Контрольна робота № 6 з математики для учнів 5 класу

Про матеріал

Тема уроку: Контрольна робота.

Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Звичайні дроби” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики.

Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей.

Перегляд файлу

ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Звичайні дроби”

УЧ_________ 5 – А класу

_________________________________

 

Варіант 1

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Яке з поданих чисел дорівнює частині круга, заштрихованій на рисунку?

А

Б

В

Г

2. Який дріб правильний?

А

Б

В

Г

3. Який дріб більший від ?

А

Б

В

Г

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між додаванням і відніманням звичайних дробів з однаковими знаменниками (1 – 4) та їх числовими значеннями (А – Д).

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. При яких значеннях дріб менший від дробу ?

 

Відповідь: ______________________________

6. Перетворіть у мішане число дріб .

 

Відповідь: ______________________________

7. Обчисліть .

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. Розв’яжіть рівняння .

9. У магазин завезли кг фруктів, з них становили апельсини, а решту – банани. Скільки кілограмів бананів завезли в магазин?

10. Знайдіть усі натуральні значення , при яких буде правильною нерівність .

 

Оцінка _____


ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Звичайні дроби”

УЧ_________ 5 – А класу

_________________________________

 

Варіант 2

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Яке з поданих чисел дорівнює частині круга, заштрихованій на рисунку?

А

Б

В

Г

2. Який дріб правильний?

А

Б

В

Г

3. Який дріб менший від ?

А

Б

В

Г

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між додаванням і відніманням звичайних дробів з однаковими знаменниками (1 – 4) та їх числовими значеннями (А – Д).

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. При яких значеннях дріб менший від дробу ?

 

Відповідь: ______________________________

6. Перетворіть у мішане число дріб .

 

Відповідь: ______________________________

7. Обчисліть .

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. Розв’яжіть рівняння .

9. У п’ятих класах однієї школи навчається учнів, з них становлять дівчата. Скільки хлопчиків навчається в п’ятих класах цієї школи.

10. Знайдіть усі натуральні значення , при яких буде правильною нерівність .

 

Оцінка _____

doc
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
1305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку