Контрольна робота охоплює тему "Середньовічна література": поезія Лі Бо, Ду Фу, О.Хайяма, французький епос "Пісня про Роланда" та поезія Рудакі, обрана в межах теми на урок позакласного читання. Вона складається з чотирьох блоків: I блок - "Встановіть відповідність" за змістом біографічних довідок вище згаданих поетів репродуктивного характеру; II блок з теорії літератури теж репродуктивного характеру; III блок - "Ілюстративно- асоціативний ланцюжок", завдання репродуктивного-аналітичного характеру, що вимагає не тільки знання фактичного матеріалу, але і навичок аналізу художнього тексту; IV блок - "Міні- аналіз", завдання, що демонструє рівень навичок аналізу та інтерпретації художнього тектсу; систематизує знання з теми та об'єктивно виявляє рівень знань учнів.
Контрольна робота №3
«Середньовіччя», 8 клас
І Варіант І.Встановіть відповідність (3б.) : 1. Лі Бо Флоренція 2. Данте Аліг᾽єрі Багдад 3. Ду Фу «струмок» 4. Омар Хайям місяць 5. Рудакі «женьсе»
ІІ. Розтлумачте літературні поняття: рубаї, жеста (2б.).
ІІІ. Ілюстративно-асоціативний ланцюжок (4 б.) :
Які предмети зображені? До кого з героїв вони мають відношення? Чому?
ІV. Міні-аналіз: визначте тему, ідею, художні засоби рубаї (3 б.).
Шукай людину скрізь: на бідному постої, У закутку нужди і пишному покої. Одна душа жива за сто Кааб дорожча ! Чому ж ідеш по них? Шукай душі живої !
|
ІІ Варіант І.Встановіть відповідність ( 3б.) : 1. Лі Бо Верона 2. Данте Аліг’єрі Нішапур 3. Ду Фу Саманіди 4. Омар Хайям Конфуцій 5. Рудакі човен
ІІ. Розтлумачте літературні поняття: квазіісторизм, рубаї (2б.).
ІІІ. Ілюстративно-асоціативний Ланцюжок (4 б.) :
Які предмети зображені? До кого з героїв вони мають відношення? Чому?
ІV. Міні-аналіз: визначте тему, ідею, художні засоби рубаї (3б.).
Як жаль, що молодість безслідно протекла, Що в ступі Неба нас потовчено до тла! О горе, горенько! I оком не змигнувши, У прах вернулися, покинувши діла! |