Контрольна робота №5 (тестові завдання) для 8 класу "Література бароко і класицизму"

Про матеріал
Контрольна робота № 5 (тестові завдання) для 8 класу "Література бароко і класицизму". Два варіанти різнорівневих тестових завдань для учителя (з правильними відповідями) та для учнів. 1 рівень - запитання і кілька варіантів відповіді, з яких правильна тільки одна; 2 рівень - запитання і кілька варіантів відповіді, серед яких 2 правильних; 3 рівень - 2 завдання: на відповідність і стисла відповідь на запитання; 4 рівень - твір-мініатюра на запропоновану тему. Кожен рівень - 3 бали.
Перегляд файлу

 

 

ТЕМА УРОКУ:   Контрольна робота за творчістю письменників бароко і класицизму.

МЕТА УРОКУ: Проконтролювати обсяг знань, здобутих учнями при вивченні даної теми; виявити помилки у розумінні чи трактуванні теми, розвивати творче мислення дітей.

ХІД УРОКУ

І. Повідомлення теми та мети уроку. Ознайомлення учнів із завданням, яке

стоїть перед ними, з умовами написання роботи та вимогами до неї.

ІІ. Робота над темою уроку. Завдання для написання контрольної роботи за творчістю письменників бароко і класицизму.

І варіант

Рівень І (одна правильна відповідь по 1 балу)


  1. Класицизм зародився:

А. серед буржуазії

Б. серед діячів церкви

В. в університетських колах;

     Г. серед аристократів.

  1. Теоретичним підґрунтям класицизму є твори давньогрецьких філософів;:

А. трактати Сенеки;

Б.  «Філософія» Платона;

В.  «Література» Софокла;

Г. «Поетика» Арістотеля.

3.  Класицизм та Відродження споріднює:

А. віра в можливості людини;

Б. віра в гармонійність світу;

В. віра в розум;

     Г. віра в почуття.


Рівень ІІ (дві правильні відповіді по 0,5 бала)


4. Укажіть, де зародилося мистецтво бароко:

А. В Іспанії;

Б. У Франції;

В. В Англії;

Г. Німеччині;

Д. В Італіїі .

5. Слово «бароко» в перекладі з італійської означає:

А. Химерне;

Б. Розклад;

В. Дивне;

Г. Занепад;

Д. Відродження.

  1. Що входило до класицистичного правила «трьох єдностей»:

А. час

Б. герой;

В. суспільство;

Г. дія;

Д. епоха.


Рівень ІІІ (3 бали)

  1. Установіть відповідність:

А. Джон Донн—3 ;

Б. Педро Кальдерон—4 ;

В. Ганс Гріммельсгаузен—2 ;

Г. Торквато Тассо—5 .

 

1.Франція —

2.Німеччина — 

3.Англія —

4.Іспанія —

5.Італія — .


8. Дайте відповідь на запитання:

   Прокоментуйте думку із сонета Дж.Донна про те, що людина—це «клубок із протиріч».

Рівень ІV Твір-мініатюра (3 бали)

9. Висловіть власне судження про рівень освіти у ХVІІ столітті, виходячи із змісту комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич».

 

 

ІІ варіант

Рівень І (одна правильна відповідь по 1 балу)


  1. Провідною темою літератури бароко є:

А. Людина і природа;

Б. Людина і влада;

В. Людина і сусп.-ство;

Г. Людина і Бог.

  1. У період виникнення класицизму відроджувалася:

А. куртуазна література;

Б. романтична література;

В. антична драма;

Г. середньовічна міська література.

  1. Риси, притаманні і класицизму, і бароко:

А. поєднання релігійних і світських мотивів;

Б. монументальність;

В. спроба примирити розум і віру;

Г. релігійність.


Рівень ІІ (2 правильні відповіді по 0.5 бала)


  1. Провідні діячі бароко,  це:

А. Гете;

Б. Данте;

В. Тассо;

Г. Руссо;

Д.Джон Донн.

  1. Література бароко побудована на:

А. оспівуванні кохання;

Б. контрастах;

В. змалюванні щасливого життя;

Г. метафорах;

Д. епітетах.

  1. Період, що не вплинув на формування бароко:

А. Античність;

Б. Новітній час;

В. Середньовіччя;

Г. Ренесанс;

Д. Просвітництво.


Рівень ІІІ (3 бали)

  1. Установіть відповідність між словами у поезії Дж.Донна:

А. Любов кляну—3 ;

Б.  Німий в мольбі—4 ;

В. Впадаю в гріх—5 ;

Г. Вогонь я—2 .

