25 червня о 17:00Вебінар: Онлайн-тести: цікава форма роботи на інтегрованому уроці

Контрольна робота №5, "Сила творчої уяви", 5 клас.

Про матеріал
Контрольна робота охоплює тему "Сила творчої уяви" за програмою 5-го класу: поняття про фантастику, поглиблення понять про казку, повість, вірш; Л.Керролл "Аліса в країні див", М.І.Цвєтаєва "Книжки в обкладинках червоних". Вона складається з чотирьох блоків завдань: I блок - тест з 4-ох завдань репродуктивного характеру; II блок - колаж "Впізнай героя" візуально-репродуктивного характеру; III блок (Л.Керролл "Аліса в країні див"), ІVблок (М.І.Цвєтаєва "Книжки в обкладинках червоних") - завдання, які поєднують в собі навички аналізу та інтерпретації тексту; систематизує знання з теми та об'єктивно виявляє рівень знань учнів.
Перегляд файлу

Контрольна робота №5

«Сила творчої уяви»

І.Тест (2б.):

1. Які призи дала Аліса учасникам гри «Гасай-Коло»?

а) гриб;   б) білий кролик;   в) цукати.

2. Що, на думку блакитної гусені, могло допомогти Алісі врівноважити її зріст?

а) математика;   б) гриб;   в) королева Вікторія.

3. Хто був найбільшим страховиськом для миші, яку Аліса зустріла, плаваючи в озері сліз?

а) Діна;   б) Крутихвіст;   в) кадриль.

4.  Хто правив в Англії за часів, які критично описує в творі «Аліса в країні див» Л.Керролл?

а) Діна;   б) королева Вікторія;   в) Червовий валет.

ІІ. Колаж «Впізнай героя»: поряд з номером вкажіть імʹя героя із твору Л.Керролла «Аліса в країні див» (4 б.):

 

 

ІІІ. Дайте відповіді на запитання (3б.)

  1. Чому чаювання казкових героїв називається божевільним?
  2. Чому садівники перефарбовують кущ троянд з білого на червоний колір?
  3. Чи боїться Аліса королеву? Доведіть прикладами з тексту.

ІV. Заповніть  схему за змістом вірша М. Цвєтаєвої ««Книжки в обкладинках червоних» (3б.)

«Книжки в обкладинках червоних»

 

                                         Світ літератури                 Лірична героїня

docx
Додано
13 квітня
Переглядів
424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку