29 вересня о 18:00Вебінар: Крок уперед чи стоїмо на місці: реалії роботи вчителя початкової школи

Контрольна робота №5 Різнорівневі завдання з теми «Бароко і класицизм»

Про матеріал

Контрольна робота №5 Різнорівневі завдання з теми «Бароко і класицизм» у 8 класі за підручником :

Зарубіжна література: підруч. для 8-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Євгенія Волощук, Олена Слободянюк . - Київ: Генеза, 2016 .- 288 с.

Перегляд файлу

8 клас

Контрольна робота №5

Різнорівневі завдання з теми «Бароко і класицизм»

 

Мета: контроль засвоєного навчального матеріалу восьмикласниками з теми «Бароко   

і класицизм»; формування умінь та навичок самостійної роботи; систематизація та  

упорядкування отриманих знань для подальшого використання в навчальному процесі.

 

Обладнання: тестові завдання на аркушах паперу.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми, мети та завдань уроку

ІІІ. Виконання різнорівневих  завдань  учнями

  1. Відповіді до тестових завдань закритого типу
  1. а); б); д); е);     2. а);     3. в);     4. б);    5. а);    6. Час, місце і дія.

 

Початковий та середній рівні (по 1 б.)

Оберіть одну або кілька правильних відповідей.

 

  1. Які риси притаманні стилю бароко у мистецтві та культурі Європи ХVІІІ столітті?

а) контрастність;  б) динамізм;    

в) пробудження інтересу до культурних надбань античності;                   

г) гуманізм;   д) складні метафори;     е) алегорії.

 

       2.    У поезії бароко великого значення набула…       .

а) графічна форма твору, декоративні прикраси;  

б) насичення тексту твору художніми   засобами та розділовими знаками;     

в) класична форма твору, важкі  метафори;   г) пишнота мовлення.

 

        3.  Один з найзначніших представників літератури англійського бароко      

             поет Джон Дон  є автором  знаменитого циклу сонетів …     .

 а) «Мовчазні сонети»;   б) «Веселі сонети»;   

          в) «Священні сонети»;   г) «Філософські сонети».

 

       4.  Головним осередком класицизму  була …     .

 а) Італія;     б) Франція;     в) Іспанія;       г) Швейцарія.

 

       5.  Головні правила й норми  класицизму як літературного напряму було      

            викладено у  віршованому трактаті       .

 а)  «Поетичне мистецтво» Нікола Буало-Депрео;    

б) «Мистецтво класицизму» Нікола Буало-Депрео;

в)  «Основи класицизму»  Нікола  Буало-Депрео.

 

        6.  Поясніть правило «трьох єдностей»  в мистецтві бароко і класицизму.

 

Достатній рівень (по 1 б.)

Дайте розгорнуту відповідь на запитання.

 

7. Дайте визначення поняттю «висока комедія».

8. Розкажіть історію написання п’єси  Мольєра «Міщанин-шляхтич».

9. Що висміював Мольєр у своїх п’єсах?

 

Високий рівень (3 бали)

Виберіть одне із запропонованих завдань.

 

10.  Розкрийте проблематику драматичного твору Мольєра

       «Міщанин-шляхтич».

11. Напишіть твір-мініатюру «Сміх у комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич»».

12.  Які риси барокового світосприйняття відобразилось у вірші Джона Донна

      «Сонет 19» із циклу «Священні сонети».  Розтлумачте його філософський  

        зміст.

 

IV. Домашнє завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Полях Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
3074
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку