Контрольна робота в 11 класі із зарубіжної літератури за творчістю Е.Хемінгуейя "Старий і море' .Пропоную перевірити рівень засвоєння учнями даної теми за допомогою тестових завдань відповідно до формату ЗНО та відповідно до рівнів навчальної діяльності.
Тести за повістю Хемінгуея «Старий і море»
І. Закритого типу (8 х 0,5 = 4б.) Обери правильну відповідь
а) безпосередня розповідь про подію, опис дії; |
в) спогади рибалки про двобій з рибою, акулами; |
б) перебіг думок і переживань героя, показ дії; |
г) сновидіння головного героя. |
а) сином; |
в) онуком; |
б) небожем; |
г) другом. |
а) переміг у перетисканні рук; |
в) виграв перегони човнів і яхт; |
б) впіймав найбільшу рибу; |
г) дуже любив бейсбол. |
а) хижаків, що переслідують людину; |
в) могутності, нескореності людини; |
б) найкращих хвилин людського життя; |
г) юності, життєвих сил людини. |
а) Безмежно самотньою, беззахисною в чужому світі; |
в) всемогутнім володарем природи і світу; |
б) слабкою і непереможною водночас, частиною Всесвіту; |
г) одинаком, який страждає від того. |
а) примиренні з дійсністю; |
в) підкоренні природи людині; |
б) боротьбі з труднощами; |
г) підборі друзів. |
а) у штаті Флорида в США; |
в) у штаті Каліфорнія в США; |
б) на Кубі; |
г) на острові без імені. |
а) баракуда; |
в) риба-меч; |
б) марлін; |
г) акула. |
ІІ. Відкритого типу (4 х 1 = 4 б.) Допиши правильну відповідь
_____________________________________________________________________.
ІІІ. На послідовність (3 × 1 = 3 б.) Установи послідовність
а) старий чуйно вловлює, що відбувається в глибині. Один із прутів здригнувся; |
д) старий втомився, він міцно стискає мотузку, перекинуту через плече; |
б) Манолін наловив сардин старому; |
є) проходить година перш ніж показується перша акула; |
в) старий намагається підтягнути линва, але в нього нічого не виходить; |
ж) за кормою його човну здіймався величезний хвіст риби. Від неї залишився лише скелет; |
г) риба починає тягнути не так потужно, вона явно ослабла; |
з) рано вранці старий відправляється на рибалку; |
а) «Рибина показалася з води на всю свою довжину, а тоді знов пірнула…»; |
д) «А пливе вона тепер куди повільніше»; |
б) «Одного разу рибина так рвонула жилку, що він повалився долілиць і поранив щоку під оком»; |
є) «Старий заніс гарпун так високо, як міг, і скільки було сили угородив його в бік рибини…»; |
в) «Цілу ніч рибина пливла так само неухильно, нікуди не збочуючи…»;
|
ж) «З нахилу жилки над водою старий не міг помітити, що рибина починає кружляти»; |
г) «Рибина поволі віддалялася, і старий не міг підтягти її ані на дюйм»; |
з) «Він прив'язав рибину до носа, до корми й до середньої лавки»; |
а) «Прощавай, зброє»; |
г) «По кому подзвін»; |
б) «Свято, яке завжди з тобою»; |
д) «Старий і море»; |
в) «Фієста»; |
|
ІV. Ситуативний (1 × 1 = 1 б.) Знайди вихід із запропонованої ситуації
1. Під час визначення особливостей манери та стилю Ернеста Хемінгуея учні пропонували різні версії. Яка з них, на твою думку, є вірною:
а) у своїй творчості Е. Хемінгуей спирався на принцип відтворення «правди фактів» та правди почуттів»;
б) письменник широко використовував фантастичні елементи;
в) Хемінгуей у гротескно-сатиричних тонах змальовував сучасну дійсність;
г) проза Е. Хемінгуея дотична до соцреалізму;