Тема. Контрольна робота № 4 з теми Орфоепія. Орфографія . (тестові завдання).
Мета:
навчальна: перевірити знання учнів із теми «Орфоепія. Орфографія»;
розвивальна: розвивати вміння школярів виконувати тестові завдання; працювати самостійно; логічне мислення; мовленнєві навички;
виховна: виховувати любов до мови.
Міжпредметні зв'язки: виконання тестових завдань (формування ключової компетенції).
Тип уроку: урок перевірки знань та навичок учнів.
ХІД УРОКУ
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів
Ознайомлення з критеріями оцінювання тестових завдань . Проведення інструктажу щодо їх виконання.
III. ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ
Завдання 1-9 мають по 4 варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді. 10 завдання оцінюється в 3 бали.
1.Орфоепія– це…
А розділ мовознавства, який вивчає звуковий склад мови.
Б це роздiл науки про мову, що вивчає систему знакiв для передачi на письмi звукiв мови..
В розділ мовознавства, який вивчає систему норм літературної вимови.
Г правопис літер, що позначають ненаголошені голосні, , в коренях слів.
2. Які є склади?
А закритий і відкритий.
Б голосний і приголосний
В веселий і смішний
Г знайомий і не знайомий
3. В яких рядках всі склади відкриті?
А молоко, жук, риба;
Б козак, мама,брат;
В лапа,диск, олівець;
Г цукерка, сонце, ручка.
4. Позначте рядок у якому наголос падає на перший склад.
А ведмідь,земля,син;
Б чорний,білий,якір;
В флешка, вікно,юрта;
Г синіти, бігти, кидати.
5. Орфографія – це…
А розділ мовознавства, в якому вивчається сукупність умовних знаків для передачі на письмі усного мовлення.
Б це частина слова, яка вимовляється одним поштовхом повітря
Врозділ мовознавства, який вивчає звуковий склад мови.
Г розділ мовознавства, який вивчає систему норм літературної вимови.
6. В якому слові пишемо літеру –е:
А Б_р_за;
Б В_л_чезний;
В Бр_ніти;
Г Гр_міти.
7. В якому слові пишемо літеру –и:
А Віт_р;
Б Тр_вога;
В П_л_на;
Г Ст_повий.
8. Літера –о- наближається до –у-:
А Додому;
Б Вода;
В Зозуля;
Г Мова.
9. Позначте рядок, у якому всі звуки приголосні:
А к,л,м,і;
Б а,о, у,і;
В з,р,о,у;
Г р,л,м,н.
10. Замість крапок вставити букви в словах: з..ма, мат..ринського, в..дм..жа.
IV.Підсумок уроку.
Відповіді на запитання учнів. Консультації вчителя.
V.Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал.
Тема. Контрольна робота № 4 з теми Орфоепія. Орфографія . (тестові завдання).
Мета:
навчальна: перевірити знання учнів із теми «Орфоепія. Орфографія»;
розвивальна: розвивати вміння школярів виконувати тестові завдання; працювати самостійно; логічне мислення; мовленнєві навички;
виховна: виховувати любов до мови.
Міжпредметні зв’язки: виконання тестових завдань (формування ключової компетенції).
Тип уроку: урок перевірки знань та навичок учнів.
ХІД УРОКУ
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів
Ознайомлення з критеріями оцінювання тестових завдань . Проведення інструктажу щодо їх виконання.
III. ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ
Завдання 1-9 мають по 4 варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді. 10 завдання оцінюється в 3 бали.
1.Орфоепія– це…
А розділ мовознавства, який вивчає звуковий склад мови.
Б це роздiл науки про мову, що вивчає систему знакiв для передачi на письмi звукiв мови..
В розділ мовознавства, який вивчає систему норм літературної вимови.
Г правопис літер, що позначають ненаголошені голосні, , в коренях слів.
2. Які є склади?
А закритий і відкритий.
Б голосний і приголосний
В веселий і смішний
Г знайомий і не знайомий
3. В яких рядках всі склади відкриті?
А молоко, жук, риба;
Б козак, мама,брат;
В лапа,диск, олівець;
Г цукерка, сонце, ручка.
4. Позначте рядок у якому наголос падає на перший склад.
А ведмідь,земля,син;
Б чорний,білий,якір;
В флешка, вікно,юрта;
Г синіти, бігти, кидати.
5. Орфографія – це…
А розділ мовознавства, в якому вивчається сукупність умовних знаків для передачі на письмі усного мовлення.
Б це частина слова, яка вимовляється одним поштовхом повітря
В розділ мовознавства, який вивчає звуковий склад мови.
Г розділ мовознавства, який вивчає систему норм літературної вимови.
6. В якому слові пишемо літеру –е:
А Б_р_за;
Б В_л_чезний;
В Бр_ніти;
Г Гр_міти.
7. В якому слові пишемо літеру –и:
А Віт_р;
Б Тр_вога;
В П_л_на;
Г Ст_повий.
8. Літера –о- наближається до –у-:
А Додому;
Б Вода;
В Зозуля;
Г Мова.
9. Позначте рядок, у якому всі звуки приголосні:
А к,л,м,і;
Б а,о, у,і;
В з,р,о,у;
Г р,л,м,н.
10. Замість крапок вставити букви в словах: з..ма, мат..ринського, в..дм..жа.
IV.Підсумок уроку.
Відповіді на запитання учнів. Консультації вчителя.
V.Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал.