Контрольна робота №1
«Вступ. Жанр балади в європейських літературах»
І. Рівень / Тестові завдання / Кожне завдання – 1б..
1. Хто саме оцінив волю Т. Г Шевченка в 2500 рублів?
а) Ширяєв; б) Енгельгард; в) Сошенко; г) Брюллов;
2.Які твори Т. Г. Шевченко написав на засланні ?
а) «Катерина», «Княжна»; б) «Тополя», «Дума»;
в) «Титарівна», «Варнак»; г) «Кавказ», «Марина»;
3. Яку відчайдушну боротьбу вела Л. Українка протягом свого життя?
А )з постійним безгрошів’ям; б) із хворобою на сухоти;
в) зі своєю самотністю; г) з українофобією ;
4. Який твір Л. Українки за жанром є ліро-епічною поемою?
а) «Давня весна»; б) «Блакитна троянда»;
в) «Давня казка»; г) «Хотіла б я піснею стати»;
ІІ. Рівень / Репродукція / Кожне завдання – 1б..
5. Із хмари слів обери ті слова, які створюють образну картину вірша Т. Г. Шевченка «Думи, мої думи…».
6.За змістом колажу впізнай твір, автора та поясни, які фольклорні мотиви чи образи в ньому присутні.
.
ІІІ. Рівень / Аналітика / Кожне завдання – 1б..
7.Чому для втілення ідейного змісту вірша «Хотіла б я піснею стати…» Л. Українка обрала саме такий образний ряд?
8. Хто ці герої? Кому з них ти симпатизуєш? Чому?
9. З якого твору ця лірична героїня? Згадай її думки, зорові та слухові образи. Чому можна провести автобіографічні паралелі?
ІV. Рівень / Асоціативна аналітика /Точка зору / Кожне завдання – 1б..
10. З яким твором Т. Г. Шевченка асоціюється цей колаж? Чому?
11. Перегляньте відео https://youtu.be/zwme8pYXrwE. З яким головним героєм поезії
Т. Шевченка чи Л. Українки асоціюється головний герой відео? Чому?
12. Яка поезія Т. Шевченка чи Л. Українки тобі найбільше сподобалась? Чому?