Тема уроку: Контрольна робота. Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Множення і ділення десяткових дробів” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики. Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей. |
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Множення і ділення десяткових дробів”
УЧ_________ 5 – А класу
_________________________________
Варіант 1
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Якщо зменшити число в разів, то одержимо:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Якщо збільшити число у разів, то одержимо:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. У якому випадку частка від ділення чисел дорівнює ?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між частинними випадками множення десяткових дробів (1 – 4) та їх числовими значеннями (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Виконайте ділення .
Відповідь: ______________________________
6. Обчисліть зручним способом .
Відповідь: ______________________________
7. Обчисліть зручним способом .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Розв’яжіть рівняння .
9. Пароплав проплив км за течією річки і км проти течії. Скільки часу пароплав був у дорозі, якщо його власна швидкість дорівнює км/год, а швидкість течії – км/год?
10. З одного села в протилежних напрямах одночасно вирушили два пішоходи. Один із них рухався зі швидкістю км/год, а другий – км/год. Яка відстань буде між ними через год після початку руху?
Оцінка _____
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Множення і ділення десяткових дробів”
УЧ_________ 5 – А класу
_________________________________
Варіант 2
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Якщо збільшити число в разів, то одержимо:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Якщо зменшити число у разів, то одержимо:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. У якому випадку частка від ділення чисел дорівнює ?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між частинними випадками ділення десяткових дробів (1 – 4) та їх числовими значеннями (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Виконайте ділення .
Відповідь: ______________________________
6. Обчисліть зручним способом .
Відповідь: ______________________________
7. Обчисліть зручним способом .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Розв’яжіть рівняння .
9. Відстань між двома станціями дорівнює км. З цих станцій назустріч один одному одночасно вийшли два поїзди, які зустрілись через год після початку руху. Один із поїздів рухався зі швидкістю км/год. Знайдіть швидкість другого поїзда.
10. З одного селища в одному напрямі одночасно вирушили велосипедист зі швидкістю км/год і пішохід зі швидкістю км/год. Яка відстань буде між ними через год після початку руху?
Оцінка _____