Тема уроку: Контрольна робота. Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Кути. Плоскі та об'ємні фігури” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики. Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей. |
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Кути. Плоскі та об’ємні фігури”
УЧ_________ 5 – А класу
_________________________________
Варіант 1
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Знайдіть периметр прямокутника зі сторонами см і см.
А |
Б |
В |
Г |
см |
см |
см |
см |
2. Відомо, що , промінь – його бісектриса, тоді дорівнює:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Площа квадрата дорівнює см2, тоді довжина сторони квадрата дорівнює:
А |
Б |
В |
Г |
см |
см |
см |
см |
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між градусними мірами кутів (1 – 4) та їх класифікацією (А – Д).
1 |
|
А |
Прямий |
2 |
|
Б |
Гострий |
3 |
|
В |
Тупий |
4 |
|
Г |
Простий |
|
Д |
Розгорнутий |
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Виразіть у кубічних сантиметрах дм3.
Відповідь: ______________________________
6. Виразіть у арах га.
Відповідь: ______________________________
7. Довжина однієї із сторін прямокутника дорівнює см, що на см менше, ніж довжина другої сторони. Знайдіть периметр прямокутника.
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Виміри прямокутного паралелепіпеда дорівнюють см, см і см. Знайдіть суму довжин усіх його ребер.
9. Обчисліть величину кута на рисунку.
10. Одна сторона трикутника дорівнює см, друга – в рази довша за першу, а третя – на см коротша від другої. Знайдіть периметр трикутника.
Оцінка _____
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Кути. Плоскі та об’ємні фігури”
УЧ_________ 5 – А класу
_________________________________
Варіант 2
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Знайдіть периметр прямокутника зі сторонами см і см.
А |
Б |
В |
Г |
см |
см |
см |
см |
2. Відомо, що , промінь – його бісектриса, тоді дорівнює:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Площа квадрата дорівнює см2, тоді довжина сторони квадрата дорівнює:
А |
Б |
В |
Г |
см |
см |
см |
см |
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між градусними мірами кутів (1 – 4) та їх класифікацією (А – Д).
1 |
|
А |
Гострий |
2 |
|
Б |
Прямий |
3 |
|
В |
Простий |
4 |
|
Г |
Тупий |
|
Д |
Розгорнутий |
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Виразіть у кубічних міліметрах см3.
Відповідь: ______________________________
6. Виразіть у арах га.
Відповідь: ______________________________
7. Довжина однієї із сторін прямокутника дорівнює см, що на см більше, ніж довжина другої сторони. Знайдіть периметр прямокутника.
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Виміри прямокутного паралелепіпеда дорівнюють см, см і см. Знайдіть суму довжин усіх його ребер.
9. Обчисліть величину кута на рисунку.
10. Одна сторона трикутника дорівнює см, друга – в рази коротша від першої, а третя – на см довша за другу. Знайдіть периметр трикутника.
Оцінка _____