Контрольна робота № 4 з математики для учнів 6 класу

Про матеріал

Тема уроку: Контрольна робота.

Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Відношення і пропорції” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики.

Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей.

Перегляд файлу

ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Відношення і пропорції”

УЧ_________ 6 – А класу

_________________________________

 

Варіант 1

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Знайдіть невідомий член у відношенні .

А

Б

В

Г

2. Знайдіть невідомий член пропорції .

А

Б

В

Г

3. Довжина каналу на карті з масштабом дорівнює см, тоді довжина каналу на місцевості дорівнює:

А

Б

В

Г

км

км

км

км

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між відношенням величин (1 – 4) та рівними їм числовим відношенням (А – Д).

1

хв : хв

А

2

дм : см

Б

3

м : км

В

4

кг : г

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Поділіть число на дві частини у відношенні .

 

Відповідь: ______________________________

6. Розв’яжіть рівняння: .

 

Відповідь: ______________________________

7. В урні є синіх, жовтих і червоних кульок. Яка ймовірність того, що навмання взята кулька буде червоною?

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. В урні є пронумерованих від до жетонів. Яка ймовірність того, що номер навмання взятого жетона містить цифру ?

9. Периметр трикутника дорівнює см, а довжини сторін відносяться як . Знайдіть сторони трикутника.

10. З кг насіння льону отримують кг олії. Скільки олії отримають із кг насіння льону? Скільки насіння льону потрібно, щоб отримати ц олії?

 

Оцінка _____


ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Відношення і пропорції”

УЧ_________ 6 – А класу

_________________________________

 

Варіант 2

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Знайдіть невідомий член у відношенні .

А

Б

В

Г

2. Знайдіть невідомий член пропорції .

А

Б

В

Г

3. Довжина каналу на карті з масштабом дорівнює см, тоді довжина каналу на місцевості дорівнює:

А

Б

В

Г

км

км

км

км

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між відношенням величин (1 – 4) та рівними їм числовим відношенням (А – Д).

1

г : г

А

2

дм : см

Б

3

м : км

В

4

кг : г

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Поділіть число на дві частини у відношенні .

 

Відповідь: ______________________________

6. Розв’яжіть рівняння: .

 

Відповідь: ______________________________

7. В урні є синіх, червоних і білих кульок. Яка ймовірність того, що навмання взята кулька буде червоною?

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. В урні є пронумерованих від до жетонів. Яка ймовірність того, що номер навмання взятого жетона містить цифру ?

9. Периметр трикутника дорівнює см, а довжини сторін відносяться як . Знайдіть сторони трикутника.

10. З кг макулатури отримали кг паперу. Скільки паперу отримають із кг макулатури? Скільки макулатури потрібно, щоб отримати кг паперу?

 

Оцінка _____

doc
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
1496
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку