20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Позакласний захід "Знайомство з казкою"

Про матеріал
Даний матеріал може використовуватися в позакласній роботі, при проведенні тижня зарубіжної літератури та як урок позакласного читання за казками Г.К.Андерсена
Перегляд файлу

 

Носок Людмила Олександрівна,

учитель зарубіжної літератури

 Першотравневої ЗОШ  І-ІІІст. ім.В.Г.Михайлика

Слобідської сільської ради

Буринського району Сумської області

Ведуча. Доброго дня, дорогі учні. Наше знайомство з казкою розпочалося не в школі, а значно раніше – у дитинстві. Казки нам розповідали бабусі, мами, старші братики і сестрички. Потім, навчившись читати, ми подорожували з казковими героями різних країн. Чому всі, і дорослі, і малі, люблять казки. Мабуть, тому, що в них завжди перемагає добро.

 Сьогодні ми з вами відправимося у світ казки відомого казкаря і поета. А щоб дізнатися його ім’я, треба розгадати кросворд. Хто першим це зробить, той і одержить приз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Головна героїня казки «Василина Прекрасна».
  2. Автор казки «Руслан і Людмила».
  3. Богиня кохання.
  4. Дружина Зевса.
  5. Короткий влучний вислів повчального характеру.
  6. Володар світу.
  7. Хто допомагав Василині.
  8. Хто мав чудового пензлика.

Казка – це те золото,

що блищить вогником

у дитячих очах.

Г.К.Андерсен

Видатний датський казкар, прозаїк, драматург, поет, а світову славу і визнання здобув передовсім як неперевершений майстер казки.

 Зараз ми з вами і відправимося у світ казки Ганса Крістіана Андерсена. Можливо, саме сьогодні прийде до когось із вас його зоряний час.

І тур. – 5 учасників.

(На дошці картки з цифрами)

 

 

 

  1. Скільки братів було в Елізи? (11 )
  2. Еліза могла повернутися додому, лише коли їй виповниться (15).
  3. Скільки жаб взяла королева і кинула їх у купальню? (3).
  4. Скільки білих лебединих пер літало на водоростях? (11)
  5. Скільки днів могли залишатися на рідній землі дикі лебеді? (11).
  6. Скільки тижнів могло жити гидке каченя в бабусі? (3).
  7. Скільки лебедів виплили з кущів осики? (3).
  8. Скільки лісових пустунів жило в маленької розбійниці? (2).
  9. Силу спільних богатирів попросив олень у фінки для Герди. (2).
  10.          Скільки троянд вирвав Кай? (3).
  11.          Скільки мідяків дала чарівниці  жінка за ячмінне зерно? (12).
  12.          Який ріст був у Дюймовочки? 91 дюйм = 2,5 см.).

ІІ тур. – 6 учасників.

  1. На дошці малюнки квітів: маки, троянди, сон-трава, ромашка, лілія, тюльпани.

Посадила ячмінне зерно і відразу з нього велика чудова квітка, схожа на … (тюльпан «Дюймовочка»).

(«Все для вчителя» №17-18, 2006 (вересень).

«Дюймовочка»

«Дикі лебеді»

«Гидке каченя»

«Снігова королева»

 

  1. Як тільки Еліза увійшла у воду, одна жаба сіла їй на голову, друга – на чоло, а третя на груди. Але Еліза цього не помітила, і коли вона вийшла з басейну, по воді плавали … (Маки «Дикі лебеді».
  2. – Так, вона не винна – сказав старший брат і розповів усе, як було. І поки він говорив – чудовий аромат наповнив повітря. Це кожне поліно, заготовлене для вогника, пустило коріння та паростки і перетворилося у великий високий кущ з … (Трояндами «Дикі лебеді»).
  3. А насправді дівчинка була такою чудовою, яку тільки можна було собі уявити, така ніжна і ясна, як найпрекрасніший пелюсток … (Троянди «Дюймовочка».
  4. – Хто прекрасніший за вас? – питав вітер. І квіти відповідали: - Еліза. (Троянда «Дикі лебеді»).
  5. Стара жаба сиділа внизу і прикрашала кімнату очеретом та жовтими водяними … (Ліліями «Дюймовочка»).
  6. Тоді бабуся поклала її в гарненьке ліжко з червоними шовковими подушками, набитими блакитними (Фіалками)
  7. З середини стелі спускалася шовкова золота стеблина, на якій висіли два ліжка, що мали форму (лілії).
  8. Він не вмер! – сказали …. (троянди) – адже ми були під землею, туди йдуть усі померлі, але Кая між ними нема.

ІІІ тур. – 5 учасників.

На дошці малюнки птахів: гуси, качки, кури, лебеді, ластівки, голуби.

  1. У чиєму гнізді з’явилося пташеня, чиїм іменем була названа казка? (качка)
  2. Хто врятував Дюймовочку від заміжжя? (ластівка)
  3. На кого перетворилася зла мачуха братів Елізи? (на лебедів)
  4. Гидке каченя стало прекрасним… (лебедем)
  5. Які птахи вказали Герді дорогу, по якій Снігова королева забрала Кая? (голуби)
  6. Ніхто, крім дворового пса на цепу та ….. (ластівок) не пізнав її, але то не були бідні створіння, вони не могли нічого сказати.
  7. Хто з птахів жив у старої бабусі, до якої прийшло гидке каченя? (кури)
  8. Каченя ніколи не бачило таких прекрасних створінь. Сліпучо-білі, з довгими гнучкими шиями – це були – (лебеді).
  9. Назвати птахів, які є в казці «Снігова королева». 9біла курка, ластівка, горобці, ворон, голуби).

ІV. тур.  – переможці 3 перших турів.

  • З якого твору ці слова?
  1. Вранці вона прокинулась і пішла далі. Тільки встигла ступити кілька кроків, як  зустріла бабусю з кошиком ягід, і бабуся дала їй трохи ягід. («Дикі лебеді»).
  2. Маленькі мишки бігали по підлозі, вони збирали до її ніг розкидані стеблинки кропиви, щоб хоч чим-небудь допомогти, а дрізд сидів на гратах і співав цілу ніч так бадьоро, як міг. («Дикі лебеді»).
  3. Чудовий білий метелик весь час літав навколо неї, і нарешті, сів коло дівчинки на листок. («Дюймовочка»).
  4. «Бідна дитина була така засмучена! Їй треба було назавжди сказати «прощавай сонечку», на яке вона могла милуватися хоч з дверей». («Дюймовочка»).
  5. … у нього хороша вдача, і плаває воно теж чудово. («Гидке каченя»).
  6. От настала й осінь. Лише в лісі пожовкло і поруділо. Вітер зривав його так, що воно аж танцювало в повітрі. Стало холодно, з важких хмар сипав град і сніг. («Гидке каченя»).
  7. Сніжинка раптом почала рости все більше й більше і стала, нарешті, молодою жінкою («Снігова королева»).
  8. Їй дали і чобітки, і муфту, і чудове платтячко, а коли вона попрощалася з усіма, до воріт з чистого золота. («Снігова королева»).
  9. Так сиділи вони обоє, дорослі, але ще діти, діти серцем. («Снігова королева»).

 

  • Скласти слово з літер (найдовше, найбільше слів)
  • Турнір переможців
  • Із слова «Дюймовочка» скласти якомога більше слів. (дюйм, мова, мочка, дюк, кома, Кай, дах, дочка, око, йод, вода, комод, мода, код).

 

  • Підведення підсумків.

 

  • Нагородження переможців.

 

1

 

docx
Додано
16 квітня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку