Контрольна робота №2 8 клас

Про матеріал
Контрольна робота №2 . Розділ 2 . Фізична складова здоровя. За підручником Талгіна.
Перегляд файлу

8 клас

Контрольна робота № 2

Фізична складова здоров’я

Перший варіант

І рівень

Виберіть одну правильну відповідь.

  1. Неякісне харчування може призвести до таких хвороб, як:

а) сколіоз; б) гастрит; в) кіфоз; г) тонзиліт.

      2. Авітамінози – це:

 а) глибокі порушення обміну речовин, викликані тривалою відсутністю в їжі вітамінів; б) незначні порушення обміну речовин, викликані тривалою відсутністю в їжі вітамінів; в) порушення білкового обміну; г) порушення вуглеводного обміну.

 3. Сила – це: а) здатність людини виконувати рухи з максимальною амплітудою; б) здатність людини долати зовнішній опір за рахунок активності м’язів; в) здатність людини протистояти втомі.

 4. Фізична якість людини – це а) індивідуальні особливості, які стосуються успішності виконання будь-якої діяльності; б) сукупність її біологічних і психологічних властивостей, фізичну готовність здійснювати активні рухові дії; в) здатність людини долати зовнішній опір за рахунок активності м’язів.

 5. Велика кількість дієт є універсальними і допомагають: а) всім; б) тільки хворим на гастрит; в) тільки окремій людині.

 6. У разі отруєння грибами слід: а) негайно звернутися за медичною допомогою; б) промити шлунок; в) пити велику кількість рідини; г) випити молока.

ІІ рівень

І. Запишіть назву поняття:

1. Витривалість – це  ...............................................................................................

2. Практичні методики сприяння здоров’ю – це ..................................................

ІІ. Знайдіть кілька правильних відповідей:

  1. З метою запобігання гострим інфекційним захворюванням органів травлення потрібно:

а) дотримуватися дієти; б) не порушувати правил кулінарної обробки продуктів; в) мити руки; г) дотримуватися правил зберігання продуктів.

      2. Показники фізичного здорвя – це:

 а) індекс маси тіла; б) частота серцевих скорочень; в) взаємовідносини

               з   друзями; г) частота дихання; д) гнучкість; е) вік людини.

  1. Позначте те що може спричинити харчове отруєння:

а) мухи; б) термічна обробка продуктів; в) будні руки; г) охолодження продуктів; д) сальмонела; е) продукти куплені на стихійних ринках;

 ж) хвороботворні мікроорганізми.

 

ІІІ рівень

  1. З’єднайте стрілками характеристики добавок з їх назвами.

Добавки, що зберігають свіжість

 

Призначені для того, щоб довгий час зберігати продукти придатними до вживання. Вони містять речовини, які вбивають мікроби або не дають їм розмножуватися.

Поживні добавки

Їх додають до масел і до пакувальних матеріалів, щоб запобігти згіркненню масла

Консерванти

Включають жири, вуглеводи, білки та клітковину, а також

 

 

  1. Доповніть схему.

 

 

Харчові добавки

 

Натуральні (виготовлені з природної сировини)

 

                                 ?

 

 

 

ІV. Рівень.

  1. Як ви розумієте вислів Гіпократа: «Якщо батько хвороби не завжди відомий, то мати її відома завжди – їжа?
  2. Запишіть основні критерії, за якими потрібно вибирати продукти харчування ...
  3. Як правильно харчуватися під час війни?

                                        8 клас

Контрольна робота № 2

Фізична складова здоров’я

Другий варіант

І рівень

Виберіть одну правильну відповідь.

  1. Який максимальний час зберігання кефіру в холодильнику?

а) 36 год.; б) тиждень; в) два дні; місяць.

2. Спільною складовою всіх оздоровчих систем харчування є:

а) обов’язкове споживання яблук; б) відповідність енергетичної цінності їжі енергетичним витратам організму; в) вживання тільки рослинної їжі;   г)  вживання переважно тваринної їжі.

3. До складу їжі в найбільшій кількості повинні входити : а) жири; б) білки; в) вуглеводи; г) вітаміни.

4. Відзначте спільні складові всіх оздоровчих систем: а) правильний режим праці та відпочинку, щоденна рухова активність; б) купання зимою в ополонці; в) відвідування парильні; г) голодування.

5. Гнучкість – це: а) здатність людини виконувати рухові завдання за короткий період навчання; б) здатність людини виконувати рухи з максимальною амплітудою; в)  здатність людини долати зовнішній опір за рахунок активності м’язів.

6. Треба змінити весь раціон харчування на овочі та фрукти: а) це буде корисним для організму; б) фрукти та овочі є корисними тільки у разі повноцінного харчування, коли є їжа різноманітною і включає м’ясо, рибу, молоко, масло та інші продукти; в) до овочів та фруктів потрібно додати морську капусту і все буде в нормі.

ІІ рівень

 І. запишіть назву поняття:

 1. Спритність – це .............................................................................................

  1. Спеціально розроблений режим харчування –це .................................

ІІ. Знайдіть кілка правильних відповідей:

  1. Позначте хвороби , які спричиняє неправильне харчування:

а) цукровий діабет; б) грип; в) ожиріння; г) СНІД; д) виразка шлунка; е) дистрофія.

2. Складові фізичної форми:

а) загальна витривалість; б) гарна статура;

 в) м’язова витривалість; г) сила; д) вік людини; е)спритність; ж) гнучкість; з) склад тіла.

3. Позначте елементи, які необхідно використовувати в індивідуальній оздоровчій системі:

а) перебувати на свіжому повітрі; б) правильно підбирати продукти харчування; в) дотримуватися низькокалорійної дієти; г) не допускати конфліктних ситуацій; д) вживати тільки рослинну їжу; е) дотримуватися режиму праці та відпочинку; ж) повноцінно відпочивати; з)боротися із шкідливими звичками.

ІІІ рівень

  1. З’єднайте стрілками характеристики  добавок з їх назвами.

Вуглеводи

 

Входять до складу ферментів і впливають на проходження безлічі реакцій

Білки

Мають велику енргетичну цінність, з них утворюються частитни клітин, наприклад мембрами

Жири

Їхня кількість у раціоні в 4 рази перевищує кількість білків і жирів

Вітаміни

Складаються з амінокислот, виконують багато функцій, зокрема, ферментативну

  1. Доповніть схему.

Загальні принципи раціонального харчування

 

Помірність

 

 

ІV рівень

  1. Поясніть чому 10 – річній дівчинці потрібно на день приблизно на 400 калорій більше, ніж її 35 – річній мамі.
  2. Пригадайте симптоми харчового отруєння та складіть алгоритм дій надання до медичної допомоги при харчовому отруєнні.
  3. Якими продуктами ( групами продуктів) тривалого зберігання рекомендують запастися під час воєнного стану.

 

 

docx
Додано
18 січня
Переглядів
630
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку