8 КЛАС
АЛГЕБРА
____________________________________________________________________________
Контрольна робота №3 з теми: «Квадратні корені. Дійсні числа»
ВАРІАНТ I
Частина А
Виберіть правильну відповідь
1. Порівняйте числа 3,568… и 3,586…:
а) 3,568… 3,586…
б) 3,568… 3,586…
в) 3,568… = 3,586…
2. Знайдіть значення кореня :
а) 25; б) 250; в) 50; г) 500.
3. Знайдіть квадрат числа :
а) 5; б) 10; в) 25; г) 625.
4. Скільки коренів має рівняння = –6:
а) 1; б) 2; в) 3; г) 0.
5. Точка В належить графіку функції у = . Знайдіть абсцису точки в, якщо її ордината дорівнює 9:
а) 1; б) 4; в) 3; г) 81.
Частина В
Запишіть коротке рішення завдань
6. Якщо воно має більше одного кореня, у відповідь запишіть твір його коренів. Вирішіть рівняння 14 + (х – 8)2 = 78.
7. Знайдіть значення виразу 12+ 10+
Частина С
Запишіть докладне рішення завдання та покроково поясни кожну дію
8. Вирішіть рівняння 13 + х2 = 77.
8 КЛАС
АЛГЕБРА
____________________________________________________________________________
Контрольна робота №3 за темою: «Квадратні корені. Дійсні числа»
ВАРІАНТ II
Частина А
Виберіть правильну відповідь
1. Порівняйте числа 3,578… и 3,587…:
а) 3,578… 3,587…
б) 3,568… 3,587…
в) 3,578… = 3,587…
2. Знайдіть значення кореня :
а) 36; б) 360; в) 600; г) 60.
3. Знайдіть квадрат числа :
а) 9; б) 81; в) 18; г) 6561.
4. Скільки коренів має рівняння = –9:
а) 0; б) 2; в) 3; г) 1.
5. Точка С належить графіку функції у = . знайдіть абсцису точки С, якщо її ордината дорівнює 16:
а) 1; б) 4; в) 2; г) 256.
Частина В
Запишіть коротке рішення завдань
6. Якщо воно має більше одного кореня, у відповідь запишіть твір його коренів. Вирішіть рівняння 12 + х2 = 37.
7. Знайдіть значення виразу 12+ 10+ .
Частина С
Запишіть докладне рішення завдання та покроково поясни кожну дію
8. Вирішіть рівняння 14 + (х – 8)2 = 78.
Відповіді на завдання |
||
Варіант I |
Варіант II |
|
Частина А |
||
|
1) А |
|
|
2) Г |
|
|
3) Б |
|
|
4) А |
|
|
5) Б |
|
Частина В |
||
6. х1 =8 х2 = –8 х1 х2 = –64 |
6. х1 =5 х2 = –5 х1 х2 = –25 |
|
7. Відповідь: 68,2. |
7. Відповідь: 48,5. |
|
Частина С |
||
8. х1 =0 х2 = 16 |
8. х1 = –1 х2 = 15 |
|
Критерії оцінювання |
|||
Завдання |
Кількість балів |
Оцінка |
Необхідна кількість балів, для отримання оцінки
|
1 |
1 б. |
12 |
12 б. |
2 |
1 б. |
11 |
11 б. |
3 |
1 б. |
10 |
10 б. |
4 |
1 б. |
9 |
9 б. |
5 |
1 б. |
8 |
8 б. |
6 |
2 б. |
7 |
7 б. |
7 |
2 б. |
6 |
6 б. |
8 |
3 б. |
5 |
5 б. |
|
|
4 |
4 б. |
|
|
3 |
3 б. |
|
|
2 |
2 б. |
|
|
1 |
1 б. |