Урок 45/16. Контрольна робота №4 «Взаємодія тіл. Сила» (частина 1).
Освітня . Перевірити і оцінити рівень знань,умінь і навиків учнів з теми «Взаємодія тіл. Сила» (частина 1).
Розвиваюча. Розвивати логічне і алгоритмічне мислення.
Виховна . Прививати навички охайного оформлення контрольних робіт.
Прилади та матеріали: картки з завданнями контрольної роботи.
Хід уроку
1.Організаційний момент.
Ознайомлення з правилами оформлення роботи. Роздача зошитів.
2.Завдання контрольної роботи.
Варіант № 1
Виберіть і позначте правильну на вашу думку відповідь
5. (2 бали) Визначте силу тяжіння, яка діє на тіло, якщо його маса
дорівнює 0,1 кг. Зобразіть цю силу на рисунку.
6. (2 бали) На тіло діють дві сили: F1 = 50 Н, направлена вгору і F2= 70 Н,
направлена вниз. Знайдіть рівнодійну цих сил і зробіть рисунок.
7. (3 бали) Хлопчик тягне по снігу санчата, у яких сидить його молодша сестра,прикладаючи силу 90 Н. Виконайте пояснювальний рисунок, на якому позначте сили, що діють на санчата. Знайдіть коефіцієнт тертя санчат об сніг, якщо на дівчинку із санчатами діє сила тяжіння 360 Н.
8. (3 бали) Брусок, на який діє сила тяжіння 2 Н, поклали на пружину, при цьому її довжина зменшилася на 1 см. Знайдіть коефіцієнт жорсткості пружини і зробіть рисунок.
Варіант № 2
Виберіть і позначте правильну на вашу думку відповідь
5.. (2 бали) Визначте вагу гирі, яка стоїть на підлозі, якщо її маса дорівнює 20 кг. Зобразіть цю силу на рисунку.
6. (2 бали) На тіло діють дві сили: F1 = 80 Н, направлена вліво і F2= 30 Н,
направлена вправо. Знайдіть рівнодійну цих сил і зробіть рисунок.
7. (3 бали) Жук тягне по землі крупинку на якій сидить мураха ,прикладаючи силу 0,2 Н. Виконайте пояснювальний рисунок, на якому позначте сили, що діють на крупинку. Знайдіть коефіцієнт тертя санчат об сніг, якщо на крупинку з мурахою діє сила тяжіння 0,5 Н.
8. (3 бали) Кулю підвісили до пружини, довжина якої при цьому збільшилась на 15 см. Зробіть рисунок і знайдіть силу тяжіння, яка діє на кулю, якщо коефіцієнт жорсткості пружини дорівнює 400 Н/м.
3. Самостійне виконання учнями контрольної роботи.
4. Збір зошитів.
5.Домашнє завдання.