Тематичне оцінювання
Тема «Рослини та їх будова» ( 6 клас)
Початковий рівень
(Тестові завдання оцінюються у 0, 5 балів за кожну правильну відповідь)
1) До генеративних органів рослин відносять:
А Пагін, корінь, плід;
Б Квітку, насінину, стебло;
В Квітку, насінину, плід;
Г Пагін, корінь, стебло;
2) Укажіть тканину рослин у якій відбувається фотосинтез:
А Твірна
Б Основна
В Покривна
Г Провідна
3) Види коренів:
А Головний, мичкуватий, стрижневий;
Б Головний, бічні, додаткові;
В Коренеплід, головний, бічний;
Г Опорні корені, дихальні корені;
4) Позначте рослину у якої стрижнева коренева система
А Пшениця;
Б Кукурудза;
В Цибуля;
Г Кульбаба;
5) Назвіть видозміни кореня:
А Коренеплід, бульбокорені, дихальні та опорні;
Б Головний, бічний;
В Кореневий чохлик, коренеплід;
Г Додаткові, головні, мичкуваті;
6.) Оберіть рослини у яких пагони є повзучими
А Суниці, гусячі лапки;
Б Виноград, горох;
В Квасоля, хміль;
Г Плющ, квасоля;
7.) Зазначте, як називають внутрішню частину кори:
А Камбій;
Б Луб
В Серцевина
Г Деревина;
8) Укажіть тканину, якою утворено серцевину стебла:
А Провідна;
Б Твірна;
В Механічна;
Г Основна;
9.) Назвіть видозміни НАДЗЕМНИХ пагонів:
А Колючки глоду, вусики винограду, бульби картоплі;
Б Коренеплід, вусики винограду, кореневище пирію;
В Вуса суниці, вусики винограду, колючки глоду;
Г Кореневище пирію, цибулина цибулини городньої, бульби картоплі;
10.) Листок, який складається із черешка та однієї листкової пластинки:
А Простий листок;
Б Складний листок;
В Кільчастий листок;
Г Супротивний листок;
11.) Який існує порядок розташування листків на стеблі:
А Почергове, супротивне, кільчасте;
Б Почергове, головне, просте;
В Просте та складне;
Г Ланцетоподібне та супротивне;
12.) Які бувають види жилкування листка:
А Пірчасте, пальчасте, паралельне, дугове, вилчасте;
Б Пірчасте, супротивне;
В Пальчасте, вилчасте, дугове, складне;
Г Просте та складне;
13.) Визначте вид жилкування у листка клена:
А Пірчасте;
Б Пальчасте;
В Паралельне;
Г Дугове;
14.) Назвіть біологічно активні речовини, які здатні захищати рослини від хвороботворних мікроорганізмів:
А Фітогормони;
Б Фітонциди;
В Вітаміни;
Середній рівень
(Можливо отримати за завдання по 1 балу)
15.) Установіть правильну послідовність складових зовнішньої будови кореня знизу вгору:
А Всисна зона;
Б Кореневий чохлик;
В Зона розтягування;
Г Зона поділу;
Д Провідна зона;
16.) Напишіть частини рослини якими відбуваються висхідні потоки розчинів поживних речовин:
Високий рівень (Можливо отримати 3 бали за вірну відповідь )
17.) Встановіть відповідність між рослиною та видозміною її кореня
1. Коренеплід А Кукурудза
2. Бульбокорені Б Батат
3 Дихальні корені В Буряк
4.Опорні корені Г Болотяний кипарис
5. Повітряні корені Д Тропічні орхідеї
Творче завдання для покращення результату
18.) Дайте визначення
Фотосинтез – це ,______________________________________________
19.) Напишіть позитивне та негативне значення рослин для людини