18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

контрольна робота з української мови 11 клас "Повторення та узагальнення вивченого"

Про матеріал
контрольна робота з української мови 11 клас у форматі ЗНО повторення та узагальнення вивченого.
Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБЛТА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ  11 КЛАС

Повторення та узагальнення вивченого

 

Завдання 1-7 мають по чотири варіанти відповіді , серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ

  1. Усі слова слід писати з Е у рядку :
  1. Розд…рати , шел…стіти , сон…чко , пр…боркати
  2. Щ…бетати , віт…рець , греб…нястий , пел…на
  3. Непр..четний , пел…хатий , пр…стол , ш…нель
  4. Пр…вілей , д…ректор , бр…нить , пр…тендент
  1. У якому рядку всі слова не мають закінчення ? 
  1. Сіль , ряд , слово , тема , птах
  2. Кіно , пальто , вікно ,село , місто
  3. Сонце , вершки , ножиці , давно
  4. Кафе , таксі , леді , метро , колібрі
  1. Позначте рядок , у якому в усіх словах приголосні глухі :
  1. Безлад , малий , гриміти , страх , гора
  2. Спека , спати , поспіх , чаша , посуха
  3. Монах , ховрах , кожух , темний , коло
  4. Пишу , скажу , прочищу
  1. Слова КЛЕКІТ , ЩЕБЕТ , СТУК утворено способом :
  1. Префіксальним
  2. Суфіксальним
  3. Безафіксний
  4. Складання основ

 

Прочитайте текст і виконайте завдання 5-7

(1)Мороз пече , під ногами шкварчить і співає соловейко . (2) Сонце полум’яніє , по зимовому низько стоячи над горою . (3) Останній день старого року , чепурний і яскравий , хоче залишити по собі спогад , перед тим , як прийде йому на зміну щедрий вечір . (4) Милуючись з навколишньої зими , Явтух іде вулицею у незастебнутому кожусі . (5) Самому Явтухові уявляється , що він іде , не кваплячись. (6) Людям же бачиться , що біжить , поспішаючи , певно , за кроком власних думок.

 

  1. Відокремленим означенням ускладнене речення :
  1. Перше
  2. Друге
  3. Третє
  4. П’яте
  1. Орфографічну помилку допущено в реченні :
  1. Першому
  2. Другому
  3. Четвертому
  4. П’ятому
  1. Складнопідрядним з’ясувальним є речення  :
  1. Перше
  2. Третє
  3. П’яте
  4. Шосте

 

Завдання 8-23 мають по п’ять варіантів відповідей , серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ

 

  1. У якому рядку допущено помилку в закінченні іменника ?
  1. майстре , шевче , Настусю , Дмитре Павловичу
  2. Валентино , вчителько , Ганно , Володимире
  3. Олексію , доле , квітко , зимонько
  4. Маріє , подруго , чоловіче , слухачу
  5. свату , куме , учню , майоре , Олеже

 

  1. У якому рядку всі іменники належать до однієї групи ?
  1. Сокіл , дощ , Івась , школяр , жовч
  2. Меч , обличчя , хабар , заграва , винце
  3. Каша , газетяр , плече, площа , лівша
  4. Повістяр , відчай , Костя , пристрій , фарш
  5. Сир , вікно , зілля , день , вежа , дощ
  1. У якому рядку відмінкова форма числівника правильна
  1. Чотирьмастами дванадцятьома
  2. Дев’яносто трьома
  3. Семидесяти чотирьох
  4. Ста сьома
  5. П’ятидесяти одного
  1. У якому рядку не від всіх прикметників можна утворити ступені порівняння :
  1. Мужній , блакитний , зелений , глибокий
  2. Метушливий , розкішний , кислуватий , високий
  3. Дужий , галасливий , працьовитий , святий
  4. Поганий , оригінальний , привільний , прохолодний
  5. Щасливий , добрий , новий , малий
  1. Усі прислівник пишуться разом у рядку
  1. з/ранку , на/дворі , в/літку , зі/споду
  2. по/нашому , у/плав , на/світанку , у/зимку
  3. на/щастя , з/відусіль , з/низу , на/право
  4. з/вечора , до/дому , у/стократ , по/літньому
  5. по/суті , по/маленьку , без/пуття , повсяк/час
  1. Укажіть рядок , у якому в усіх іменниках в Р.в. закінчення   –а   :
  1. танець, рух , брейк-данс
  2. регіон , Інгулець , млин
  3. степ , Холодний Яр , понеділок
  4. Іртиш , вірус , президент
  5. Кабачок , щавель , гелій , Буг
  1. Граматичну помилку допущено в рядку :
  1. тепле повітря легше від холодного
  2. тополя вища за вишню
  3. сталь міцніша міді
  4. брат менший , ніж сестра 
  5. гори здавалися вищими
  1. Редагування потребує речення
  1. Завершивши роботу , всі розійшлися по домівках.
  2. Нічого не знайшовши , геологи вирушили далі .
  3. Прочитавши цікаву книжку , хочеться поділитися цікавим враженням з іншими .
  4. Хтось кидає жарт , розсмішивши всіх навколо .
  5.  Сидячи на березі річки , милуюся її течією .
  1. У якому рядку неправильно подані словосполучення із словами-паронімами ?
  1. Професіональне зростання – професійний хор
  2. Показна зовнішність – показовий ефект
  3. Особистий контроль – особовий рахунок
  4. Музикальна родина – музична школа
  5. Громадський транспорт – громадянський обов’язок
  1. Закони милозвучності дотримано в усіх рядках , ОКРІМ :
  1. Плавати в річці , закінчив у суботу
  2. Приїхав в Одесу , запитай у батька
  3. Успіхи в роботі , навчатися у ліцеї
  4. Відпочили в Італії , приїзд у Польщу
  5. Служити в армії , галявина у квітах
  1. Усі прийменники написано правильно у рядку :
  1. Відповідно до , щодо , за-для , позаду
  2. З-посеред , окрім , під-кінець , заради
  3. У галузі , за винятком , з-під , навпроти
  4. Переді мною , з-над , на відміну від , зважаючи на
  1. Непоширеним є речення :
  1. Ще не стемніло.
  2. Плавні давно прокинулися .
  3. Анатолій – не риба ні м’ясо .
  4. Нехай тендітні пальці етики торкнуть вам серце і вуста .
  5. Велике дерево поволі росте .
  1. У реченні « Вона хутенько підвелася , поклала шитво на траву і клубочком покотилася до хати по кухлика.»  підкреслене слово є :
  1. Неологізмом
  2. Історизмом
  3. Власне українським словом
  4. Запозиченим словом
  5. Стилістично забарвленим словом
  1.  Не треба відокремлювати комами поширене означення в реченні :
  1. А думки мої натхненні та квітчасті опадають вересневим жовтим листям .
  2. Мій чорний день хитнувся і розтанув гарячим сонцем спалений згори .
  3. Дихав пахощами трав оповитий тишею степ .
  4. Ворог дезорганізований раптовістю нічної атаки не встиг учинити опору .
  5. Шикуються дуби гартовані до бою .
  1. Не є двоскладним речення :
  1. Не люблю осінньої ночі .
  2. Я йшов все далі й далі в глибину лісів .
  3. Темна хмара озвалася громом гучним .
  4. Поклала мати коло хати маленьких діточок своїх .
  5. Польовою стежкою з дальніх доріг я йду в село і радію сподіваній стрічі .
  1. Позначте складнопідрядне речення
  1. Вода зникла , і старезний просмолений дідів човен поплив по траві , по квітучому садку , кружляючи поміж кущів порічок .
  2. Катер бурунив воду недалеко від берега , і всі очі були приковані до нього .
  3. Помінялось місцем моє серце з сонцем , бо весна навколо , вітер і блакить .
  4. Булькоче  , пріє каша в казані , а клен русявий хилить ніжно віти , і йдуть в лугах , немов засмаглі діти , і поминулі , і прийдешні дні .
  5. На дорозі стояли буйволи , засипані травою , і перший промінь сонця лягав на море.
  1. Установіть відповідність між фразеологізмами і їх синонімами :

