Тема уроку: Контрольна робота. Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Раціональні числа” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики. Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей. |
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Раціональні числа”
УЧ_________ 6 – А класу
_________________________________
Варіант 1
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Розмістіть числа ; ; ; ; ; у порядку зростання.
А |
Б |
В |
Г |
; ; ; ; ; |
; ; ; ; ; |
; ; ; ; ; |
; ; ; ; ; |
2. Між якими цілими послідовними числами міститься число ?
А |
Б |
В |
Г |
і |
і |
і |
і |
3. Назвіть всі натуральні числа, менші від .
А |
Б |
В |
Г |
; ; ; ; ; |
; ; ; ; |
; ; ; ; |
; ; ; |
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між координатами точок на координатній прямій (1 – 4) та відстанню між даними точками (А – Д).
1 |
і |
А |
|
2 |
і |
Б |
|
3 |
і |
В |
|
4 |
і |
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Знайдіть значення , якщо .
Відповідь: ______________________________
6. Розв’яжіть рівняння: .
Відповідь: ______________________________
7. Знайдіть найменше ціле число, при якому є правильною нерівність: .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Знайдіть значення виразу: .
9. Зобразіть на координатній прямій точки і . Знайдіть координату точки , яка є серединою відрізка . Запишіть у порядку зростання числа, які є координатами точок , і .
10. Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність (розглянути всі можливі випадки): .
Оцінка _____
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Раціональні числа”
УЧ_________ 6 – А класу
_________________________________
Варіант 2
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Розмістіть числа ; ; ; ; ; у порядку зростання.
А |
Б |
В |
Г |
; ; ; ; ; |
; ; ; ; ; |
; ; ; ; ; |
; ; ; ; ; |
2. Між якими цілими послідовними числами міститься число ?
А |
Б |
В |
Г |
і |
і |
і |
і |
3. Назвіть всі натуральні числа, менші від .
А |
Б |
В |
Г |
; ; ; |
; ; ; |
; ; |
; |
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між координатами точок на координатній прямій (1 – 4) та відстанню між даними точками (А – Д).
1 |
і |
А |
|
2 |
і |
Б |
|
3 |
і |
В |
|
4 |
і |
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Знайдіть значення , якщо .
Відповідь: ______________________________
6. Розв’яжіть рівняння: .
Відповідь: ______________________________
7. Знайдіть найбільше ціле число, при якому є правильною нерівність: .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Знайдіть значення виразу: .
9. Зобразіть на координатній прямій точки і . Знайдіть координату точки , яка є серединою відрізка . Запишіть у порядку зростання числа, які є координатами точок , і .
10. Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність (розглянути всі можливі випадки): .
Оцінка _____