______________________________________________
Діагностична робота №4
І варіант
1. Які спільні ознаки у комах?
а) у них є крила;
б) вони їдять рослини;
в) у них є шість ніг.
2. Познач істотну ознаку птахів.
а) будують гнізда; б) мають крила; в) тіло вкрите пір’ям.
3. Встанови відповідність за допомогою стрілочки
Плазун Коник
Птах Іволга
Комаха Ящірка
Землеводні Окунь
Риба Жаба
4. В кожному рядку підкресли «зайву» назву тварини.
Ведмідь, кажан, кінь, щука, білка.
Крокодил, гадюка, черепаха,жаба.
Сойка, снігур, чапля, метелик, ворона.
5.Доведи, що лисиця відноситься до кожної з цих груп.
Живий організм, тому що _________________________
________________________________________________
________________________________________________.
Звір, тому що ____________________________________
________________________________________________
________________________________________________.
________________________________________________.
Дика тварина, тому що ______________________________________
__________________________________________________________
6. Порівняй птахів і плазунів
Спільне_____________________________________________________________
____________________________________________________________________Відмінне_________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Віднови ланцюги живлення.
Жолудь, _____________ , ______________ .
Листя, _______________ , синичка , ______________ .
8. Надворі +15С. На камені сидить ящірка. Яка температура в тебе, а яка в ящірки?_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. За допомогою цифр встанови стадії розвитку метелика
______________________________
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель ( V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
_________________________________________________
Діагностична работа №4
ІІ варіант
1. Які загальні ознаки птахів?
а) у них є крила
б) у них тіло покрите пір’ям;
в) вони літають.
2. Які з комах є корисними?
а) мухи; б) бджоли; в) комарі
3. Встанови відповідність за допомогою стрілочки
Птах Черепаха
Риба Карась
Плазун Тритон
Земноводні Снігур
Комаха Саранча
4. В кожному рядку підкресли «зайву» назву тварини.
Соловей, гусак, жаба, ластівка, горобець.
Окунь, сом, карась, вуж, камбала.
Бабка, метелик, джміль, павук, мураха.
5. Доведи, що джміль відноситься до кожної з цих груп.
Живий організм, тому що _________________________________
________________________________________________________
________________________________________________________.
Комаха, тому що _________________________________________
________________________________________________________
Дика тварина, тому що ____________________________________
________________________________________________________
6. Порівняй риб і земноводних.
Спільне____________________________________________________________
___________________________________________________________________
Відмінне___________________________________________________________
___________________________________________________________________
7. Віднови ланцюги живлення.
Жолудь, _____________ , вовк.
Листя, _____________ , ______________ , орел.
8. Надворі +15С. На камені сидить ящірка. Яка температура в тебе, а яка в ящірки?_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. За допомогою цифр встанови стадії розвитку земноводних
________________________
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель ( V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||