     Фразеологізм      Синонім

1. Високо літати

а. як бабак свисне

2. Як виросте трава на помості

б. хоч до рани прикладай

3. Мухи не зобидить

в. дерти носа

4. Правити теревені

г. опустити крила

 

д. гнути всячину

 

  1. Установіть відповідність між односкладними реченнями та їх типами :

ТИП:

 

  1. Означено-особове

А. Зовсім недавно відкрили нову планету.

  1. Неозначено-особове

Б. Дарованому коневі в зуби не дивляться.

  1. Узагальнено-особове

В. Літа вже немає.

  1. Безособове

Г. Тільки в серці залишився болючий щем.

 

Д. За правду, браття, єднаймось щиро.

 

  1. Установіть відповідність між прийменниками та іменниками :

 

ПРИЙМЕННИК

ІМЕННИК

  1. Згідно з

А. нестача

  1. За

Б. хвороба

  1. Через

В. доручення

  1. У зв’язку з 

Г. службові справи

 

Д. рішення

 

  1. Установіть відповідність між реченнями і відокремленими членами :

ВІДОКРЕМЛЕННІ ЧЛЕНИ:

 

  1. Обставина

А. Меланка була потрібна в господі як робітниця.

  1. Додаток

Б. Отак завжди чогось чекаю , закоханий в красу життя .

  1. Прикладка

 

  1. Означення

В. Кайдаш заговорив дрібно й сердито , наговорив синам сім мішків гречаної вовни , незважаючи на п’ятницю ,та й пішов у повітку.

 

Г. Замість утіхи, Чіпка похвалився їй своїм горем.

 

Д. Ой не хочу хатки, ані сіножатки, ні ставка, ні млинка, ні вишневого садка.

 

  1. Установіть відповідність між підкресленими словами і частинами мови, які вони позначають

Зовсім недавно така одноманітно зелена й буйна , дужа (1) й життєрадісна (2) її плоть

(3) нині вже (4) позначена першими прикметами згоряння, згасання, умирання. (цифра позначає наступне слово)

А. Дієприкметник (як форма дієслова)

Б. Займенник

В. Частка

Г. Прислівник

Д. Сполучник

ВІДПОВІДІ:

 

  1. – Б
  2. – Г
  3. – Б
  4. – В
  5. – В
  6. – Б
  7. – В
  8. – Г
  9. – В
  10. – Г
  11. – В
  12. – А
  13. – Г
  14. – В
  15. – Д
  16. – А
  17. – В
  18. – В
  19. – В
  20. – В
  21. – В
  22. – А
  23. – В
  24. 1-В

2-А

3-Б

4-Д

  1. 1-Д

2-А

3-Б

4-В

  1. 1-Д

2-В

3-Б

4-А

  1. 1-В

2-Г

3-А

4-Б

  1. 1-Д

2-Б

3-Г

4-А

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1.  Alla
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бойко Людмила Василівна
    Дякую за гарну роботу з відповідями.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Українська мова (академічний, профільний рівень) 11 клас (Шелехова Г.Т., Бондаренко Н.В., Новосьолова В.І.)
Додано
24 грудня 2019
Переглядів
10836
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку