Тема уроку: Контрольна робота. Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Додавання і віднімання десяткових дробів” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики. Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей. |
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Додавання і віднімання десяткових дробів”
УЧ_________ 5 – А класу
_________________________________
Варіант 1
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Який з дробів більший за ?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Округливши число до сотих, одержимо:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. т кг у тоннах дорівнює:
А |
Б |
В |
Г |
т |
т |
т |
т |
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між звичайними дробами (1 – 4) та відповідними їм десятковими дробами (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Округліть до десятих:
а) ; б) .
Відповідь: ______________________________
6. Виразіть у дециметрах і запишіть у вигляді десяткового дробу см мм.
Відповідь: ______________________________
7. При яких натуральних значеннях буде правильною нерівність ?
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Які цифри можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність (розглянути всі можливі випадки) ?
9. Власна швидкість пароплава дорівнює км/год, швидкість течії річки – км/год. Знайдіть швидкість пароплава проти течії і його швидкість за течією.
10. Знайдіть значення виразу: .
Оцінка _____
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Додавання і віднімання десяткових дробів”
УЧ_________ 5 – А класу
_________________________________
Варіант 2
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Який з дробів менший за ?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Округливши число до десятих, одержимо:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. м см у метрах дорівнює:
А |
Б |
В |
Г |
м |
м |
м |
м |
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між звичайними дробами (1 – 4) та відповідними їм десятковими дробами (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Округліть до десятих:
а) ; б) .
Відповідь: ______________________________
6. Виразіть у метрах і запишіть у вигляді десяткового дробу дм см.
Відповідь: ______________________________
7. При яких натуральних значеннях буде правильною нерівність ?
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Які цифри можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність (розглянути всі можливі випадки) ?
9. Власна швидкість човна дорівнює км/год, швидкість течії річки – км/год. Знайдіть швидкість пароплава проти течії і його швидкість за течією.
10. Знайдіть значення виразу: .
Оцінка _____