1 жовтня о 18:00Вебінар: Музей, школа, інклюзія: інструкція користувача

Контрольна робота за п'єсою Бернарда Шоу "Пігмаліон"

Про матеріал
Контрольна робота за п'єсою Бернарда Шоу "Пігмаліон". Предмет: зарубіжна література. Клас: 9. Кількість варіантів: 1. Наявність відповідей: так.
Перегляд файлу

Контрольна робота за пєсою

Бернарда Шоу «Пігмаліон»

Завдання 1-10 оцінюються в 0,5 бали кожне.

  1. Засновниками «нової драми» є

А) Генрік Ібсен;    Г) Антон Чехов;

Б) Микола Гоголь;    Д) Бертольд Брехт;

В) Жан Батіст Мольєр;    Е) Бернард Шоу.

2. Бернард Шоу – це

 А) американський драматург;   В) ірландський драматург;

 Б) французький драматург;   Г) норвезький драматург.

3. Вкажіть пєси, які написані Бернардом Шоу:

 А) «Ревізор»;     Г) «Ляльковий дім»;

 Б) «Пігмаліон»;    Д) «Свята Жанна»;

 В) «Дім, де розбиваються серця»;  Е) «Три сестри».

4. Яке твердження щодо біографії та творчості Бернарда Шоу є НЕВІРНИМ?

 А) Бернард Шоу – Нобелівський лауреат з літератури.

 Б)  Бернард Шоу – лауреат премії «Оскар» за кращу акторську гру в пєсі «Пігмаліон».

 В) Бернард Шоу написав роль Елізи Дулітл для актриси Стелли Патрик Кемпбелл.

 Г) Бернард Шоу іде за Генріком Ібсеном в розробці «драми ідей».

5. Вкажіть особливості «нової драми»:

 А) значна роль ремарок;   Г) єдність місця дії;

 Б) відкритий фінал;    Д) міфологічний сюжет;

 В) зіткнення різних життєвих позицій; Е) використання сатири.

6. На початку твору «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася:

 А) жахливою мовою;    В) шахраюванням;

 Б) потворною зовнішністю;   Г) легковажною поведінкою.

7. «Тоді чи смію я просити вас не приходити на сніданок у халаті чи, принаймні, не користуватися ним як серветкою так часто, як ви це робите. І коли ви будете такі добрі, що не їстимете всього з однієї тарілки, та пам’ятатимете, що не можна ставити каструлю з вівсянкою на чисту скатертину…». Кому ці поради дає місіс Пірс?

 А) Елізі;     В) Альфреду Дулітлу;

 Б) Генрі Гіггінсу;    Г) полковнику Пікерінгу.

8. «Злякалась, батечку. Злякалася. Буржуйська мораль схопила ще одну жертву». Про що так говорить містер Дулітл?

 А) про своє багатство;    В) про свій шлюб;

 Б) про Елізу-леді;    Г) про необхідність покинути роботу сміттяра.

9. «Але тільки від вас я навчилася справді гарних манер — тож саме гарні манери роблять із жінки справжню леді, чи на так?». До кого звертає ці слова Еліза?

 А) до Гіггінса;     В) до полковника Пікерінга;

 Б) до місіс Гіггінс;    Г) до Фредді.

10. «Я дам оголошення в газети про те, що ваша герцогиня — всього лиш квіткарка, яку ви навчили, і що ця квіткарка навчить будь-яку дівчину, як стати герцогинею — за ті самі півроку ще й за тисячу гіней». Чим хоче займатися Еліза?

 А) флористикою;    В) бути світською дамою;

 Б) фонетикою;     Г) бути квіткаркою.

 

Завдання 11 оцінюється в 1 бал.

11. Продовжить фразу.

А) жанровий різновид драматургії наприкінці XIX — на початку XX ст., у якій рух сюжету визначає зіткнення ідей, світоглядних позицій і думок персонажів, - ______________.

Б) несподіване, непередбачуване твердження (думка, висновок), що суперечить усталеним традиціям, правилам, нормам; суперечність, що досягається в результаті формально правильного міркування, - ___________,

В) дія пєси «Пігмаліон» відбувається в ____________ (вказати місто).

Г) назва твору відсилає над до міфу про Пігмаліона, яки був славетним давньогрецьким _____________.

 

Завдання 12 оцінюється в 2 бали.

12. Вкажіть діючу особу п’єси «Пігмаліон», якій належить репліка.

А) «Не можу дозволити собі мати моральні принципи, батечку. І ви б не змогли дозволити собі їх, коли б ви були такі вбогі, як оце я».

Б) «Ти відлякуєш усіх моїх друзів: як застануть тебе тут, то вже й не приходять більше».

В) «Бачите, ми всі дикуни, хто більш, хто менш. Вважається, що ми цивілізовані та культурні, що тямимо в поезії, філософії, мистецтві й науці і всьому іншому, — але чи ж багато з нас знає бодай значення цих слів?»

Г) «Ні, пане: ви аж ніяк не зважаєте, що ви куди кладете, чи що кажете, коли нетерпеливитесь. Мені це байдуже, я до цього звикла. Але ви ні в якому разі не повинні лаятися в присутності дівчини».

Д) «Я витрачаю скарби мого мільтонівського розуму, розсипаючи їх перед вами. Раз і назавжди збагніть: я йду своїм шляхом і роблю своє діло, і мені байдужісінько, що спіткає вас чи мене».

Е) «Я продавала квіти. Себе не продавала. А зараз, коли ви зробили з мене леді, мені не лишається нічого іншого, як торгувати собою».

Ж) «…тепер ви знову візьметеся за своє, почнете підлещуватись, бо я не боюся вас і можу без вас обійтися».

З) «…буде нас троє заклятих самітників замість якихось там двох чоловіків і дурного дівчиська».

 

Завдання 13-14 оцінюються в 2 бали кожне.

Дайте розгорнуті відповіді на запитання і завдання.

13. Прокоментуйте слова Б.Шоу в «Післямові» до «Пігмаліону»: «Усе ж таки Галатеї не дуже подобається Пігмаліон, бо він надто богоподібний для неї».

14. Бернард Шоу – майстер парадоксів. Доведіть це прикладами з пєси «Пігмаліон».

 

 

 

Відповіді

Завдання 1-10 оцінюються в 0,5 бали кожне.

  1. А, Г, Є;    6. А;
  2. В;    7. Б;
  3. Б, В, Д;    8. В;
  4. Б;    9. В;
  5. А, Б, В;    10. Б.

Завдання 11 оцінюється в 1 бал.

11.  А) драма ідей, нова драма;

 Б) парадокс;

 В) Лондоні;

 Г) скульптором.

Завдання 12 оцінюється в 2 бали.

12.  А) Альфред Дулітл;

 Б) місіс Гіггінс;

 В) Генрі Гіггінс;

 Г) місіс Пірс;

 Д) Генрі Гіггінс;

 Е) Еліза;

 Ж) Еліза;

 З) Генрі Гіггінс.

Завдання 13-14 оцінюються в 2 бали кожне.

 

docx
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Ніколенко О.М., Зуєнко М.О., Стороха Б.В., Туряниця В.Г., Орлова О.В.)
Додано
15 лютого 2019
Переглядів
13743
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку