Контрольна робота № 2 (тестування) Народні казки. Для учнів 5 класу НУШ за підручником Олександра Авраменка. ("Лисиця та рак", "Вовк і чапля", "Правда та кривда", "Мудра дівчина").

Про матеріал
Контрольна робота № 2 (тестування) Народні казки. Для учнів 5 класу НУШ за підручником Олександра Авраменка. ("Лисиця та рак", "Вовк і чапля", "Правда та кривда", "Мудра дівчина", "Летючий корабель"),
Перегляд файлу

5 клас Контрольна робота

НАРОДНІ КАЗКИ. Тестові завдання

Варіант 1

  1. Між ким почалася суперечка?

А Мишами та щурами;          Б орлами та жайворонками;

В мишами та жайворонками;     Г мишами та орлами.

  1. Хто віддав яйце-райце за звістку про Орла?

А Дядько орла;  Б брат чоловіка;  В батько орла;  Г син чоловіка.

  1. Змія за допомогу з розбитим яйцем-райцем попросила чоловіка…

А віддати те, не знати що;         Б піти туди, не знати куди;

В віддати те, що в яйці-райці;      Г віддати те, що без нього дома стало. 4. Хлопець забув про дівчину, бо…

А увійшов до своєї господи;       Б поцілував дядькового сина;

В не привітався з батьками;        Г схотів одружитися на іншій.

  1. Як багатий брат вирішив зробити ласку бідному?

А Дав йому грошей у борг;         Б дав йому дійну корову;

В запропонував жити разом;        Г допоміг йому стати багатим.

  1. Що запропонував пан для вирішення конфлікту між братами?

А Повернути корову багатому братові;    Б поділити корову навпіл;

В залишити корову в бідного брата;       Г відгадати загадку.

  1. Нащо пан дав дівчині стеблину льону?

А Щоб вона виростила ціле поле льону; Б щоб вона знайшла ще одну, таку саму стеблину;    В щоб вона пошила йому з неї гарну сорочку;

Г щоб вона виткала йому сто ліктів полотна.

  1. Що мала зробити Маруся, щоб прибути в гості до пана?

 А Приїхати ні вдень, ні вночі, ні сама, ні з батьком;

Б пересуватись ні у повітрі, ні у воді, ні мовчки, ні базікаючи;

В прийти ні пішки, ні верхи, ні боса, ні взута, ні з гостинцем, ні без;

Г спочатку виконати всі попередні завдання пана.

9.  Про що сперечалися небіж із дядьком?
А Як парубку жити далі без батька;
Б як треба поділити спадок;
В як лучне жити: правдою чи неправдою;
Г як краще доглядати за худобою.
10.  Кого вони не зустріли у своїй подорожі?
А Заробітчанина;                         Б духовника;
В пана;                                        Г  кріпака.
 

11. Про що йшла мова в царському указі?

А Що цар хоче отримати в подарунок летючий корабель;

Б що цар подарує орден тому, хто змайструє летючий корабель;

В що цар кине до в’язниці того, хто змайструє летючий корабель;

Г що цар віддасть дочку за того, хто змайструє летючий корабель.

12. Як дурень отримав летючий корабель?

А Увійшов у ліс, підійшов до дерева, цюкнув сокирою, упав ниць та й заснув;

Б прийшов до лісу, знайшов чарівне дерево та збудував корабель;

В вкрав летючий корабель у подорожніх, яких зустрів у лісі;

Г відібрав корабель у своїх братів, які його збудували.

13. Чим могло обернутись для дурня невиконання завдань?

А Йому відрубали б голову;          Б його відправили додому пішки;

В його б зганьбили на все королівство; Г у нього відібрали б корабель.

14. Як змінився дурень наприкінці казки?

А Став найрозумнішим і перехитрив царя;

Б став гарним та ошатно вбраним й оженився на царівні;

В залишився дурним обірванцем, а корабель відібрав цар;

Г дістав від нових друзів чарівні здібності і викрав царівну.

Дати відповіді на запитання

15. Герой казки “Правда та кривда”згодом став…

16.Герой казки “Правда та кривда”дядькові дав наказ….

17. Хто ніс солому в село?

18. Хто є мудрим у казці “Лисиця та рак”?

Дати визначення.

19. Народна казка - ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 КЛАС КОНТРОЛЬНА РОБОТА

НАРОДНІ КАЗКИ. Тестові завдання

Варіант 2

1.  Що почули небіж із дядьком від усіх, кого запитали?
А Лучче жити правдою;
Б лучче жити кривдою;
В лучче жити по совісті;
Г лучче жити своїм розумом.

2. Як хлопець зустрів дядька після довгих років розлуки?

А Вигнав його з королівства;

Б подарував йому багато добра;

В не захотів з ним розмовляти;

Г призначив його своїм міністром.

3. Чому дядько сумував, повернувшись додому?

А Заздрив небожеві;

Б не хотів розлучатися з небожем;

В хотів виправити те, що накоїв;

Г страждав від того, що небіж не пробачив йому.
4.  Чому хлопець опинився в лісі?
А Хотів повіситися;
Б заблукав і шукав дорогу додому;
В хотів сховатися від дядька;
Г хотів назбирати хмизу.
5. Чим завершилася історія для дядька?

А Він помер він заздрощів;

Б він зрозумів, що краще жити правдою;

В його повісили чорти;

Г він залишився жити в палаці з небожем.

6. До якого різновиду казок належить казка «Про правду і кривду»?

А Фантастична казка;  Б побутова казка;

В казка про тварин;    Г народна казка.

7. Орел попросив у стрільця…

А яйце-райце; Б прогнати мишей; В вигодувати його; Г віддати йому сина. 8. Яке випробування влаштував орел чоловікові?

А Змусив важко працювати;           Б змусив розгадувати загадки;

 В кидав з неба і ловив коло землі;      Г попросив золоту клітку.

9. Хто допомагав чоловікові у його випробуваннях?

А Змія;      Б зміїна дочка;    В зміїний чоловік;    Г мудра дівчина.

10. Змія у чоловікового сина найперше попросила…

А спекти паляницю;       Б продати пшеницю;

В зловити золотого зайця;   Г вийти заміж за її дочку.

11. Що запропонував пан для вирішення конфлікту?

А Повернути корову багатому братові;       Б поділити корову навпіл;

В залишити корову в бідного брата;          Г відгадати загадку.

12. Завдання, яке придумав пан для дівчини, було

А спекти курчат, яких треба було вивести з варених яєць;

Б піти туди, не знаю куди й принести то, не знаю що;

В заробити стільки грошей, щоб вистачило на десять корів;

Г придумати загадку, у якої немає відгадки.

13. Задля чого Маруся відправила пану гілочку?

А Щоб він зробив їй інструмент для прядіння;

 Б щоб він посадив її та виростив цілий ліс;

В щоб він чекав, доки на цю гілку прилетить птах та заспіває;

Г щоб він змусив її розквітнути.

14. Що порадила Маруся тим, хто прийшов судитися через лоша?

А Щоб лоша обирало, хто його матір;

Б щоб лоша залишили пану на виховання;

В щоб лоша віддали тому, на чию кобилу він схожий найбільше;

Г щоб кобили обирали, хто мати лошати.

Дати відповіді на запитання

15. У народнійказці “Правда та кривда” дядько вважав, що краще жити…

16. У народній казці “Правда та кривда” герой кинувся на дерево, бо злякався…

17. Хто є мудрим у казці “Вовк і чапля”?

18. Кому належать ці слова?

  • Як не віддасть цар доньку й тепер, то я на нього війною піду, а її силою заберу.

Дати визначення

19. Алегорія - це...

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Зінченко Ангеліна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
9 листопада 2022
Переглядів
6062
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку