Контрольна робота № 3 (за підручником Скворцової)

Про матеріал
Діагностична контрольна робота з математики для 3 класу № 3 з теми: "Частини цілого. Рівняння." (І і ІІ варіант)
Перегляд файлу

Прізвище та імʼя __________________________________________________

Дата ____________________________________________________________

Діагностична робота №3

І варіант

Тема: Частини цілого. Рівняння.

1. Познач дробом зафарбовану частину цілого. (5 б.)

2. Познач рівняння, яке розв’язано правильно. (5 б.)

А)  25 – х = 18   Б)  25 – х = 18  В)  25 – х = 18

х = 25 + 18    х = 25 – 18    х = 25 : 18

х = 43     х = 7     х = 2

3. Підкресли, хто з дітей зʼїв більший шматок торта. (5 б.)

Наталя з’їла частину торта, а її братик Андрійко –   частину торта.
 

4. Знайди значення виразів. (10 б.)

36 : 4 + 7 • 3 = ____    6 • 3 – 24 : 8 = ___

(54 – 38) : 2 = ____    27 : 9 • 4 : 3 = ___

5. Познач зафарбовану частину дробом. Порівняй дроби. (10 б.)

6. Знайди частину від цілого. (10 б.)

від 30 дм ________________    від 30 хв   ________________

від 18 л  ________________    від 64 см   ________________

7. Знайди ціле, якщо: (10 б.)

дорівнює 3 хв ________________   дорівнює 9 кг   _______________

дорівнює 2 м  ________________   дорівнює 5 мм  _______________

8. Заміни прості іменовані числа – складеними і навпаки. (10 б.)

45 мм = ___ см ___ мм     6 см 3 мм = ____ мм

87 см = ___ дм ___ см    5  м 6 дм = ____ дм

9. Розвʼяжи рівняння. (15 б.)

32 : 4 + х = 20     42 – а = 4 • 4       56 : 8 + р = 6 • 5

10. Розвʼяжи задачу. (20 б.)

У полі росли маки, ромашки, кульбаби. Маків росло 48, ромашки становлять від маків, а кульбаб - у 9 разів більше, ніж ромашок. Скільки кульбаб росло у полі?

 

Прізвище та імʼя __________________________________________________

Дата ____________________________________________________________

Діагностична робота №3

ІІ варіант

Тема: Частини цілого. Рівняння.

1. Познач дробом зафарбовану частину цілого. (5 б.)

2. Познач рівняння, яке розв’язано правильно. (5 б.)

А)  23 – х = 19   Б)  23 – х = 19  В)  23 – х = 19

х = 23 + 19    х = 23 – 19    х = 23 : 19

х = 42     х = 4     х = 2

3. Підкресли, хто з дітей зʼїв менший шматок піци. (5 б.)

Полінка з’їла частину піци, а її братик Петрик –   частину піци.
 

4. Знайди значення виразів. (10 б.)

56 : (13 – 5) • 4 = ____    37 + 27 : 9 – 40 = ____

36 : 4 + 32 : 8 = ____     (17 + 15) : 8 • 9 = ____

5. Познач зафарбовану частину дробом. Порівняй дроби. (10 б.)

6. Знайди частину від цілого. (10 б.)

від 25 дм ________________    від 12 хв   ________________

від 36 л  ________________    від 80 см   ________________

7. Знайди ціле, якщо: (10 б.)

дорівнює 2 хв ________________   дорівнює 6 кг   _______________

дорівнює 9 м  ________________   дорівнює 4 мм  _______________

8. Заміни прості іменовані числа – складеними і навпаки. (10 б.)

81 мм = ___ см ___ мм     9 см 1 мм = ____ мм

23 см = ___ дм ___ см    7 м 4 дм = ____ дм

9. Розвʼяжи рівняння. (15 б.)

56 : х = 2 • 4    (21 + 9) : а =  3       48 : 8 + р = 9 • 7

10. Розвʼяжи задачу. (20 б.)

У магазині продавалися апельсини, яблука та ківі. Апельсинів було 25 штук, яблука становлять   частину від апельсинів, а ківі - у 7 разів більше, ніж яблук. Скільки ківі продавалось у магазині?

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
30 березня
Переглядів
257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку