Контрольна робота №3 за темою: «Квадратні корені. Дійсні числа» (Алгебра, 8 клас)

Про матеріал
Завдання розраховані для 2 варіантів. У кожному варіанті є три частини А, В і С. Частини розрізняються за складністю виконання вправ. Наприкінці контрольної роботи додаються критерії оцінювання та відповіди.
Перегляд файлу

8 КЛАС
АЛГЕБРА
____________________________________________________________________________

Контрольна робота №3 з теми: «Квадратні корені. Дійсні числа»

ВАРІАНТ I

Частина А
Виберіть правильну відповідь

1. Порівняйте числа 3,568… и 3,586…:
а) 3,568… 3,586…
б) 3,568… 3,586…
в) 3,568… = 3,586…

2. Знайдіть значення кореня :
а) 25;                б) 250;               в) 50;                г) 500.

3. Знайдіть квадрат числа :
а) 5;                 б) 10;               в) 25;                г) 625.

4. Скільки коренів має рівняння = –6:
а) 1;                 б) 2;                 в) 3;                  г) 0.

5. Точка В належить графіку функції у = . Знайдіть абсцису точки в, якщо її ордината дорівнює 9:
а) 1;                 б) 4;                 в) 3;                  г) 81.

Частина В
Запишіть коротке рішення завдань

6. Якщо воно має більше одного кореня, у відповідь запишіть твір його коренів. Вирішіть рівняння 14 + (х – 8)2 = 78.
7. Знайдіть значення виразу 12+ 10+

Частина С
Запишіть докладне рішення завдання та покроково поясни кожну дію

8. Вирішіть рівняння 13 + х2 = 77.

 

 

 

 

 

 

 

8 КЛАС
АЛГЕБРА
____________________________________________________________________________

Контрольна робота №3 за темою: «Квадратні корені. Дійсні числа»

ВАРІАНТ II

Частина А
Виберіть правильну відповідь

1. Порівняйте числа 3,578… и 3,587…:
а) 3,578… 3,587…
б) 3,568… 3,587…
в) 3,578… = 3,587…

2. Знайдіть значення кореня :
а) 36;                б) 360;               в) 600;                г) 60.

3. Знайдіть квадрат числа :
а) 9;                 б) 81;               в) 18;                г) 6561.

4. Скільки коренів має рівняння = –9:
а) 0;                 б) 2;                 в) 3;                  г) 1.

5. Точка С належить графіку функції у = . знайдіть абсцису точки С, якщо її ордината дорівнює 16:
а) 1;                 б) 4;                 в) 2;                  г) 256.

Частина В
Запишіть коротке рішення завдань

6. Якщо воно має більше одного кореня, у відповідь запишіть твір його коренів. Вирішіть рівняння 12 + х2 = 37.
7. Знайдіть значення виразу 12+ 10+ .

Частина С
Запишіть докладне рішення завдання та покроково поясни кожну дію

8. Вирішіть рівняння 14 + (х – 8)2 = 78.

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді на завдання

Варіант I

Варіант II

Частина А

  1. А

1) А

  1. В

2) Г

  1. В

3) Б

  1. Г

4) А

  1. В

5) Б

Частина В

6. х1 =8     х2 = –8

    х1 х2 = –64

6.  х1 =5     х2 = –5

     х1 х2 = –25

7. Відповідь: 68,2.  

7. Відповідь: 48,5.  

Частина С

8. х1 =0     х2 = 16

8. х1 = –1    х2 = 15

 

 

Критерії оцінювання

 

Завдання

 

Кількість балів

 

Оцінка

Необхідна кількість балів, для отримання оцінки

 

1

1 б.

12

12 б.

2

1 б.

11

11 б.

3

1 б.

10

10 б.

4

1 б.

9

9 б.

5

1 б.

8

8 б.

6

2 б.

7

7 б.

7

2 б.

6

6 б.

8

3 б.

5

5 б.

 

 

4

4 б.

 

 

3

3 б.

 

 

2

2 б.

 

 

1

1 б.

 

 

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
6443
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку