10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Контрольна робота №1 за пройденим матеріалом

Про матеріал
Робота викладача скрипки музичної школи або позашкільного творчого закладу - це не тільки практичні заняття на інструменті. Представлений матеріал пригодиться, перш за все, для теоретичних домашніх завдань, творчих підсумкових та дистанційних занять.
Перегляд файлу

1.          Оберіть вірні назви відеоуроків, над якими ми працювали?

а) Постановка правої та лівої рукиб) Штрихова техніка

в) 10 помилок скрипаляг) Вивчення позицій на скрипці

2.          Оберіть відеоуроки, які ми відпрацьовували не тільки у вигляді тестових завдань, а й практично?

а) Вправи Шрадіка №3,4б) Постановка правої руки

в) Яку музику слухати краще за всег) Гами Ре мінор, Ля мінор, Сі мажор

д) Гами Соль мажор, Ре мажор, Ляе) Вправи Шрадіка 1,2 мажор

3.          Оберіть теми, розбір помилок яких ми робили?

а) Права та ліва рука скрипаляб) Музикалка

в) Як грати гами на скрипціг) Вправи Шрадіка 1,2

д) Ноти скрипкового ключа

4.          Чому ми приділяли особливу увагу у практичних заняттях на скрипці?

а) Вірному розподілу смичкаб) Виконанню пауз

в) Вірній інтонаціїг) Написанню нот

д) Вірній кількості нот у вправах та грі пое) Тоновій величині мажорної та четвіркахмінорної гами

є) Тоновій величині мажорної гамиж) Положенню 1 пальця на струні у

першій позиції

5.          З чим вчитель порівнює смичок, коли розповідає, як треба вірно його розподіляти?

а) Із мандрівкою  б) Із кількістю днів у тижні в) Із зарплатнею

6.          Які віедоуроки допомагають краще підготуватися до виступу на сцені?

              а) №1                                                                                              б) №12,13

в) №10

7.          По скільки нот легато було задано грати гами та вправи Шрадіка?

а) 1,3,4,6              б) 1,2,4,8 в) 2,3, 4, 8

8.          За чим треба слідкувати, коли граєш гами та вправи?

а) За вірним розподілом смичкаб) За вірним положенням 1 пальця на

струні

в) За тоновою будовоюг) За тим, щоб завжди використовувати у

грі цілий смичок

д) За вірною кількістю нот у легато і уе) За вірною постановкою рук тактах

є) За тим, як повільно рухається стрілкаж) За вірними рухами пальців та зап'ястя

                        годинника, коли я граю на скрипці                                    правої руки

9.          Чим відрізняється гама Соль мажор в одну октаву від гами Соль мажор у дві октави, коли ми граємо її на скрипці?

а) Різним тоновим положенням пальцівб) Тоновою будовою на струнах у першій та другій октаві

в) Тільки різною кількістю нотг) Апліктрурою

д) На струнах Соль та Ре ставимо разом 2,3 пальці, а на струнах Ля та Мі ставимо разом 1,2 пальці

10.      Для чого ми детально вивчаємо ці теми, підкріплюючи їх практичними домашніми заняттями із записом відео?

         а) Для кращого засвоєння матеріалу                           б) Тому що ці теми дуже важливі, вони

дають необхідні навики у грі на скрипці

в) Тому що так хочеться Світланіг) Тому що треба чимсь займатися на

Василівнікарантині

д) Тому що все, що говориться уе) Я й так гарно граю, тому взагалі не відеоуроках - це вірні вказівки до                бачу ніякого сенсу у цих заняттях занять у правильному напрямі

11.      Чи обов'язково кожен день відпрацьовувати на скрипці все, про що говорилося у відеоуроках? Чи треба іноді їх переглядати, щоб згадати, як і над чим треба працювати на скрипці?

               а) Так                                                                                             б) Ні

в) Не обов'язково

12.      Для чого обов'язково потрібно уважно дивитися відеоуроки, щоденно займатися на скрипці та виконувати тести?

       а) Лише для того, щоб одержати гарні                     б) Можна взагалі нічого не робити цілий оцінки і просунутися вище у рейтингу                тиждень, а за годину до закінчення

хутко намагатися виконати якісь тести, швидко записати якесь відео тіільки щоб від мене відчепилися

           в) Для того, щоб під час карантину не загубити свої вірні навички, а примножити і поглибити їх; виправити помилки у постановці, інтонації, набути нових навичок і знань для виконання нових музичних творів

13.      Коли я беру скрипку у руки, щоб позайматися, я...

а) не знаю, що гратиб) граю лише п'єси зі своєї програми

в) згадую відеоуроки і відпрацьовую все,г) програю все по одному разу і що було в них задано          відчепіться від мене

д) займаюся свідомо та уважно, бо мені треба навчитися гарно грати на скрипці

14.      Чи читаєш ти розбір помилок твого домашнєго відео, який пише тобі вчитель? Чи намагаєшся виконати все те, що він задає?

а) Так, бо це, перш за все, в моїх                 б) Ні, це мені нудно й нецікаво інтересах

в) Я взагалі не люблю читати

15.      Чи обов'язково потрібно відправляти вчителю домашні відео своїх занять?

а) Ні, не обов'язково, бо це простоб) Ні, не обов'язково, тому що зараз у додаток до тестівмене чудова можливість відпочити

в) Ні, не треба, тому що у школі задаютьг) Так, треба обов'язково, бо це

                       дуже багато уроків, а ще й ця                                                                НЕВІД'ЄМНА ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА

                     скрипка...                                                                                               наших дистанційних занять

           д) Так, іноді треба, тому що так хоче мама

16.      Скільки домашніх відео треба відправляти вчителю?

        а) Одне чи два на тиждень                                                         б) Одне чи декілька відео у останній час

перед підведенням підсумків за тиждень

           в) За можливістю кожен день, щоб        г) У необмеженій кількості, - але де по показувати прогрес у своїх заняттях і      вашій роботі видно, що ви уважно дати можливість вчителю вчасно            прочитали завдання вчителя, уважно виправити твої помилки й навчити   продивилися видеоуроки і

                      тебе чогось нового                                                                           намагаєтеся все добре виконати

         д) Можна взагалі без відео, тільки                                е) Я вчуся ще й у музичній школі, тому

                      виконувати тести                                                                                      мені ніколи записувати себе на відео,

треба вчити тільки твори своєї шкільної програми

17.      Чи всім потрібно виконувати завдання "Музикалка" та "Музикалка 2"?

           а) Так, бо це зможе розвинути мене, тим           б) Так, всім, а особливо це завдання більше у відеоуроці, який додається до       важливо виконати тим дітям, які цього завдання, пояснюється дуже     вчаться у музичній школі детально, що таке інтервали і як вони строяться

           в) Ні, не всім, а лише тим, які вчаться у музичній школі. Всі інші можуть не виконувати його, бо це складне завдання.

18.      Чи вказує Світлана Василівна на помилки, які роблять скрипалі у домашніх відео? Чи задає обов'язкові щоденні домашні завдання для виконання на скрипці? Чи треба все це виконувати?

               а) Так                                                                                              б) Ні

в) Не завжди

Ключ до тесту

1. а в (5 балів)

2. б д е (5 балів)

3. а в г (5 балів)

4. а в д є ж (5 балів)

5. в (5 балів)

6. б (5 балів)

7. б (5 балів)

8. а б в г д е ж (5 балів)

9. а д (5 балів)

10. а б д (5 балів)

11. а (5 балів)

12. в (5 балів)

13. в д (5 балів)

14. а (5 балів)

15. г (5 балів)

16. в г (5 балів)

17. а б (5 балів)

18. а (5 балів)

 

 

 

pdf
Додано
23 квітня
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку