Тема уроку: Контрольна робота. Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Звичайні дроби” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики. Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей. |
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Звичайні дроби”
УЧ_________ 5 – А класу
_________________________________
Варіант 1
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Яке з поданих чисел дорівнює частині круга, заштрихованій на рисунку?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Який дріб правильний?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Який дріб більший від ?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між додаванням і відніманням звичайних дробів з однаковими знаменниками (1 – 4) та їх числовими значеннями (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. При яких значеннях дріб менший від дробу ?
Відповідь: ______________________________
6. Перетворіть у мішане число дріб .
Відповідь: ______________________________
7. Обчисліть .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Розв’яжіть рівняння .
9. У магазин завезли кг фруктів, з них становили апельсини, а решту – банани. Скільки кілограмів бананів завезли в магазин?
10. Знайдіть усі натуральні значення , при яких буде правильною нерівність .
Оцінка _____
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Звичайні дроби”
УЧ_________ 5 – А класу
_________________________________
Варіант 2
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Яке з поданих чисел дорівнює частині круга, заштрихованій на рисунку?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Який дріб правильний?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Який дріб менший від ?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між додаванням і відніманням звичайних дробів з однаковими знаменниками (1 – 4) та їх числовими значеннями (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. При яких значеннях дріб менший від дробу ?
Відповідь: ______________________________
6. Перетворіть у мішане число дріб .
Відповідь: ______________________________
7. Обчисліть .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Розв’яжіть рівняння .
9. У п’ятих класах однієї школи навчається учнів, з них становлять дівчата. Скільки хлопчиків навчається в п’ятих класах цієї школи.
10. Знайдіть усі натуральні значення , при яких буде правильною нерівність .
Оцінка _____