26 жовтня о 18:00Вебінар: Сучасні методи та засоби організації уроку фізичної культури за стандартами НУШ

Урок -КВН " Літературна казка"

Про матеріал
конспект уроку допоможе перевірити знання набуті учнями під час вивчення теми, розвивати творчі здібності школярів: кмітливість, спостережливість; виховувати любов до книги.
Перегляд файлу

УРОК-КВК

«ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ»

5 клас

 

 

Мета: перевірити знання набуті учнями під час вивчення теми; розвивати творчі здібності школярів. Кмітливість, спостережливість; виховувати любов до книги.

Обладнання: ілюстрації до вивчених літературних казок, предмети для конкурсу слідопитів.

Тип уроку: урок повторення й узагальнення знань.

Форма уроку: гра КВК

 

ХІД УРОКУ

 

  1. Презентація команд  (5 балів).

ІІ Розминка команд (4 бали).

    Естафета. Команди мають скласти вислів про казку.

    У протилежних кінцях класу розставлені 2 столи для одної та 2 столи для другої команди. На одному столі аркуші з цифрами, а на іншому – з цифрами і літерами. Також є канцелярські скріпки та два натягнуті шнури. Один з учасників команди біжить і бере аркуш з цифрою, передає наступному, той бере з другого столу аркуш з літерою та тією самою цифрою і прикріплює літеру на шнур і т. д.

(Обидві команди виконують завдання одночасно).

Виграє команда, що швидше складе вислів.

 

ІІІ. Ілюстрована вікторина (5 балів).

    Кожна команда представляє по 5 малюнків, учні повинні відгадати, до яких казок  намальовані ці ілюстрації та назвати авторів.

 

ІV. Зустріч з літературними героями (7 балів).

      - Зараз до вас у гості завітають герої ваших улюблених казок (по 5 пар до кожної команди – це учні старших класів). Ви повинні впізнати їх та поїднати в пари, бо з кожної казки їх прийшло по двоє. Також ваше завдання – вказати, з якої вони казки, хто їх написав.

       1. Руслан і Чорномор

       2. Червона Шапочка та Вовк

       3. Королева та Професор

      4. Омар та Лабакан

       5. Кіт у чоботях та Людожер

      6. Дюймовочка та Жаба

      7. Попелюшка і Принц

       8. Кай та Герда

       9. Мюнхаузен та Олень, на голові якого вишневе дерево

       10.Карлик Ніс та стара з потворним носом.

 

V. Конкурс слідопитів (5 балів).

Назвіть, кому з героїв казок належать ці предмети:

  • Кришталевий черевичок;
  • Голка з ниткою:
  • Гарбуз;
  • Муфта й рукавички;
  • Вишневі кісточки;
  • Кошики різних розмірів;
  • Дві шкатулки;
  • Троянди;
  • Каблучка;
  • Меч.

 

VІ. Конкурс капітанів (9 балів).

                                        «Чий портрет?»

 

  • «Очі її сяяли, як зірки, але в них не бело ні тепла, ні миру».
  • «… блідий, нерухомий,  наче неживий».
  • «В середині квітки сиділа крихітка дівчинка. така гарна та ніжна».
  • «Вона була ніжна й прозора, з очима синіми, як глибоке море».
  • «Стара … з довгою жорсткою бородою і кущистими , навислими бровами.»
  • «Маленький дідок із довгим носом сидить біля каміна й розказує про свої пригоди».
  • «Чудові жваві очі, благородне обличчя, привітна посмішка, добрі манери».
  • «Сидить, мов скам’янілий, і якісь думки гадає, втупивши очі перед себе. І таке в нього таке чудне обличчя робилося …».

 

VІІ. Гра «Хто більше?». (5 балів).

  • Назвіть подібні за сюжетом літературні казки та перелічіть елементи схожості в них.

 

VІІІ. Цікавинки. (4 бали).

   Дати відповідь на запитання:

  • Якою на зріст була Дюймовочка?
  • Кому з казкових героїв і де споруджено пам’ятники?
  • Хто з казкарів-академіків уславив домашнього птаха в збірці своїх казок?
  • За що нагороджують премією іменем Андерсена?

ІХ. Складання короткого плану –характеристики героїв різних казок (10 балів).

    Проводиться жеребкування, й одна команда готується схарактеризувати позитивного героя, а друга – негативного.

 

Х. Конкурс акторів (8 балів).

 - Кожна команда готує суперникам уривок з відомої казки, виконаний за допомогою міміки та жестів. Необхідно відгадати, що це за уривок та з якої казки.

     - Назвіть відомі музичні твори, написані за мотивами літературних казок. (5 балів).

     - Станцювати вальс принца з Попелюшкою з протилежної команди. (5 балів).

 

Підсумок гри. Слово журі.

  Нагородження команди- переможниці та вручення призів.

 

 

 

                                                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Чухлата Олена
Додано
18 жовтня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку