Тема уроку: Контрольна робота. Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Множення і ділення натуральних чисел” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики. Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей. |
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Множення і ділення натуральних чисел”
УЧ_________ 5 – А класу
_________________________________
Варіант 1
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Яка з поданих рівностей правильна?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Виконайте ділення з остачею: .
А |
Б |
В |
Г |
(ост. ) |
(ост. ) |
(ост. ) |
(ост. ) |
3. Виконайте ділення: .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між степенями чисел (1 – 4) та їх значенням (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Обчисліть: .
Відповідь: ______________________________
6. Знайдіть ділене, якщо дільник дорівнює , неповна частка – , а остача – .
Відповідь: ______________________________
7. Знайдіть частку: .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Обчисліть найзручнішим способом значення виразу: .
9. З двох міст, відстань між якими дорівнює км, одночасно в одному напрямі виїхали два автомобілі. Один із них рухався позаду зі швидкістю км/год, а другий – км/год. Через скільки годин після початку руху перший автомобіль наздожене другий?
10. Вирушивши в похід, турист год плив річкою на човні зі швидкістю км/год і йшов пішки год зі швидкістю км/год. Який шлях, річкою чи суходолом, він подолав більший і на скільки?
Оцінка _____
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Множення і ділення натуральних чисел”
УЧ_________ 5 – А класу
_________________________________
Варіант 2
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Яка з поданих рівностей правильна?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Виконайте ділення з остачею: .
А |
Б |
В |
Г |
(ост. ) |
(ост. ) |
(ост. ) |
(ост. ) |
3. Виконайте ділення: .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між степенями чисел (1 – 4) та їх значенням (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Обчисліть: .
Відповідь: ______________________________
6. Знайдіть ділене, якщо дільник дорівнює , неповна частка – , а остача – .
Відповідь: ______________________________
7. Знайдіть частку: .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Обчисліть найзручнішим способом значення виразу: .
9. Відстань між двома пристанями дорівнює км. Від цих пристаней одночасно в одному напрямі вирушили два моторних човни. Один із них рухався попереду зі швидкістю км/год, а другий – км/год. Через скільки годин після початку руху другий човен наздожене перший?
10. Першого дня велосипедист їхав год зі швидкістю км/год, а другого – год зі швидкістю км/год. Якого дня велосипедист проїхав більший шлях і на скільки?
Оцінка _____