Контрольна робота №5. (тестові завдання). «Творчість Т.Г.Шевченка»

Про матеріал
Тема: Контрольна робота №5. (тестові завдання). «Творчість Т.Г.Шевченка» Мета: виявити рівень знань, умінь та навичок учнів з метою контролю та корекції; розвивати логічне й образне мислення, пам’ять, уміння висловлювати власні думки й аргументувати їх; виховувати кращі риси характеру. Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок. Хід уроку I. Організаційний момент II. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності школярів III. Основний зміст роботи 1. Інструктаж щодо виконання тестових завдань. 2. Виконання роботи учнями за варіантами
Перегляд файлу

Українська література (9 клас)
Урок №52.

Тема: Контрольна робота №5. (тестові завдання). «Творчість Т.Г.Шевченка»
Мета: виявити рівень знань, умінь та навичок учнів з метою контролю та корекції; розвивати логічне й образне мислення, пам’ять, уміння висловлювати власні думки й аргументувати їх; виховувати кращі риси характеру.
Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності школярів
III. Основний зміст роботи
1. Інструктаж щодо виконання тестових завдань.
2. Виконання роботи учнями за варіантами
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________   __________   ____________________

Дата      клас    Прізвище, ім’я

ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУР И №5

І рівень (по 0,5 б.)
1. Укажіть, з якого твору Т.Шевченка ці рядки:
Наша дума, наша пісня
Не вмре, не загине…
От де, люде, наша слава,
Слава України.
А) «До Основ’яненка»   Б) «На вічну пам’ять Котляревському»  В) «Думка».
2. Пов’яжіть дати з подіями в житті Т.Шевченка:
1. 1840        А. Закінчення Академії мистецтв
2. 1847        Б. Видання першої книги «Кобзар» 
3. 1860        В. Арешт
4. 1845        Г. Видання другої книги «Кобзар»

__________________________________
3. Шевченка викуплено з кріпацтва:
а) у 1837 році;  б) у 1841 році;  в) у 1838 році.
4. Мета написання поеми «Гайдамаки»
А) показати розвиток народного повстання;
Б) стати на захист гайдамаків, довести, що вони не злодії, а герої;
В) підняти національну самосвідомість українського народу.
5. Установіть відповідність
Уривок         Назва твору
А) за горами гори, хмарою повиті,    1 «Сон»(«У всякого своя доля»)
Засіяні горем, кровію политі…    2 «Заповіт»
Б) Кохайтеся, чорнобриві,     3 «Кавказ»
Та не з москалями…      4 «Ісая. Глава 35»
В) І мене в сім’ї великій,    5. «Катерина»
В сім’ вольній, новій,
Не забудьте пом’янути 
Незлим тихим словом.
Г) І спочинуть невольничі
Утомлені руки, і коліна одпочинуть,
Кайданами куті!
Д) Отак, ідучи попідтинню
З бенкету п’яний уночі,
Я міркував собі…

_____________________________________
6. Провідною думкою послання Т. Шевченка «І мертвим, і живим…» є:
А утвердження сили знань, навчання;
Б утвердження того, що становище кріпаків можна змінити революційним шляхом;
В засудження панів-лжепатріотів, їхнього комплексу меншовартості;
Г засудження царських прислужників, кріпосників і самої царської влади.

ІІ рівень (по 1 б.)
7. У якій поемі Т.Шевченко засудив загарбницьку імперську політику російського царського уряду____________________________________________
8. На які періоди поділяється творчість Т. Г. Шевченка?___________________

_______________________________________________________________________
9. В яких творах письменник використовує образ жінки-матері? Як саме він це зображує?___________________________________________________________

_______________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Висловіть свої міркування щодо актуальності творчості Т. Г. Шевченка в наші дні.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________11. Напишіть твір «Образ жінки-матері у творах Т.Шевченка».

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
 

 

 

 

IV. Організований збір зошитів
IV. Відповіді на питання , які виникли в учнів
V. Домашнє завдання
Ознайомитися з біографією Пантелеймона Куліша. Записати в зошити головні етапи життя і творчості письменника.

docx
Додано
11 січня 2021
Переглядів
868
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку