18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Виховний захід для 2 - х класів "Світ дивовижної музики"

Про матеріал
Виховний захід для учнів других класів, який дає можливість актуалізувати знання учнів та перевірити ступінь їх засвоєння наприкінці ! семестру або на початку ІІ семестру
Перегляд файлу

Виховний захід для учнів 2 – их класів

«Світ дивовижної музики»

 

Захід  доцільно проводити наприкінці навчальних семестрів, так як можна задіяти великий обсяг матеріалу і перевірити ступінь його засвоєння. Захоплива змагальна форма заходу стимулюватиме свідому активність учнів і бажання виявити високий рівень знань та вмінь.

 

Мета заходу:

  • повторити навчальний матеріал, вивчений протягом року в ігровій формі через розв’язання конкурсних завдань;
  • розвивати творчі здібності та комунікативні навички;
  • створювати відчуття задоволення від спілкування з музикою через власну участь у заході;
  • прищеплювати  учням інтерес до музичного мистецтва.

 

Попередня робота:

  • учні об’єднуються у дві команди, обирають назву та капітана;
  • учитель готує запитання та предмети, необхідні для проведення конкурсів.

 

Умови проведення конкурсів: команди розв’язують конкурсні завдання. За перемогу в кожному завданні команда отримує бали, які підраховує журі та визначає команду – переможця.

 

Хід роботи.

 

І. Знайомство із командами.

Команди із 10 чоловік займають свої місця біля столиків. Далі по черзі команди оголошують свої назви, представляють капітанів і кожна команда вітає іншу виконанням одного куплету і приспіву улюбленої пісні. Виконання пісні оцінюється журі: від 1 до 5 балів.

 

ІІ. Розминка.

Команди готуються по черзі давати відповіді на запитання по навчальному матеріалу, пройденому і узагальненому у І семестрі.

Правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

  1. Як називаються музичні твори для співу? (вокальні)
  2. Як називаються твори для виконання на музичних інструментах? (інструментальні)
  3. Три кити в музиці – це…(пісня, танець, марш)
  4. В залежності від китів музика буває… (пісенна, танцювальна та маршова)
  5. Знак мовчання в музиці – це… (пауза)
  6. Круглі значки, розміщені на нотному стані – це… (ноти)
  7. Як називають одного виконавця? (соліст)
  8. Ансамбль із двох виконавців  - це … (дует)
  9. Великий колектив, який співає – це … (хор)
  10.  Великий колектив, який грає на музичних інструментах – це….(оркестр).
  11.  Закінчіть ланцюжок:

а) Композитор → виконавець → … (слухач)

б) Звук→ мотив → … (фраза)

     12. Назвіть музичний твір, у якому:

а) музика виражала характер людини («Три подружки»)

б)музика виражала сум, печаль («Не хочуть купити ведмедика»)

     13. Назвіть твір, у якому:

 а) музика зображує якусь тварину («Бабак», сюїта  «Про звірів»)

б) музика зображує явища природи («Хмари пливуть», «Дощик»)

     14. Як назвати одним словом  забарвлення звучання ?(Тембр)

     15. Поясніть, які звуки бувають за тривалістю? ( Довгі та короткі).

     16. Назвіть прізвища (2):

а) російських композиторів, яких ми слухали ( М. Римський – Корсаков, Д. Кабалевський, С. Прокоф’єв)

б) українських композиторів, яких ми слухали ( М. Лисенко,

В. Косенко, С. Майкапар ).

 

ІІІ. Впізнай пісню.

Вчитель зачитує кожній команді куплет із знайомої пісні, а задача команди – впізнати назву пісні.

  1. Що воно за слово - хмарки без «ки»

Майже все одно, що земля без «ля».

                                                           («Гра»)

 

  1. Вірна я дочка народу

Бо козацького я роду.

                                     («Українка я маленька»)

 

  1. Хто в хустинці червоненькій

Став у лісі між дубів?

                                     («Осінь»)

 

  1. Так старались, так учили

Що лоби у них змокріли

                                           («Два єноти»)

 

  1. Зубами й лапами

Кусали й шкрябали

                                    («Щеня і кошеня»)

 

  1. В лузі синім дзвоником

Кличе раз у раз.

                                («До побачення , літо»).

 

ІV. Зіпсований телефон.

Команди шикуються у шеренгу. Вчитель наспівує рядок відомої пісні першому гравцеві кожної команди. Далі гравці наспівують її одне одному «ланцюжком». Останній гравець виконує фрагмент цієї пісні.

  1. З нами попрощалося літо гомінке.
  2. Жили в одній квартирі щеня і кошеня.

 

V. Ансамбль та оркестр.

Команди діляться на 2 підгрупи:

  1. Ансамбль – 5 чоловік
  2. Оркестр – 5 чоловік.

Ансамблі обирають улюблену пісню, а учасники оркестрів – музичні інструменти із запропонованих, після чого виразно та емоційно виконують пісню, пам’ятаючи, що оркестр акомпанує ансамблю.

 

VІ. Підбиття підсумків.

Журі визначає переможців за кількістю отриманих балів. Команда переможців отримує заохочувальні призи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку