Тема уроку: Контрольна робота. Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Повторення і систематизація навчального матеріалу” шляхом написання підсумкової контрольної роботи з математики. Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей. |
ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Повторення і систематизація навчального матеріалу”
УЧ_________ 6 – А класу
_________________________________
Варіант 1
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Із чисел ,
,
,
,
,
вкажіть всі ті, які діляться на
.
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Вкажіть чотири послідовні цілі числа, які менші від .
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Знайдіть значення виразу , якщо
см
.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між мішаними числами (1 – 4) та відповідними їм неправильними дробами (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Знайдіть невідомий член пропорції: .
Відповідь: ______________________________
6. Розв’яжіть рівняння: .
Відповідь: ______________________________
7. На пошиття костюмів витратили
м тканини. Скільки тканини потрібно для виготовлення
костюмів?
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Виконайте дії: .
9. З двох міст назустріч одна одній одночасно виїхали легкова і вантажна машини. Швидкість вантажівки дорівнює км/год, що становить
швидкості легкової машини. Яка відстань між містами, якщо відомо, що машини зустрілись через
год після початку руху?
10. Знайдіть значення виразу: .
Оцінка _____
ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Повторення і систематизація навчального матеріалу”
УЧ_________ 6 – А класу
_________________________________
Варіант 2
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Із чисел ,
,
,
,
вкажіть всі ті, які діляться на
.
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Вкажіть чотири послідовні цілі числа, які менші від .
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Знайдіть значення виразу , якщо
см
.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між мішаними числами (1 – 4) та відповідними їм неправильними дробами (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Знайдіть невідомий член пропорції: .
Відповідь: ______________________________
6. Розв’яжіть рівняння: .
Відповідь: ______________________________
7. За м тканини заплатили
грн. Скільки грошей потрібно заплатити за
м цієї тканини?
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Виконайте дії: .
9. З двох міст назустріч один одному одночасно велосипедист та мотоцикліст. Швидкість велосипедиста дорівнює км/год, що становить
швидкості мотоцикліста. Знайдіть відстань між містами, якщо мотоцикліст та велосипедист зустрілися через
год після виїзду?
10. Знайдіть значення виразу: .
Оцінка _____