Варіант І
1. Хто з вказаних поетів є автором вірша «Нічна пісня подорожнього»?
А Джон Кітс; Б Генріх Гейне;
В Йоганн Вольфганг Гете; Г Лі Хант.
2. В якому з віршів описані події відбуваються навесні?
А «Нічна пісня подорожнього»;
Б «Задзвени із глибини...»
В «Про коника і цвіркуна»
Г «Сплять усі верховини гірські...»
3. Як називається словесний опис природи в літературних творах?
А корсаж; Б вояж;
В пейзаж; Г грильяж.
4. Яку професію опанував Джон Кітс?
А юриста; Б інженера;
В медика; Г вчителя.
5. Назвіть породу головного героя оповідання Е. Сетона-Томпсона «Снап»:
А хорт; Б мастиф;
В сенбернар; Г бультер'єр.
6. Встановіть відповідність між країною та письменником:
1. Ернест Сетон-Томпсон. А Англія;
2. Джон Кітс. Б Німеччина;
3. Генріх Гейне. В Канада;
4. Йоганн Вольфганг Гете. Г Росія
7. Що не було характерним для Снапа?
А лагідна поведінка; Б задерикуватість;
В вірність у дружбі; Г сила духу.
8. Чий це портрет
А Джон Кітс
Б Ернест Сетон -Томпсон;
В Йоганн Вольфганг Гете.
9. Дайте визначення поняттю оповідання.
10. Дайте визначення поняттю епітет, наведіть приклади.
11. Встановіть правильну послідовність подій в оповіданні «Снап»
а) «…там було не тигреня, а лише маленький білий бультер’єр.»
б) «Його рана ще не загоїлась.»
в) «Снап, на жаль, залишився з хазяйкою квартири».
12. Виконайте одне із завдань
1) Доведіть, що головний герой оповідання Е.Сетона-Томпсона «Снап» був розумним і мужнім.
2) Напишіть твір-мініатюру «Чого навчає мене поезія».
Варіант ІІ
1. Визначте, що лежало в основі стосунків бультер'єра Снапа та його господаря?
А страх перед силою людини;
Б страх перед зубами собаки;
В інстинкт прирученої людиною собаки;
Г взаємна вірна дружба.
2. Епітет -це...
А короткий крилатий вислів;
Б художній твір ліричного характеру;
В художнє означення;
Г протиставлення.
3. Хто є автором вірша «Про коника та цвіркуна»
А Джон Кітс Б Й.В. Гете
В Генріх Гейне Г Е. Сетон-Томпсон
4. Якою є головна ідея твору «Про коника і цвіркуна»?
А нетлінність краси природи;
Б взаємозв’язок природи і людини;
В швидкоплинність людського існування;
Г пісня коника і цвіркуна.
5. Представником якої національної літератури є поет Генріх Гейне?
А французької; Б німецької; В канадської; Г єврейської.
6. Встановіть відповідність між художнім образом та твором:
1. Коник. А «Задзвени із глибини...»;
2. Снап. Б «Про коника і цвіркуна»;
3. Подорожній. В «Снап»;
4. Троянда. Г «Нічна пісня подорожнього»;
7. Кого з письменників вважають зачинателем анімалістичної літератури?
А Джона Кітса; Б Джозефа Редьярда Кіплінга;
В Ернеста Сетона-Томпсона; Г Олександра Пушкіна.
А Йоганн Вольфганг Гете;
Б Генріх Гейне;
В Ернест Сетон Томпсон.
Г Олександр Пушкін
9. Дайте визначення поняттю вірш.
10. Дайте визначення поняттю метафора, наведіть приклади.
11. Встановіть правильну послідовність подій в оповіданні «Снап»
а) «Вовк був мертвий, і я гукнув Снапа…»
б) «Я залишив його без їжі на цілий день…»
в) «Сумним було моє повернення додому».
12. Виконайте одне із завдань
1) Доведіть, що головний герой оповідання Е.Сетона-Томпсона «Снап» був розумним і мужнім.
2) Напишіть твір-мініатюру «Чого навчає мене поезія».