Контрольна робота № 11 з математики для учнів 6 класу

Про матеріал

Тема уроку: Контрольна робота.

Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Повторення і систематизація навчального матеріалу” шляхом написання підсумкової контрольної роботи з математики.

Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей.

Перегляд файлу

ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Повторення і систематизація навчального матеріалу”

УЧ_________ 6 – А класу

_________________________________

 

Варіант 1

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Із чисел , , , , , вкажіть всі ті, які діляться на .

А

Б

В

Г

,

,

, ,

,

2. Вкажіть чотири послідовні цілі числа, які менші від .

А

Б

В

Г

; ; ;

; ; ;

; ; ;

; ; ;

3. Знайдіть значення виразу , якщо см .

А

Б

В

Г

см2

см2

см2

см2

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між мішаними числами (1 – 4) та відповідними їм неправильними дробами (А – Д).

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Знайдіть невідомий член пропорції: .

 

Відповідь: ______________________________

6. Розвяжіть рівняння: .

 

Відповідь: ______________________________

7. На пошиття костюмів витратили м тканини. Скільки тканини потрібно для виготовлення костюмів?

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. Виконайте дії: .

9. З двох міст назустріч одна одній одночасно виїхали легкова і вантажна машини. Швидкість вантажівки дорівнює км/год, що становить швидкості легкової машини. Яка відстань між містами, якщо відомо, що машини зустрілись через год після початку руху?

10. Знайдіть значення виразу: .

 

Оцінка _____


ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Повторення і систематизація навчального матеріалу”

УЧ_________ 6 – А класу

_________________________________

 

Варіант 2

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Із чисел , , , , вкажіть всі ті, які діляться на .

А

Б

В

Г

,

, ,

,

,

2. Вкажіть чотири послідовні цілі числа, які менші від .

А

Б

В

Г

; ; ;

; ; ;

; ; ;

; ; ;

3. Знайдіть значення виразу , якщо см .

А

Б

В

Г

см

см

см

см

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між мішаними числами (1 – 4) та відповідними їм неправильними дробами (А – Д).

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Знайдіть невідомий член пропорції: .

 

Відповідь: ______________________________

6. Розвяжіть рівняння: .

 

Відповідь: ______________________________

7. За м тканини заплатили грн. Скільки грошей потрібно заплатити за м цієї тканини?

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. Виконайте дії: .

9. З двох міст назустріч один одному одночасно велосипедист та мотоцикліст. Швидкість велосипедиста дорівнює км/год, що становить швидкості мотоцикліста. Знайдіть відстань між містами, якщо мотоцикліст та велосипедист зустрілися через год після виїзду?

10. Знайдіть значення виразу: .

 

Оцінка _____

doc
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
2316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку