Контрольна робота №3 з української літератури для 8 класу з теми "Світ української поезії: творчість В.Сосюри, В.Підпалого, В.Голобородька"

Про матеріал
Контрольна робота містить завдання тестового характеру з вибором однієї відповіді, кількох правильних відповідей та завдання на встановлення відповідності , а також завдання творчого характеру( складання сенкану).Тести укладено відповідно до змістової частини чинної програми:: Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Українська література. 5-9 класи» (авт. колектив, керівник Мовчан Р.В.) Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Перегляд файлу

Контрольна робота №3

Світ української поезії : творчість В.Сосюри, В.Підпалого, В.Голобородька ( тести)

І варіант

1. Укажіть рядок, який розкриває головну думку вірша В. Сосюри «Любіть Україну»


а) «Любіть Україну, як сонце, любіть,

як вітер, і трави, і води...»;

б) «Для нас вона в світі єдина, одна

в просторів солодкому чарі...»;

в) «Коханий любить не захоче тебе,

коли ти не любиш Вкраїну...»;

г) «Всім серцем любіть Україну свою -

І вічні ми будемо з нею!»


2. Які почуття описує В.Сосюра у вірші «Васильки»

А. суму         Б. щастя        В. Любові     Г. Ненависті

3. За який патріотичний вірш кого було звинувачено у націоналізмі ?

 А „Васильки” В.Сосюра;                     Б „Наша мова” В.Голобородько;

 В „Любіть Україну” В.Сосюра;          Г „Теплі слова” В.Голобородько.

4. Волосся у дощу (В. Голобородько « З ДИТИНСТВА: ДОЩ»)

а) сріблясте;  б) покуйовджене;    в) зелене;        г) кучеряве

5. Які образи використовує В. Підпалий у вірші «Зимовий етюд», щоб зобразити зимовий вечір

А. туман, іній, холодна льодинка, «вечір, мов казка» і «казка, як вечір

Б. сніжинка, іній, місяць, «вечір, мов казка» і «казка, як вечір

В. лижі, санки, снігова баба, «вечір, мов казка» і «казка, як вечір

Г. завірюха, льодинка, туман, «вечір, мов казка» і «казка, як вечір

6. Хто сховався « між між трав зелених, як грудочки…»  у вірші Володимира Підпалого «Бачиш, між між трав зелених, як грудочки, ... Станьмо ось тут навшпиньки спокій їх берегти.

А. камінчики    Б. пташенята     В. мурашки   Г. коники

7.Анафора використана у творах:

А «Любіть Україну» В.Сосюри           Б «Васильки»В.Сосюри

В «Зимовий етюд» В.Підпалого          Г «Наша мова» В.Голобородька

8.Установіть відповідність

 

1

2

3

4

Назва твору

«Наша мова»В. Голобородько

«Васильки» В. Сосюра

«Любіть Україну» В. Сосюра

«З дитинства: дощ»

В. Голобородько

 

      А

 

      Б

      В

 

       Г

 

      Д

Ідея твору

Утвердження любові до життя, рідного дому, батьків, рідного краю; радості життя в єднанні з природою

Возвеличення кохання — смисл життя кожної людини

Уславлення ролі мови, її значимості у житті нашого народу; гордості українців за свою мову

Возвеличення любові українців до рідного краю, заклик любити рідну землю

Возвеличення материнської любові

 9. Установіть відповідність.

 

Уривок

Художній засіб

1

«Вечір, мов казка, над Україною, казка, як вечір, аж синьо в очах...»

А Метафора

2

«І синіє щастя у душі моїй»

Б Порівняння

3

«Любіть Україну!..»

В Анафора

 

 

Г Риторичне звертання

10.Встановіть відповідність

1. «Наша мова»                                                         А інтимна лірика

2. «Любіть Україну!»                                               Б пейзажна

3. «Васильки»                                                           В громадянська(патріотична)

4. «Зимовий етюд»                                                   Г філософсько- патріотична

5. «Теплі слова»

 

11. Складіть сенкан до слова

 

 

 

Контрольна робота №3

Світ української поезії : творчість В.Сосюри, В.Підпалого, В.Голобородька ( тести)

ІІ варіант

1. Україну В.Сосюра називає:

а) могутньою;   б) великою;     в) радісною;    г) вишневою.

2. «Одсіяють роки, мов…» — продовжте рядок поезії:

а) промінчик сонця;   б) хмарки на небі;   в) ранковий  промінь;   г) вечірня зоря.

3. Поезія В. Голобородька («Наша мова») закінчується рядком:


  А «тож хай знають вороги»

  Б «на самоті мовчимо

  В «у товаристві розмовляємо» 

  Г «тож пісенними словами»                                                                                                                             


4. Установіть послідовність подій у вірші «Васильки» В. Сосюри

  А «Так же буде поле, як тепер, синіти…» 

  Б « …а  у тебе, мила, васильки з-під вій…»

  В « …може, васильками станем - я і ти…»

  Г « Одсіяють роки, мов хмарки над нами…»

5.Хто поклав на музику вірш «Васильки» В.Сосюри:

А О.Пономарьов    Б П.Майборода   В В.Філонік   Г А.Сердюк

6.Хто з поетів писав вірші верлібром:

А В.Союра                   Б В.Голобородько               В В.Підпалий  

7. Хто з поетів перші збірки надрукував за кордоном:

А В.Підпалий      Б В.Сосюра      В В.Голобородько  

8. Визначити художні засоби поезії «З дитинства: Дощ»

1. Фразеологізм

2. Інверсія

3. Метафора

4. Анафора

5. Епітети

6. Порівняння

А. невеличка (річка), рудобокі (корови)

Б. як птах, як річка, як гніздо

В. вплетена річка невеличка

Г. зелена волосся дощу небо вплетене і плете

Д. весь до нитки

Е. хто пасеться, хто набігається, хто нахитається

9.Встановити відповідність:

Автор

Рядки з поезії

1

В.Сосюра

А

гуляймо весілля своїм дітям, щоб не вмерло слово “коровай”,

2

В.Підпалий

Б

Треба в житті любити гаряче і багато: сонце, дощі зернисті,

дороги в пилу,траву!

3

В.Голобородько

В

все запорошене, все насторожене, вся Україна заслухалась — і не спить…

 

 

Г

тож хай знають вороги якими словами на самоті мовчимо

 

 

Д

і гаї синіють ген на видноколі,

і синіє щастя у душі моїй.

10.Встановити відповідність

Автор

Де народився

1

В.Сосюра

А

с.Адріанополь, Луганщина

2

В.Голобородько

В

Станція Дебальцеве( Донеччина)

3

В.Підпалий

Г

С.Лазірки неподалік м.Лубни

 

 

Д

с .Третя Рота, Донеччина

 11. Скласти сенкан до слова МОВА ( 2б)

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Поїзд Валентина Савівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Поїзд Валентина Савівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Pereli Alexandr
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Знак Вова
    Доброго дня а де взяти відповіді на тест до контрольної роботи
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Наталья Криворотенко
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
10 грудня 2019
Переглядів
37311
Оцінка розробки
4.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку