Тема уроку: Контрольна робота. Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Початки геометрії” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики. Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей. |
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Початки геометрії”
УЧ_________ 5 – А класу
_________________________________
Варіант 1
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Скільки різних трицифрових чисел можна скласти з цифр , , , якщо цифри не можуть повторюватись?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Частина прямої, що має початок, але не має кінця, називається
А |
Б |
В |
Г |
відрізком |
променем |
площиною |
простором |
3. Яке з поданих чисел розміщено на координатному промені правіше від інших?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Точка – середина відрізка . Установіть відповідність між довжинами відрізків (1 – 4) та довжинами відрізків (А – Д).
1 |
см |
А |
см |
2 |
см |
Б |
см |
3 |
см |
В |
см |
4 |
см |
Г |
см |
|
Д |
см |
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. На скільки число більше за число ?
Відповідь: ______________________________
6. Замість зірочок поставте цифри так, щоб додавання було виконано правильно
Відповідь: ______________________________
7. Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок обчислення: .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Скільки всього трицифрових чисел можна скласти з цифр , , якщо вони:
а) можуть повторюватись; б) не можуть повторюватись.
9. На рисунку м, відрізок у рази коротший від відрізка . Знайдіть довжину відрізка .
10. Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки, що відповідають числам ; ; ; ; .
Оцінка _____
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Початки геометрії”
УЧ_________ 5 – А класу
_________________________________
Варіант 2
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Скільки різних трицифрових чисел можна скласти з цифр , , , якщо цифри не можуть повторюватись?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Частина прямої, що має початок і кінець, називається
А |
Б |
В |
Г |
відрізком |
променем |
площиною |
простором |
3. Яке з поданих чисел розміщено на промені лівіше від інших?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Точка – середина відрізка . Установіть відповідність між довжинами відрізків (1 – 4) та довжинами відрізків (А – Д).
1 |
см |
А |
см |
2 |
см |
Б |
см |
3 |
см |
В |
см |
4 |
см |
Г |
см |
|
Д |
см |
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. На скільки число більше за число ?
Відповідь: ______________________________
6. Замість зірочок поставте цифри так, щоб додавання було виконано правильно
Відповідь: ______________________________
7. Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок обчислення: .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Скільки всього трицифрових чисел можна скласти з цифр , , якщо вони:
а) можуть повторюватись; б) не можуть повторюватись.
9. На рисунку см, відрізок у рази коротший від відрізка . Знайдіть довжину відрізка .
10. Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки, що відповідають числам ; ; ; ; .
Оцінка _____