Тема уроку: Контрольна робота. Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Множення і ділення звичайних дробів” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики. Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей. |
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Множення і ділення звичайних дробів”
УЧ_________ 6 – А класу
_________________________________
Варіант 1
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Знайдіть корінь рівняння: .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Який шлях проїде автомобіль зі швидкістю км/год за год?
А |
Б |
В |
Г |
км |
км |
км |
км |
3. Спростіть вираз: .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між часткою чисел (1 – 4) та їх результатами (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Знайдіть значення добутку: .
Відповідь: ______________________________
6. Виконайте ділення: .
Відповідь: ______________________________
7. Спростіть вираз: .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Дано три числа: ; і . Знайдіть добуток суми перших двох чисел і третього.
9. У шкільній бібліотеці книжок. З них % становлять науково-популярні книжки, % – твори зарубіжних письменників, а решта – книжки українських авторів. Скільки книжок українських письменників було в бібліотеці?
10. Магазин протягом трьох днів продав завезену картоплю. Першого дня продали % всієї картоплі, другого – %, а третього – решту кг. Скільки кілограмів картоплі було завезено до магазину?
Оцінка _____
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Множення і ділення звичайних дробів”
УЧ_________ 6 – А класу
_________________________________
Варіант 2
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Знайдіть корінь рівняння: .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Який шлях проїде автомобіль зі швидкістю км/год за год?
А |
Б |
В |
Г |
км |
км |
км |
км |
3. Спростіть вираз: .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між часткою чисел (1 – 4) та їх результатами (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Знайдіть значення добутку: .
Відповідь: ______________________________
6. Виконайте ділення: .
Відповідь: ______________________________
7. Спростіть вираз: .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Дано три числа: ; і . Знайдіть добуток першого і суми двох останніх.
9. На пасажирському теплоході місць. З них – місця першого класу, – другого класу, решта – третього. Скільки місць третього класу на теплоході?
10. Спортивні змагання тривали три дні. Першого дня в них взяли участь всіх учасників, другого дня – , а третього – решта чоловік. Скільки всього було учасників змагань?
Оцінка _____