Контрольна робота 5 з алгебри 8 клас

Про матеріал
Контрольна робота розрроблена в 2 варіантах. 1 питання оцінюється в 1 бал; 2 - 5 питання - по 2 бали; 6 задача - 3 бали. В сумі учень може набрати максимум 12 балів.
Перегляд файлу

Варіант 1

  1. Знайдіть вільний член q зведеного квадратного рівняння , якщо його коренями є числа 5 і -3.

А) 2     Б) -2     В) 15     Г) -15

  1. Установіть відповідність між рівняннями (1-4)  та їхніми коренями (А-Д)

1.

А   4

2.

Б   -4

3.

В   -4;4

4.

Г    0; 4

 

Д    0,5; 4

 

  1. Розв’яжіть рівняння:
  1.  х2 + 4х = 0;
  2.  х2 – 8х + 16 = 0;
  3.  х2 + х + 3 = 0;
  4.  

  1. Знайдіть корені біквадратного рівняння
  1. х4 + 5х2 – 36 = 0.
  2. х4 – 10х2 + 9 = 0.

 

  1. Розкладіть на множники квадратний тричлен:

а) х2 – 9х – 10;

б) 3х2 – 8х – 3;

 

6. Розв'яжіть задачу:

Турист планував пройти 24 км за деякий час. Збільшивши заплано­вану швидкість руху на 2 км/год, він подолав намічений шлях на 1 год швидше. За який час планував турист пройти 24 км?

 

Варіант 2

  1. Знайдіть коефіцієнт р зведеного квадратного рівняння , якщо його коренями є числа -2 і -5.

А)  7     Б)  -7     В)  10     Г)  -10

 

  1. Установіть відповідність між рівняннями (1-4)  та їхніми коренями (А-Д)

1.

А   -2

2.

Б   -5;-2

3.

В   -5;5

4.

Г   5

 

Д   0;5

 

  1. Розв’яжіть рівняння:
  1. х2 + 7х = 0;
  2.  х2 – 6х +9 = 0;
  3. х2 +6х -15 = 0.
  4.  

    1. Знайдіть корені біквадратного рівняння
    1. х4 – 6х2 + 8 = 0.
    2. х4 + 5х2 – 36 = 0.

     

    1. Розкладіть на множники квадратний тричлен:

     

    а) х2 – 5х – 6;

    б) 3х2 – х – 2;

     

    6. Розв'яжіть задачу:

    Потяг, затриманий на 1 год, на перегоні 200 км ліквідував запізнен­ня, збільшивши швидкість на 10 км/год. Знайдіть час, за який потяг мав проїхати перегін із початковою швидкістю?

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Контрольні роботи
Додано
14 травня
Переглядів
151
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку