Контрольна робота №2 «Світ поезії: Т.Г.Шевченко і Л.Українка.»

Про матеріал
Контрольна робота охоплює тему: "Світ поезії: Т.Г.Шевченко, Л.Українка" за програмою 8-го класу: поняття про філософську лірику, невольницьку поезію, їх ознаки. Вона складається з чотирьох блоків завдань за принципом "від простішого до складнішого": I блок - тест з 4-ох завдань репродуктивного характеру; II блок - 2 завдання репродуктивного характеру, ІІІ блок - 3 завдання аналітичного змісту, ІV блок - 3 завдання асоціативно-аналітичного змісту з презентацією власної точки зору, - систематизує знання з теми та об'єктивно виявляє рівень знань, навичок учнів.
Перегляд файлу

Контрольна робота №1

«Вступ. Жанр балади в європейських літературах»

І. Рівень / Тестові завдання / Кожне завдання – 1б..

1. Хто саме оцінив волю Т. Г Шевченка в 2500 рублів?

а) Ширяєв;     б) Енгельгард;     в) Сошенко;     г) Брюллов;

 

2.Які твори Т. Г. Шевченко написав на засланні ?

а) «Катерина», «Княжна»;             б) «Тополя», «Дума»;    

в) «Титарівна», «Варнак»;              г) «Кавказ», «Марина»;

 

3. Яку відчайдушну боротьбу вела Л. Українка протягом свого життя?

А )з постійним безгрошів’ям;           б) із хворобою на сухоти;    

в) зі своєю самотністю;                     г) з українофобією ;

 

4. Який твір Л. Українки за жанром  є ліро-епічною поемою?

а) «Давня весна»;                                 б) «Блакитна троянда»;

в) «Давня казка»;                                  г) «Хотіла б я піснею стати»;

 

ІІ. Рівень / Репродукція / Кожне завдання – 1б..

5. Із хмари слів обери ті слова, які створюють образну картину вірша Т. Г. Шевченка «Думи, мої думи…».

 

 

 

6.За змістом колажу впізнай твір, автора та поясни, які фольклорні мотиви чи образи в ньому присутні.

.

 

ІІІ. Рівень / Аналітика / Кожне завдання – 1б..

7.Чому для втілення ідейного змісту вірша «Хотіла б я піснею стати…» Л. Українка обрала саме такий образний ряд?  

  

           

                

8. Хто ці герої? Кому з них ти симпатизуєш?  Чому?

 

 

9. З якого твору ця лірична героїня? Згадай її думки, зорові та слухові образи. Чому можна провести автобіографічні паралелі?                                                                                                                       

 

ІV. Рівень / Асоціативна аналітика /Точка зору / Кожне завдання – 1б..

10. З яким твором Т. Г. Шевченка асоціюється цей колаж? Чому?

 

 

11. Перегляньте відео https://youtu.be/zwme8pYXrwE. З яким головним героєм поезії

Т. Шевченка чи Л. Українки асоціюється головний герой відео? Чому?

 

12. Яка поезія Т. Шевченка чи Л. Українки тобі найбільше сподобалась? Чому?

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ткаченко Оксана Алімівна
    Дякую) Матеріал просто суперовий
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Зажерило Алла Валентинівна
    Цікаві інноваційні завдання.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 листопада 2022
Переглядів
3466
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку