Контрольна робота № 1 за темами «Вступ», «Просвітництво: творчість Дж.Свіфта, Й.В. Гете, Ф. Шиллера» (тести, відповіді на запитаня)

Про матеріал

Контрольна робота , яка мість завдання 3-х рівнів - початковий ( 6 завдань по 1бб), середній ( 2 завдання по 1,5 бб) та високий (3 бб).

Перегляд файлу

Контрольна робота № 1 за темами «Вступ», «Просвітництво: творчість Дж.Свіфта, Й.В. Гете, Ф. Шиллера» (тести, відповіді на запитаня)

Варіант 1

Початковий рівень (за правильну відповідь отримуємо 1бб)

  1. Однією з провідних світоглядно-філософських концепцій Просвітництва є:
  1. Концепція «природної людини»;
  2. Мистецтво заради мистецтва;
  3. Звичайні люди у звичайних обставинах;
  4. Духовність та чистота людини.
  1. Хто із творців НЕ є представником Просвітництва?
  1. Мольєр;
  2. Дж.Свіфт;
  3. Й.В.Гете;
  4. Ф.Шиллер
  1. Гуллівер у творі був:
  1. Торговцем та письменником;
  2. Моряком та інженером;
  3. Лікарем і капітаном корабля;
  4. Землеробом і військовим.
  1. У Ліліпутії була суперечка прихильників;
  1. Правих та лівих
  2. Монархістів та демократів
  3. Високих та низьких приборів
  4. Розбивання яйця з гострого боку.
  1. Основною темою «Травневої пісні» Й.В. Гете є:
  1. Уславлення доблесті та мужності;
  2. Заклик до боротьби із режимом;
  3. Уславлення природи і кохання;
  4. Критика тодішнього суспільства.
  1. Ода «До радості» є:
  1. Текстом пісні сучасного гурту;
  2. Гімном Євросоюзу;
  3. Гімом ООН;
  4. Гімном Німеччини.

 

Середній рівень (за правильну відповідь отримуємо 1,5бб)

  1. Дайте визначення епосі Просвітництва.

Перерахуйте представників Просвітництва, які вам відомі.

  1. Схарактеризуйте образ Гуллівера у романі Дж.Свіфта.

 

Високий рівень (3 бб)

  1. Напишіть лист зі зверненням до Євросоюзу, що б ви хотіли змінити.

Варіант 2

Початковий рівень (за правильну відповідь отримуємо 1бб)

  1. Які художні напрямки НЕ розкриваються у епоху Просвітництва?
  1. Класицизм;
  2. Реалізм;
  3. Бароко;
  4. Сентименталізм
  1. Які часові межі епохи Просвітництва?
  1. XV-XVI ст.;
  2. XVI-XVII ст.;
  3. XVIII ст.;
  4. XVIII-XIX ст..
  1. Через що розпочалася війна Ліліпутії та Блефуску?
  1. через те, з якого боку розбивати яйце;
  2. через мову;
  3. Через висоту підборів;
  4. Через релігійні чвари.
  1. Який настрій балади «Вільшаний король» Й.В.Гете?
  1. Оптимістичний, радісний;
  2. Романтичний;
  3. Сумний і трагічний;
  4. Тривожний, трагічний.
  1.  Образ кого протиставлений із образом Прометея у творі Й.В.Гете?
  1. народу;
  2.  Зевса;
  3. Аполона;
  4. Афіни.
  1.  Головною ідеєю оди «До радості» Ф.Шиллера є:
  1. Заклик до єдності всіх людей;
  2. Звернення до влади;
  3. Прославлення оптимізму, радості;
  4. Заклик до освіти народу.

 

Середній рівень (за правильну відповідь отримуємо 1,5бб)

  1. Дайте визначення епосі Просвітництва.

Перерахуйте представників Просвітництва, які вам відомі.

  1. Схарактеризуйте образ Пометея з твору Й.В.Гете.

 

Високий рівень (3 бб)

  1. Напишіть лист Гулліверу, описуючи свої враження про його подорожі.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Засипко Ольга Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Грицюк Галина Дмитрівна
    Дякую. Чудова робота! Успіхів Вам!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Волощук Є.В., Звиняцьковський В.Я., Філенко О.М.)
Додано
18 жовтня 2022
Переглядів
4949
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку