Контрольна робота № 3 з математики для учнів 5 класу

Про матеріал

Тема уроку: Контрольна робота.

Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Рівняння. Текстові задачі” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики.

Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей.

Перегляд файлу

ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Рівняння. Текстові задачі”

УЧ_________ 5 – А класу

_________________________________

 

Варіант 1

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. За два дні автомобіль проїхав км. Першого дня він проїхав км. Яку відстань проїхав автомобіль за другий день?

А

Б

В

Г

км

км

км

км

2. Розв’яжіть рівняння: .

А

Б

В

Г

3. За м тканини заплатили грн. Скільки такої ж тканини можна купити за грн?

А

Б

В

Г

м

м

м

м

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між рівняннями в загальному вигляді (1 – 4) та їх розв’язками (А – Д).

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Обчисліть значення виразу , якщо .

 

Відповідь: ______________________________

6. Знайдіть за формулою шляху відстань, яку пройде потяг зі швидкістю км/год за год.

 

Відповідь: ______________________________

7. Для дитячого садка купили стільців по грн і столів по грн. Скільки заплатили за всі стільці і столи разом?

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. Розв’яжіть рівняння: .

9. Катруся задумала число. Якщо це число зменшити в разів і від результату відняти , то отримаємо . Яке число задумала Катруся?

10. За пальто і кашкет заплатили грн, причому пальто в разів дорожче за кашкет. Скільки коштує пальто і кашкет окремо?

 

Оцінка _____


ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Рівняння. Текстові задачі”

УЧ_________ 5 – А класу

_________________________________

 

Варіант 2

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. За два дні автомобіль проїхав км. Першого дня він проїхав км. Яку відстань проїхав автомобіль за другий день?

А

Б

В

Г

км

км

км

км

2. Розв’яжіть рівняння: .

А

Б

В

Г

За м тканини заплатили грн. Скільки потрібно заплатити за м такої ж тканини?

А

Б

В

Г

грн

грн

грн

грн

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між рівняннями в загальному вигляді (1 – 4) та їх розв’язками (А – Д).

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Обчисліть значення виразу , якщо .

 

Відповідь: ______________________________

6. Знайдіть за формулою шляху відстань, яку пройде потяг зі швидкістю км/год за год.

 

Відповідь: ______________________________

7. Було придбано зошитів по коп і олівців по коп. Скільки заплатили за всі олівці і зошити разом?

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. Розв’яжіть рівняння: .

9. На дошці записали число. Коли від нього відняли і отриманий результат зменшили в разів, то отримали . Яке число записали на дошці?

10. У Сергійка і Олега разом грн коп, причому в Олега грошей у рази більше. Скільки грошей у кожного хлопчика?

 

Оцінка _____

 

doc
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
2475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку