Контрольна робота № 1 з теми «Вступ. Казки народів світу»

Про матеріал
Контрольна робота № 1 з теми «Вступ. Казки народів світу» (Фольклор, казки "Фарбований шакал", "Момотаро, або Хлопчик-персик", "Пензлик Маляна", "Синдбад-мореплавець" (третя подорож))
Перегляд файлу

Зарубіжна література 5 клас

Контрольна робота № 1  з теми «Вступ. Казки народів світу» (різнорівневі завдання)

Варіант 1

І. Початковий, середній рівні. Питання № 1-12   по 0,5 бала

1. Всесвітня література це :

а) сукупність усіх національних літератур;

б) література певного народу;    

в) усна народна творчість.

2. Національна література- це:

а) сукупність усіх національних літератур;

б) література певного народу;

в) усна народна творчість.

3. Фольклор – це…

А) усна народна творчість  

Б) художня література   

В) казки народів світу.

4. Не є жанром фольклору:

А) прислів’я        

Б) загадки        

В) повісті.

5. Народна казка – це:

а) твір, створений народом;

б) твір, у центрі якого проблеми того чи іншого народу;

в) твір, головним героєм якого є представник народу.

6. Як називається індійська збірка казок, що складається з п’яти частин?

а) “Тисяча і одна ніч”        

б) “Панчатантра”    

в) “П’ять повчальних казок ”.

7. Як звати героя , який міг перетворювати зображення на малюнку в реальність?

а) Момотаро        б) Чандарава         в) Малян

8. Вкажіть назву збірки казок, канвою якої є історія про дівчину, яка розповідаючи історії, завжди зупинялася на найцікавішому епізоді?

а) “Казки мудрої дівчини”      б) “Панчатантра”         в) “Тисяча і одна ніч ”

9. У яку фарбу вскочив герой казки «Фарбований шакал»?

А) Червону          Б) золотаву         В) синю.

10. Стільки подорожей здійснив Синдбад  - мореплавець:

А)  три             Б) п’ять              В) сім.

11. Казку «Момотаро, або Хлопчик-персик» створив

А) індійський народ  б) китайський народ  в) японський народ

12. Малян із казки «Пензлик  Маляна» добре вмів:

А) співати              Б) малювати            В) писати.

ІІ. Достатній рівень. Питання № 13-14  (по 2 бала)

13. Цифрами 1, 2, 3, 4 познач послідовність подій у казці «Синдбад-Мореплавець»

А) зустріч із волохатими дикунами

Б) Синдбаду повертають його крам

В) Синдбад сідає на корабель у Бельсорі

Г) втеча з острова велетня на плотах

 

14. Встановіть відповідність між казкою, країною, героєм

 

1.«Момотаро, або Хлопчик-Персик»

А.Індійська

 

І.   Поміщик, імператор

2.«Фарбований шакал»

Б. Китайська

 

ІІ.  Карлики, велетень, гадюка

3.«Пензлик Маляна»

В.  Арабська

 

ІІІ. Леви, тигри і пантери

 

4.«Синдбад-Мореплавець»

Г. Японська

ІV.  Собака, мавпа, фазан

 

 

ІІІ. Високий рівень. Дайте відповідь на питання № 15- 16 (по 1 балу)

15. Що таке антитеза? Наведіть приклад із прочитаної казки.

16. Чого навчає казка «Фарбований шакал»?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зарубіжна література 5 клас

Контрольна робота № 1  з теми «Вступ. Казки народів світу»

(різнорівневі завдання)

Варіант 2

І. Початковий, середній рівні. Питання № 1-12   по 0,5 бала

1. Всесвітня література це :

а) сукупність усіх національних літератур;

б) література певного народу;    

в) усна народна творчість.

2. Національна література- це:

а) сукупність усіх національних літератур;

б) література певного народу;

в) усна народна творчість.

3. Фольклор – це…

А) усна народна творчість  

Б) художня література   

В) казки народів світу.

4. Не є жанром фольклору:

А) прислів’я        

Б) загадки        

В) повісті.

5. Народна казка – це:

а) твір, створений народом;

б) твір, у центрі якого проблеми того чи іншого народу;

в) твір, головним героєм якого є представник народу.

6. Як називається індійська збірка казок, що складається з п’яти частин?

а) “Тисяча і одна ніч”        

б) “Панчатантра”    

в) “П’ять повчальних казок ”.

7. Як звати героя , який міг перетворювати зображення на малюнку в реальність?

а) Момотаро        б) Чандарава         в) Малян

8. Вкажіть назву збірки казок, канвою якої є історія про дівчину, яка розповідаючи історії, завжди зупинялася на найцікавішому епізоді?

а) “Казки мудрої дівчини”      б) “Панчатантра”         в) “Тисяча і одна ніч ”

9. У яку фарбу вскочив герой казки «Фарбований шакал»?

А) Червону          Б) золотаву         В) синю.

10. Стільки подорожей здійснив Синдбад  - мореплавець:

А)  три             Б) п’ять              В) сім.

11. Казку «Момотаро, або Хлопчик-персик» створив

А) індійський народ  б) китайський народ  в) японський народ

12. Малян із казки «Пензлик  Маляна» добре вмів:

А) співати              Б) малювати            В) писати.

ІІ. Достатній рівень. Питання № 13-14  (по 2 бала)

13. Цифрами 1, 2, 3, 4 познач послідовність подій у казці «Синдбад-Мореплавець»

А) велетень з’їдає капітана

Б) корабель Синдбада потрапляє в бурю

В) Синдбада забирає з острова корабель

Г) зустріч із величезною гадюкою

 

14. Встановіть відповідність між казкою, країною, героєм

 

1.«Момотаро, або Хлопчик-Персик»

А.Індійська

 

І.   Поміщик, імператор

2.«Фарбований шакал»

Б. Китайська

 

ІІ.  Карлики, велетень, гадюка

3.«Пензлик Маляна»

В.  Арабська

 

ІІІ. Леви, тигри і пантери

 

4.«Синдбад-Мореплавець»

Г. Японська

ІV.  Собака, мавпа, фазан

 

 

ІІІ. Високий рівень. Дайте відповідь на питання № 15- 16 (по 1 балу)

15. Що таке алегорія? Наведіть приклад із прочитаної казки.

16. Чого навчає казка «Момотаро, або Хлопчик-персик»?

 

docx
Додано
11 жовтня 2020
Переглядів
12662
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку