Контрольна робота № 4 з математики для учнів 5 класу

Про матеріал

Тема уроку: Контрольна робота.

Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Початки геометрії” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики.

Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей.

Перегляд файлу

ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Початки геометрії”

УЧ_________ 5 – А класу

_________________________________

 

Варіант 1

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Скільки різних трицифрових чисел можна скласти з цифр , , , якщо цифри не можуть повторюватись?

А

Б

В

Г

2. Частина прямої, що має початок, але не має кінця, називається

А

Б

В

Г

відрізком

променем

площиною

простором

3. Яке з поданих чисел розміщено на координатному промені правіше від інших?

А

Б

В

Г

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Точка – середина відрізка . Установіть відповідність між довжинами відрізків (1 – 4) та довжинами відрізків (А – Д).

1

см

А

см

2

см

Б

см

3

см

В

см

4

см

Г

см

 

Д

см

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. На скільки число більше за число ?

Відповідь: ______________________________

6. Замість зірочок поставте цифри так, щоб додавання було виконано правильно

 

Відповідь: ______________________________

7. Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок обчислення: .

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. Скільки всього трицифрових чисел можна скласти з цифр , , якщо вони:

а) можуть повторюватись; б) не можуть повторюватись.

9. На рисунку м, відрізок у рази коротший від відрізка . Знайдіть довжину відрізка .

10. Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки, що відповідають числам ; ; ; ; .

 

Оцінка _____


ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Початки геометрії”

УЧ_________ 5 – А класу

_________________________________

 

Варіант 2

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Скільки різних трицифрових чисел можна скласти з цифр , , , якщо цифри не можуть повторюватись?

А

Б

В

Г

2. Частина прямої, що має початок і кінець, називається

А

Б

В

Г

відрізком

променем

площиною

простором

3. Яке з поданих чисел розміщено на промені лівіше від інших?

А

Б

В

Г

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Точка – середина відрізка . Установіть відповідність між довжинами відрізків (1 – 4) та довжинами відрізків (А – Д).

1

см

А

см

2

см

Б

см

3

см

В

см

4

см

Г

см

 

Д

см

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. На скільки число більше за число ?

Відповідь: ______________________________

6. Замість зірочок поставте цифри так, щоб додавання було виконано правильно

 

Відповідь: ______________________________

7. Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок обчислення: .

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. Скільки всього трицифрових чисел можна скласти з цифр , , якщо вони:

а) можуть повторюватись; б) не можуть повторюватись.

9. На рисунку см, відрізок у рази коротший від відрізка . Знайдіть довжину відрізка .

10. Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки, що відповідають числам ; ; ; ; .

 

Оцінка _____

 

doc
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
1347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку