Контрольне тестування №2 з технології 5 клас (дівчата) екстернат.
Роботу розробила: Ніколайчук Ольга Вікторівна
учитель Вишнівського академічного ліцею №2
Контрольна робота з технологїі №1 (5 клас дівчата)
І рівень
0,5 бала за кожну правильну відповідь на завдання 1-6
1. Який шов використовується в аплікаціях ?
А зшивний;
Б уперед голкою;
В упідгин.
2. Пруг - це?
А щільний край тканини, утворений уздовж нитки основи, завдяки якому тканина не обсипається;
Б щільний край тканини, утворений уздовж нитки основи, завдяки якому тканина обсипається;
В нещільний край тканини, утворений впоперек нитки основи, завдяки якому тканина не обсипається;
3. Чим виконують волого — теплова обробка тканини?
А ножицями ;
Б праскою ;
В праска, розпилювач для води, прасувальна дошка.
4. Мульчування — це...
А один із способів , що не захищає землю від вологи ;
Б найефективніший прийом захисту грунту від багатьох негативних факторів;
В метод пересадки рослин.
5. Культура споживання їжі -це...
А правила приготування та подачі страв, уміння користуватися столовими приборами, правило поведінки за столом ;
Б уміння користуватися столовими приборами;
В правило поведінки за столом.
6. Що таке сервірування столу ?
А порядок використання приборів;
Б місце знаходження столового посуду;
В підготовка столу, за яким відбудеться частування.
2 бали за кожну правильну відповідь на завдання 7-9
7. Встановити відповідність
1) столовий посуд — це...
2) посуд для пиття;
3) який посуд належить до загального користування.
А салатники, таці, вази, соусники, супниці, маслянки, цукорниці;
Б посуд призначений для подавання та споживання страв;
В предмети для споживання їжі;
Г чашки, кружки, піали.
1. |
2. |
3. |
|
|
|
8. Встановити відповідність
Різновиди аплікації:
1) предметна;
2) абстрактна;
3) сюжетна.
а б
1. |
2. |
3. |
|
|
|
9. Встановити відповідність.
1.Метод фантазування - це ...
2. Проєкт — це...
3. Творчий задум — це...
А нова ідея, задум, призначений стати майбутнім виробом;
Б створення нового, тобто такого, чого не існувало, навчитися пристосовувати предмети та явища до нових умов;
В сукупність пов’язаних між собою ідей;
Г створення будь-якого виробу починається саме з цього.
1. |
2. |
3. |
|
|
|
ІІІ рівень
3 бали за кожну правильну відповідь на завдання 10
10. Опишіть послідовність виготовлення торбинки для дрібничок
Відповідві К.р №1
5 клас.
1. |
2. |
3. |
Б |
Г |
А |
8.
1. |
2. |
3. |
Б |
В |
Г |
9.
1. |
2. |
3. |
Б |
А |
Г |