свіфта «Мандри Гуллівера» другові. Які б аргументи ви навели?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Творчість Дж.Свіфта, Й.В.Ґете, Ф.Шиллера

Тестові завдання

 

Варіант ІІ

 

Рівень І (1 правильна відповідь по 1 балу)

  1. Ідеї Просвітництва проростають спочатку в А. Англії; Б. Франції, В. Німеччині; Г. Іспанії.
  2. Укажіть першу драма Шиллера: А. Змова Фієско в Генуї; Б. Вільгельм Телль; В.Підступність і кохання; Г.Розбійники.
  3. Найвідоміший памфлет Свіфта: А.Мандри Гуллівера; Б. Казка бочки, В.Битва книг; Г. Поведінка союзників..

 

Рівень ІІ (2 правильні відповіді -1  бал)

  1. Термін «просвітництво» вперше використовують ідеологи Просвітництва А.Вольтер; Б. Руссо; В. Дідро; Г. Гердер; Д. д’Аламбер.
  2. Гете став визнаним ученим у галузі наук, зокрема: А. фізики; Б. оптики; В. хімії; Г. біології, Д. математики.
  3. Знаннями яких наук скористались ліліпути, аби перевезти Гуллівера до столиці: А. Фізики; Б. Математики; В.Географії; Г. Біології, Д.Механіки.

 

Рівень ІІІ (3 бали)

  1. Установіть відповідність між героєм твору Шиллера і його словами:

 


1. Івік — ;

2. Приятель — ;

3. Народ — ;

4. Хор — .

 

А. Нехибна помста евменід…

     Б. Віддалі не Івікові журавлі;

В. Блажен, у кім душа невинна;

Г. Прикмета ця мені ясна

Д. Не ждав я зустрічі такої…

 


 

8.  Дайте визначення:

Просвітництво — це... (перерахуйте представників із різних країн)

 

Рівень ІV ( 3 бали) Написати твір-роздум:

 

9.Висловіть вашу думку щодо підходу до вибору кандидатур на державні посади, боротьби політичних партій, причин суперечки між Блефуском та Ліліпутією у творі ДжСвіфта і у нашому суспільстві.

 

 

doc
Додано
12 лютого
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку