Урок №16
Тема: Контрольна робота №1 з теми «Температура. Внутрішня енергія. Теплопередача»
Мета: начальна: Перевірити знання учнів про фізичні величини і зв'язки між ними; вміння застосовувати формули для розв'язування конкретних задач з теми «Температура. Внутрішня енергія. Теплопередача»
Розвивальна: Розвивати в учнів інтерес до вивчення фізики.
Виховна: Виховувати самостійність та наполегливість.
Тип уроку: урок контролю знань.
Хід уроку
1.Організаційний момент
2.Контрольна робота
Варіант №1
Початковий рівень
-
Молекулярно – кінетична теорія (МКТ) стверджує, що мікрочастинки всіх речовин…
-
перебувають у строгому порядку;
-
абсолютно нерухомі;
-
не взаємодіють між собою;
-
перебувають у безперервному хаотичному русі.
-
В аморфних речовинах молекули…
-
розміщенні в строгому порядку;
-
перебувають лише у ближньому порядку;
-
перескакують з місця на місце тим частіше, чим нижча температура;
-
лише взаємно відштовхуються.
-
Питома теплоємність речовин вимірюється в…
-
Дж;
-
Дж/кг;
-
;
-
Середній рівень
-
Чому вовняний одяг зберігає тепло краще, ніж полотняний?
-
На скільки градусів можна нагріти 200 г води, надавши їй 1680 Дж теплоти?
Достатній рівень
-
Яка маса столової ложки, якщо на її нагрівання від 20 С до 80 С затрачено стільки ж теплоти, скільки виділяється при охолодженні 200 г води на 2 С? Питома теплоємність сталі 500.
Високий рівень
-
Скільки гарячої води за температури 60 С потрібно додати до 110 л холодної води з температурою 20 С, щоб підготувати ванну з температурою води 38 С? Теплообміном з ванно. І повітрям знехтувати.
Варіант №2
Початковий рівень
-
У рідинах молекули…
-
абсолютно нерухомі;
-
розміщені в строгому порядку і коливаються;
-
перебувають у ближньому порядку і час від часу перескакують з місця на місце;
-
перебувають на дуже великих відстанях і не взаємодіють між собою.
-
Кількість теплоти – це міра зміни внутрішньої енергії тіла внаслідок…
-
виконання роботи;
-
теплопередачи;
-
виконання роботи або теплопередачі;
-
довільної дії зовнішніх факторів.
-
Під час теплопровідності енергія передається…
-
від частинки до частинки речовини без переміщення самих частинок;
-
Потоками частинок речовини;
-
;
-
Середній рівень
-
Закриту пробірку занурили в гарячу воду. Як змінилася кінетична і потенціальна енергії молекул повітря в пробірці, якщо розширенням пробірки можна знехтувати?
-
Яка питома теплоємність міді, якщо для нагрівання на 250 С виробу з неї, маса якого 100 г, потрібно затратити 5,325 МДж теплоти?
Достатній рівень
-
Яка питома теплоємність льоду, якщо для охолодження 2 кг на 15 С потрібно забрати від нього таку ж кількість теплоти, яку потрібно надати 1 кг 500 г води для нагрівання від 10 С до 20С?
Високий рівень
-
У дитячу ванну долили 5 л води за температури 96 С. Після встановлення теплової рівноваги температура води у ванні стала дорівнювати 36 С. Яка була початкова температура води у ванні, якщо після додавання гарячої води загальна кількість води становила 105 л? Теплообміном з довкіллям та ванною знехтувати.
4.Підсумок уроку
5.Домашнє завдання
§1-9 ст 3-39