Контрольна робота № 2 з математики для учнів 5 класу

Про матеріал

Тема уроку: Контрольна робота.

Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Множення і ділення натуральних чисел” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики.

Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей.

Перегляд файлу

ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Множення і ділення натуральних чисел”

УЧ_________ 5 – А класу

_________________________________

 

Варіант 1

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Яка з поданих рівностей правильна?

А

Б

В

Г

2. Виконайте ділення з остачею: .

А

Б

В

Г

(ост. )

(ост. )

(ост. )

(ост. )

3. Виконайте ділення: .

А

Б

В

Г

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між степенями чисел (1 – 4) та їх значенням (А – Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Обчисліть: .

 

Відповідь: ______________________________

6. Знайдіть ділене, якщо дільник дорівнює , неповна частка – , а остача – .

 

Відповідь: ______________________________

7. Знайдіть частку: .

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. Обчисліть найзручнішим способом значення виразу: .

9. З двох міст, відстань між якими дорівнює км, одночасно в одному напрямі виїхали два автомобілі. Один із них рухався позаду зі швидкістю км/год, а другий – км/год. Через скільки годин після початку руху перший автомобіль наздожене другий?

10. Вирушивши в похід, турист год плив річкою на човні зі швидкістю км/год і йшов пішки год зі швидкістю км/год. Який шлях, річкою чи суходолом, він подолав більший і на скільки?

 

Оцінка _____


ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Множення і ділення натуральних чисел”

УЧ_________ 5 – А класу

_________________________________

 

Варіант 2

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Яка з поданих рівностей правильна?

А

Б

В

Г

2. Виконайте ділення з остачею: .

А

Б

В

Г

(ост. )

(ост. )

(ост. )

(ост. )

3. Виконайте ділення: .

А

Б

В

Г

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між степенями чисел (1 – 4) та їх значенням (А – Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Обчисліть: .

 

Відповідь: ______________________________

6. Знайдіть ділене, якщо дільник дорівнює , неповна частка – , а остача – .

 

Відповідь: ______________________________

7. Знайдіть частку: .

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. Обчисліть найзручнішим способом значення виразу: .

9. Відстань між двома пристанями дорівнює км. Від цих пристаней одночасно в одному напрямі вирушили два моторних човни. Один із них рухався попереду зі швидкістю км/год, а другий – км/год. Через скільки годин після початку руху другий човен наздожене перший?

10. Першого дня велосипедист їхав год зі швидкістю км/год, а другого – год зі швидкістю км/год. Якого дня велосипедист проїхав більший шлях і на скільки?

 

Оцінка _____

 

doc
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
1122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку