Зарубіжна література 5 клас
Контрольна робота № 1 з теми «Вступ. Казки народів світу» (різнорівневі завдання)
Варіант 1
І. Початковий, середній рівні. Питання № 1-12 по 0,5 бала
1. Всесвітня література це :
а) сукупність усіх національних літератур;
б) література певного народу;
в) усна народна творчість.
2. Національна література- це:
а) сукупність усіх національних літератур;
б) література певного народу;
в) усна народна творчість.
3. Фольклор – це…
А) усна народна творчість
Б) художня література
В) казки народів світу.
4. Не є жанром фольклору:
А) прислів’я
Б) загадки
В) повісті.
5. Народна казка – це:
а) твір, створений народом;
б) твір, у центрі якого проблеми того чи іншого народу;
в) твір, головним героєм якого є представник народу.
6. Як називається індійська збірка казок, що складається з п’яти частин?
а) “Тисяча і одна ніч”
б) “Панчатантра”
в) “П’ять повчальних казок ”.
7. Як звати героя , який міг перетворювати зображення на малюнку в реальність?
а) Момотаро б) Чандарава в) Малян
8. Вкажіть назву збірки казок, канвою якої є історія про дівчину, яка розповідаючи історії, завжди зупинялася на найцікавішому епізоді?
а) “Казки мудрої дівчини” б) “Панчатантра” в) “Тисяча і одна ніч ”
9. У яку фарбу вскочив герой казки «Фарбований шакал»?
А) Червону Б) золотаву В) синю.
10. Стільки подорожей здійснив Синдбад - мореплавець:
А) три Б) п’ять В) сім.
11. Казку «Момотаро, або Хлопчик-персик» створив
А) індійський народ б) китайський народ в) японський народ
12. Малян із казки «Пензлик Маляна» добре вмів:
А) співати Б) малювати В) писати.
ІІ. Достатній рівень. Питання № 13-14 (по 2 бала)
13. Цифрами 1, 2, 3, 4 познач послідовність подій у казці «Синдбад-Мореплавець»
А) зустріч із волохатими дикунами
Б) Синдбаду повертають його крам
В) Синдбад сідає на корабель у Бельсорі
Г) втеча з острова велетня на плотах
14. Встановіть відповідність між казкою, країною, героєм
1.«Момотаро, або Хлопчик-Персик» |
А.Індійська
|
І. Поміщик, імператор |
2.«Фарбований шакал» |
Б. Китайська
|
ІІ. Карлики, велетень, гадюка |
3.«Пензлик Маляна» |
В. Арабська
|
ІІІ. Леви, тигри і пантери
|
4.«Синдбад-Мореплавець» |
Г. Японська |
ІV. Собака, мавпа, фазан
|
ІІІ. Високий рівень. Дайте відповідь на питання № 15- 16 (по 1 балу)
15. Що таке антитеза? Наведіть приклад із прочитаної казки.
16. Чого навчає казка «Фарбований шакал»?
Зарубіжна література 5 клас
Контрольна робота № 1 з теми «Вступ. Казки народів світу»
(різнорівневі завдання)
Варіант 2
І. Початковий, середній рівні. Питання № 1-12 по 0,5 бала
1. Всесвітня література це :
а) сукупність усіх національних літератур;
б) література певного народу;
в) усна народна творчість.
2. Національна література- це:
а) сукупність усіх національних літератур;
б) література певного народу;
в) усна народна творчість.
3. Фольклор – це…
А) усна народна творчість
Б) художня література
В) казки народів світу.
4. Не є жанром фольклору:
А) прислів’я
Б) загадки
В) повісті.
5. Народна казка – це:
а) твір, створений народом;
б) твір, у центрі якого проблеми того чи іншого народу;
в) твір, головним героєм якого є представник народу.
6. Як називається індійська збірка казок, що складається з п’яти частин?
а) “Тисяча і одна ніч”
б) “Панчатантра”
в) “П’ять повчальних казок ”.
7. Як звати героя , який міг перетворювати зображення на малюнку в реальність?
а) Момотаро б) Чандарава в) Малян
8. Вкажіть назву збірки казок, канвою якої є історія про дівчину, яка розповідаючи історії, завжди зупинялася на найцікавішому епізоді?
а) “Казки мудрої дівчини” б) “Панчатантра” в) “Тисяча і одна ніч ”
9. У яку фарбу вскочив герой казки «Фарбований шакал»?
А) Червону Б) золотаву В) синю.
10. Стільки подорожей здійснив Синдбад - мореплавець:
А) три Б) п’ять В) сім.
11. Казку «Момотаро, або Хлопчик-персик» створив
А) індійський народ б) китайський народ в) японський народ
12. Малян із казки «Пензлик Маляна» добре вмів:
А) співати Б) малювати В) писати.
ІІ. Достатній рівень. Питання № 13-14 (по 2 бала)
13. Цифрами 1, 2, 3, 4 познач послідовність подій у казці «Синдбад-Мореплавець»
А) велетень з’їдає капітана
Б) корабель Синдбада потрапляє в бурю
В) Синдбада забирає з острова корабель
Г) зустріч із величезною гадюкою
14. Встановіть відповідність між казкою, країною, героєм
1.«Момотаро, або Хлопчик-Персик» |
А.Індійська
|
І. Поміщик, імператор |
2.«Фарбований шакал» |
Б. Китайська
|
ІІ. Карлики, велетень, гадюка |
3.«Пензлик Маляна» |
В. Арабська
|
ІІІ. Леви, тигри і пантери
|
4.«Синдбад-Мореплавець» |
Г. Японська |
ІV. Собака, мавпа, фазан
|
ІІІ. Високий рівень. Дайте відповідь на питання № 15- 16 (по 1 балу)
15. Що таке алегорія? Наведіть приклад із прочитаної казки.
16. Чого навчає казка «Момотаро, або Хлопчик-персик»?