 

1. —…враз стаю сумним;

2. — …й лід;

3.—…й хвалу їй шлю навстріч;

4. — …великий у малім;

5.  — …й розкаююсь у нім. 


 

                          8. Дайте відповідь на запитання:

Як світобаченні бароко відобразилось у вірші «Галерник» Луїса де Гонгора-і-Арготе?

Рівень ІV Твір-мініатюра (3 бали)

9. Розкрийте суть новаторства Мольєра в комедії «Міщанин-шляхтич».

ІІІ.  Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок

ІV. Домашнє завдання. Підготувати інформацію про життя і творчість Антуана де Сент-Екзюпері; читати «Маленький принц».

 

 

 

 

 

 

Творчість письменників бароко і класицизму

Тестові завдання

І варіант

 

Рівень І (одна правильна відповідь по 1 балу)


1.Класицизм зародився:

А. серед буржуазії

Б. серед діячів церкви

В. в університетських колах;

     Г. серед аристократів.

2.Теоретичним підґрунтям класицизму є твори давньогрецьких філософів;:

А. трактати Сенеки;

Б.  «Філософія» Платона;

В.  «Література» Софокла;

Г. «Поетика» Арістотеля.

3.  Класицизм та Відродження споріднює:

А. віра в можливості людини;

Б. віра в гармонійність світу;

В. віра в розум;

     Г. віра в почуття.


 

Рівень ІІ (дві правильні відповіді—1 бал)


4. Укажіть, де зародилося мистецтво бароко:

А. В Іспанії;

Б. У Франції;

В. В Англії;

Г. Німеччині;

Д. В Італії.

5. Слово «бароко» в перекладі з італійської означає:

А. Химерне;

Б. Розклад;

В. Дивне;

Г. Занепад;

Д. Відродження.

6.Що входило до класицистичного правила «трьох єдностей»:

А. час

Б. герой;

В. суспільство;

Г. дія;

Д. епоха.


 

Рівень ІІІ (3 бали)

7.Установіть відповідність між автором і країною:


А. Джон Донн— ;

Б. Педро Кальдерон— ;

В. Ганс Гріммельсгаузен— ;

Г. Торквато Тассо— .

 

1.Франція

2.Німеччина  

3.Англія

4.Іспанія 

5.Італія


 

8. Дайте відповідь на запитання:

   Прокоментуйте думку із сонета Дж.Донна про те, що людина це «клубок із протиріч».

 

Рівень ІV Твір-мініатюра (3 бали)

9. Висловіть власне судження про рівень освіти у ХVІІ столітті, виходячи із змісту комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич».

 

 

 

Творчість письменників бароко і класицизму

Тестові завдання

ІІ варіант

 

Рівень І (одна правильна відповідь по 1 балу)


  1. Провідною темою літератури бароко є:

А. Людина і природа;

Б. Людина і влада;

В. Людина і суспільство;

Г. Людина і Бог.

  1. У період виникнення класицизму відроджувалася:

А. куртуазна література;

Б. романтична література;

В. антична драма;

Г. середньовічна міська література.

  1. Риси, притаманні і класицизму, і бароко:

А. поєднання релігійних і світських мотивів;

Б. монументальність;

В. спроба примирити розум і віру;

Г. релігійність.


 

Рівень ІІ (2 правильні відповіді—1 бал)


  1. Провідні діячі бароко,  це:

А. Гете;

Б. Данте;

В. Тассо;

Г. Руссо;

Д.Джон Донн.

  1. Література бароко побудована на:

А. оспівуванні кохання;

Б. контрастах;

В. змалюванні щасливого життя;

Г. метафорах;

Д. епітетах.

  1. Період, що не вплинув на формування бароко:

А. Античність;

Б. Новітній час;

В. Середньовіччя;

Г. Ренесанс;

Д. Просвітництво.


 

Рівень ІІІ (3 бали)

  1. Установіть відповідність між словами у поезії Дж.Донна:

А. Любов кляну…— ;

Б.  Німий в мольбі…— ;

В. Впадаю в гріх…—;

Г. Вогонь я…—.

 

1. —…враз стаю сумним;

2. — …й лід;

3.—…й хвалу їй шлю навстріч;

4. — …великий у малім;

5.  — …й розкаююсь у нім. 


 

                          8. Дайте відповідь на запитання:

Як світобаченні бароко відобразилось у вірші «Галерник» Луїса де Гонгора-і-Арготе?

 

Рівень ІV Твір-мініатюра (3 бали)

9. Розкрийте суть новаторства Мольєра в комедії «Міщанин-шляхтич».

 

doc
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
19032
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку